افزونه وردپرس درگاه آسان پرداخت پارس پال

افزونه وردپرس درگاه آسان پرداخت پارس پال

سلام به همراهان وردپرسی وب سایت دی بی اس تم. برایتان یک هدیه داریم!

افزونه رایگان و بسیار کاربردی پرداخت آزاد وجه درگاه پرداخت پارس پال. بسیاری از شما عزیزان از وب سایت وردپرسی خود به شیوه های مختلفی از جمله اجاره مکان های تبلیغاتی کسب درآمد می‎کنید و غالباً ناچارید برای دریافت وجه سفارشات از مشتریان، شماره حساب و اطلاعات بانکی خود را در اختیارشان قرار دهید تا بصورت آنلاین یا خودپرداز، وجه مورد نظر را به حسابتان واریز نمایند. از این رو به منظور ساده سازی این فرایند، افزونه رایگانی برایتان طراحی کرده ایم که به سادگی بتوانید یک صفحه پرداخت آزاد وجه بر روی وبسایت خود ایجاد نمایید. “مشاهده دمو

 ‎

پس از نصب افزونه پرداخت آزاد وجه پارس پال، گزینه “پرداخت آزاد” به مدیریت وب سایت وردپرسی شما اضافه می شود که با کلیک بر روی آن می توانید مشابه تصویر زیر، تنظیمات درگاه پرداخت خود را برای افزونه تعریف نمایید (نیاز است که یک حساب کاربری فعال در وب سایت پارس پال داشته باشید).

 ‎

افزونه وردپرس پرداخت آزاد وجه پارس پال

 ‎

حال در مدیریت وب سایت خود در بخش برگه ها برگه تازه ای با آدرسی نظیر مسیر dbstheme.com/pay ایجاد نموده و در متن صفحه تنها عبارت زیر را بنویسید و ذخیره کنید:

[DBSParspalJustPay]

همچنین برای نمایش فرم در قالب، افزونه و فایل های پی اچ پی اضافی از کد زیر استفاده نمایید:

<!--?php echo do_shortcode('&#91;DBSParspalJustPay&#93;'); ?-->

اکنون مشابه تصویر زیر یک پیج ساده تنها با ۵ فیلد “مبلغ، نام، ایمیل، شماره تماس و توضیحات” ایجاد شده است. این اطلاعات در گزارش تراکنش های شما در پنل وب سایت پارس پال نمایش داده خواهند شد تا بتوانید تراکنش های ورودی را همراه با اطلاعات تماس و توضیحات واریز کننده مدیریت نمایید. دقت فرمایید شورت کد فوق را در هر کجای وب سایت خود در متن نوشته ها قرار دهید، فرم پرداخت آنلاینی مشابه تصویر زیر در همانجا به نمایش در خواهد آمد.

 ‎

افزونه وردپرس پرداخت آزاد وجه پارس پال

 ‎

هنگامی که وجهی پرداخت گردد، مبلغ پرداختی و شماره تراکنش پرداخت در قالب پیغامی مشابه پیغام زیر نمایش داده می شود.

 ‎

افزونه وردپرس پرداخت آزاد وجه پارس پال

 ‎

همچنین ایمیلی مشابه تصویر زیر از سوی وب سایت پارس پال برای واریزکننده وجه ارسال می شود تا شماره تراکنش و اطلاعات پرداخت را در ایمیل خود در اختیار داشته باشد. به منظور پیشگیری از ارسال تکراری این ایمیل از سوی وب سایت شما و نیز ممانعت از استفاده بیش از حد سایت شما از منابع سرور، ایمیلی جداگانه ای از سوی سایت شما برای واریزکننده وجه ارسال نخواهد شد.

 ‎

افزونه وردپرس پرداخت آزاد وجه پارس پال

  ‎

‎ویژگی‌های افزونه وردپرس پرداخت آزاد وجه پارس پال

  • ایجاد فرم پرداخت ساده و شکیل با کمترین فیلدهای ضروری
  • تنظیمات بسیار ساده و قابل تغییر در مدیریت وردپرس
  • نمایش مناسب پیغام پرداخت و ارسال ایمیل از سوی سرورهای پارس پال برای مشتریان شما

 ‎

آموزش دریافت و نصب افزونه

برای دریافت تازه ترین ویرایش افزونه از مخزن وردپرس از باکس دانلود زیر بر روی دریافت کلیک نمایید. برای نصب افزونه در مدیریت وب سایت وردپرسی خود از منوی “افزونه ها” زیر منوی “افزودن”، فایل فشرده افزونه را بارگذاری نموده یا نام DBS Parspal JustPay را در مخزن وردپرس جستجو و افزونه یافته شده را نصب نمایید. پس از اتمام فرایند نصب، بر روی فعال سازی افزونه کلیک کنید و مشابه توضیحات بالا، تنظیمات مربوط به حساب کاربری پارس پال خود را اعمال نمایید. در انتها از فرم پرداخت ساده و شکیل وب سایت خود لذت ببرید!

 ‎

تذکر: در صورت مواجه شدن با مشکل در هنگام اتصال به درگاه های بانکی، با پشتیبانی سرویس دهنده فضای وب خود برای نصب ماژول soap بر روی هاست تماس بگیرید.

 ‎

بروزرسانی ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

  • حل مشکل وصل نشدن به درگاه پرداخت
  • بروزرسانی کلاس پارس پال
دریافت سریع و رایگان + پشتیبانی

فایل های رایگان در دی بی اس تم بطور مستقیم دریافت میشوند و شما میتوانید روی کمک ما حساب کنید!
دریافت فایل های رایگان هزینه ای ندارد پس راحت، رایگان و سریع اقدام به دریافت بفرمایید.

دریافت این پرونده