یکی از اصول مهم زیبایی شناسی به این نکته اشاره دارد که زیبایی و جذابیت همیشه با تنوع و گستردگی حاصل نمی شود. به بیان دیگر یک طرح و کانسپت ساده و بی آلایش در بسیاری از موارد می تواند به مراتب بهتر از یک طراحی شلوغ و پر رنگ و لعاب با مخاطب خود ارتباط برقرار کند. توجه به همین نکته مهم باعث شده است که بسیاری از تولید کنندگان پیشرو در عرصه تکنولوژی، روز به روز سادگی و سهولت را با محصولات خود همراه کنند تا بدین وسیله بتوانند نظر انسان امروزی که بیش از هر زمان دیگر به دنبال آسایش و راحتی است را به خود جلب کنند. به هر حال آنچه روشن و مشخص است، استقبال روز افزون کاربران و مصرف کنندگان با ابزارهای ساده تر و نیز کسب سود بیشتر توسط تولیدکنندگان با در نظر گرفتن این حقیقت می باشد.

فعالان در زمینه اینترنت و اطلاع رسانی از طریق وب نیز از این موضوع غافل نبوده اند، به طوری که توجه به سیر تغییر طراحی ها و صفحات وب ما را به این نتیجه خواهد رساند که در حال حاضر توجه به سادگی و کاربر پسند بودن طراحی یک وبسایت به سرعت در حال گسترش و پیشرفت است.

ما نیز با توجه به این موضوع  قصد داریم قالبی را به شما معرفی کنیم که عنصر سادگی در آن، هم برای کاربر و هم برای بیننده نقش اساس دارد. از همین رو این قالب وردپرس توسط شرکت الگانت تمز، SimplePress نامیده شده است.

قالب شرکتی سیمپل پرس، یک تم وردپرس روان و منحصر به فرد است که می تواند برای افرادی که می خواهند وبسایتشان سبک و البته حرفه ای به نظر برسد، انتخاب کاملاً مناسبی باشد. هدف شرکت سازنده از طراحی این قالب، ایجاد یک عضو قالب متمایز در دسته قالب های شرکتی بوده که با آن بتواند عنصر زیبایی را با سادگی و یکنواختی بیشتر ادغام کند.

قالب شرکتی SimplePress

قالب شرکتی SimplePress

صفحه اصلی قالب با یک اسلایدر زیبا بر پایه جاوا اسکریپت قدرت گرفته تا نمایش منحصر به فردی از مهم ترین مطالب شما داشته باشد. یک اسلایدر بزرگ که عرض صفحه را پر کرده است، با طراحی ویژه خود می تواند تصاویر و توضیحات مربوط به هر پست را در عین سادگی و زیبایی به شکلی کاملاً کاربردی ارائه نماید.

درست در زیر این اسلایدر، مکانی برای قرار گرفتن شعار اصلی شما در نظر گرفته شده است تا مخاطب در اولین نگاه خود بتواند ذهنیت خود را به هدف و ایده شما نزدیک کند.

در ادامه صفحه اصلی قالب، شاهد بخش سه ستونه همراه با آیکون هستیم که در حال حاضر به بخش ثابت قالب های شرکتی تبدیل شده است. این قسمت که با استفاده از برگه ها تکمیل می شود، می تواند سه مورد از برجسته ترین ویژگی های شرکت شما را به مخاطب بازگو نماید.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، صفحه اصلی با لوگوی شما و نیز یک منوی ناوبری ساده و البته کاربردی تکمیل می شود تا به شما ثابت کند واقعاً باید قالب ساده ولی قدرتمند روبرو هستید! منوی ناوبری قالب SimplePress نقش اصلی را در هدایت کاربران سایت به برگه های مختلف شما ایفا می کند. این قالب همچون دیگر قالب های حرفه ای وردپرس از قابلیت های اصلی این سیستم مدیریت محتوا مانند نوشته ها، برگه ها، ابزارک ها، فهرست ها و … به صورت کامل پشتیبانی کرده تا چیزی از دیگر رقبای خود کم نداشته باشد.

سیمپل پرس بسته ای از برتری های الگانتی

برگ برنده قالب سیمپل پرس را می توان بهره مندی آن از پنل تنظیمات اختصاصی شرکت الگانت تمز دانست. شما با در اختیار داشتن این پنل می توانید کنترل کوچکترین اجزای قالب را نیز در دست بگیرید و همچون یک وب دولوپر حرفه ای، بخش های گوناگون قالب سایتتان را به سلیقه خود تنظیم نمایید.

همچنین پکیج کامل کدهای کوتاه (شورت کد) الگانت تمز در این قالب، دستیار بی بدیل شما در ساخت و پرداخت برگه ها و نوشته های سایت شماست تا بدون نگرانی از نداشتن دانش برنامه نویسی وب، از آخرین دستاوردهای HTML و CSS به عنوان المان های مختلف در متن پست های خود استفاده نمایید.

کدهای معتبر، سئو استاندارد، وجود ۵ رنگ بندی مختلف برای قالب، قابلیت نمایش قالب در موبایل و تبلت (واکنشگرا)، بهره مندی از سبک برگه های مختلف (مانند برگه تماس و نقشه سایت) و نیز وجود امکانات ریز و درشت دیگر در این قالب حرف و حدیثی برای گفتن باقی نمی گذارد.

 

 ویژگی های قالب وردپرس شرکتی SimplePress:

  • دارای کنترل پنل اختصاصی برای تنظیمات قالب
  • پشتیبانی از تبلیغات در بالا و پایین مطالب
  • ابزارک مخصوص تبلیغات در سایدبار
  • دارای صفحات اختصاصی برای نقشه سایت، تماس با ما، عرض کامل و … .
  • طراحی Responsive
  • پشتیبانی از منوهای آبشاری
  • سازگاری با تمام مرورگرهای روز دنیا
  • امکان اعمال تنظیمات اولیه سئو از کنترل پنل قالب
  • short code های اختصاصی که پس از نصب قالب به ادیتور وردپرس افزوده میگردد.
  • پشتیبانی از ابزارک در سایدبار
  • بخش گالری تصاویر بسیار زیبا و حرفه ای

 

بروزرسانی ۲ مهر ۱۳۹۳

  • بروزرسانی هسته به نسخه ۵.۴
  • رفع مشکلات جزئی در شورت کد ها
  • استفاده از فونت ها به شیوه سریع تر با پشتیبانی بهتر برای مرورگر های جدید
  • فارسی و راستچین سازی دقیق قالب های برگه ها
  • بهبود استفاده فونت در اینپوت ها
  • ضمیمه شدن سمپل انگلیسی

 

بروزرسانی ۲۴ آذر ۱۳۹۳

  • رفع برخی مشکلات ریز در حالت رسپانسیو

 

قالب وردپرس شرکتی SimplePress از آن دست پوسته هایی است که اغلب سلیقه ها خواهان آن هستند و می تواند زیبایی بخش سایتهای بسیاری باشد.

همچنین پشتیبانی کامل تیم دی بی اس تم از این قالب به شما این اطمینان را خواهد داد که در استفاده از این محصول با هیچ مشکلی روبرو نشوید. پس همین حالا یک فنجان قهوه برای خود آماده کنید و برای راه اندازی وبسایت وردپرسی خود در کمترین زمان دست به کار شوید!

دریافت سریع و رایگان قالب + نصب و راه اندازی قیمت : رایگان

قالب های رایگان در دی بی اس تم بطور مستقیم به پنل کاربری شما اضافه شده و به روز رسانی های آن همواره در اختیار شماست!
دریافت قالب های رایگان هزینه ای ندارد اما می توانید برای نصب و راه اندازی روی کمک ما حساب کنید.

افزودن به سبد خرید