خرید قالب وردپرس مجله خبری مگنفسنت Magnificent

جلد یک نشریه یا مجله همیشه محل مناسبی برای قرار گیری عناوین مهم ترین مطالب آن شماره از مجله محسوب می شود، زیرا با این روش می توان نظر مخاطب را در نگاه اول به عمده ترین مطالب و سر تیتر مقالات جلب نمود. بنابراین باید گفت صفحه اول یا جلد یک مجله مهم ترین عامل در جذب مخاطب بوده و می تواند خوانندگان با سلایق مختلف را برای خواندن محتوای درون آن ترغیب نماید. ایفای نقش به عنوان عاملی جهت جلب نظر طیف گسترده نیازها و سلایق افراد باعث می شود تا ناخواسته حجم مطالب روی جلد یک نشریه نسبت به سایر صفحات آن بیشتر باشد. توجه به این موضوع ضرورت طراحی و چیدمان مطالب را در این شرایط برای ما روشن خواهد کرد. با این توضیحات می توان این گونه نتیجه گرفت که یک صفحه اول ایده آل برای یک مجله صفحه ای خواهد بود که بتواند توده ای از اطلاعات متفاوت و پراکنده را با نظم و چینش هنرمندانه و قابل درک برای مخاطب گرد هم آورد.

در قالب سایت مجله و اطلاع رسانی نیز وضع به همین منوال است. پس آنچه برای چنین سایتی ضروری به نظر می رسد داشتن یک صفحه اول ایده آل و مناسب در قالب است؛ صفحه ای که بتواند انبوه مطالب را با چینش منظم و شکیل خود در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد. نکته مهم در چنین امری آن است که تراکم زیاد مطالب و حجم وسیع اطلاعات نباید منجر به سردرگمی و دل زدگی مخاطبان گردد. ما اکنون قصد آن داریم تا شما را با یک قالب وردپرس از کمپانی الگانت تمز elegantthemes معرفی کنیم که سعی داشته تا حد زیادی به این ایده آل نزدیک شده و بستر مناسبی را برای ایجاد یک مجله اینترنتی فراهم کند. با ما در معرفی و بررسی قالب وردپرسی مجله Magnificent محصول شرکت Elegant Themes همراه باشید.

قالب وردپرس مجله خبری Magnificent

طراحی صفحه اول قالب وردپرس به سبک ژورنالیستی

همان طور که بیان شد عمده مشکل در یک قالب سایت مجله، نحوه طراحی صفحه اصلی و ایده به کار رفته در آن است. یادآور شدیم که ساختار صفحه اصلی باید به گونه ای باشد که بیشترین مطالب را در فضای محدودی جای دهد، بنابراین لازم است تا از فضای موجود حداکثر استفاده را داشته باشد. قالب وردپرس مگنیفیسنت Magnificent بر همین اساس صفحه خانگی خود را بر پایه طراحی چهار ستونه بنا نموده است. افزایش تقسیم بندی ها و نیز تعداد فضاهای موجود برای قرارگیری مطالب اگر چه باعث می شود حجم در دسترس برای هر عنوان مطلب کاهش یابد، اما بیش از آن موجب حذف فضاهای مرده و بلا استفاده در صفحه می گردد. بنابراین میزان فضای پر شده با محتوا نسبت به فضای سفید میان بخش ها تا حد چشمگیری افزایش یافته و ما را به هدف اصلی برای صفحه اول یک مجله نزدیک تر می کند. حال باید منتظر بود تا ببینیم این قالب وردپرس مجلل برای حل مشکل دوم یعنی چینش صحیح مطالب چه تدبیری اندیشیده است.

صفحه اصلی قالب Magnificent با لوگوی سایت آغاز می شود. اختصاص فضای کافی برای قرارگیری لوگو و نیز تعبیه محلی برای متن توضیحی در زیر آن، نگرانی شما بابت معرفی صحیح سایت را برطرف خواهد کرد. پس از آن با منو یا فهرست اصلی مواجه می شویم که طراحی خاص و پر زرق و برق آن یقیناً در نگاه اول مخاطبان جلوه خواهد کرد. منوی این قالب با بخش فهرست های وردپرس کاملاً سازگار بوده و از امکان زیرمنوها نیز پشتیبانی می کند.

اما برسیم به بخش اصلی صفحه اول یعنی محل قرارگیری پست ها و ستون های سایت. همان گونه که پیش تر گفته شده این قالب از طراحی چهار ستونه برای صفحه خانگی استفاده کرده است. بدین ترتیب که دو ستون کناری برای قرار گیری ابزارک های مختلف و دو ستون میانی برای نمایش آخرین پست های سایت در نظر گرفته شده اند. همچنین در بالای دو ستون میانی یعنی درست در مرکز توجه بازدیدکنندگان شاهد قرارگیری یک اسلایدشو با طراحی سبک و مینیمال هستیم که وظیفه نمایش مطالب برگزیده هر دسته را بر عهده دارد. انیمیشن ها و نحوه طراحی این اسلایدر شکوه و جلال صفحه خانگی قالب را دو چندان کرده است.

ستون های مربوط به ابزارک های قالب هر کدام به دو قسمت تقسیم شده و مجموعاً ۴ مکان را برای قرار دادن انواع ابزارک ها از جمله محبوب ترین پست ها، مطالب اتفاقی، دسته های مطالب، آخرین دیدگاه ها و … در اختیار شما قرار داده است. نحوه قرارگیری ابزارک ها در این چهار قسمت به صورت کاملاً مجزا و توسط بخش “ابزارک ها” در مدیریت وردپرس انجام می گیرد. ستون های میانی نیز نمایانگر آخرین مطالب ارسالی بوده و می تواند تعداد مشخص و قابل تغییری از مطالب شما را در خود جای دهد.

در پایین صفحه اصلی قالب مجدداً مکانی برای جای گیری ابزارک ها در نظر گرفته شده است. در این بخش می توانید اطلاعات و سایر توضیحات لازم را در قالب چهار ستون کنار هم دسته بندی و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید.

کاغذ و مرکب مجازی را در قالب وردپرس مگنفسنت Magnificent لمس کنید!

در قالب وردپرس مجله خبری مگنفسنت Magnificent صفحات مربوط به نوشته ها و برگه ها به شکل کلاسیک و شبیه به صفحات یک مجله فیزیکی آراسته شده است. نحوه قرارگیری تیتر و توضیحات هر برگه به گونه ای است که برای خوانندگان حس مطالعه صفحات یک مجله کاغذی را تداعی می کند. متن زمینه ها با اندازه و قلم مناسب با رنگ مشکی که در یک پس زمینه سفید با بافت کاغذ قرار گرفته است بیش از پیش به این احساس می افزاید. اما به هر حال باید پذیرفت که با یک صفحه مجازی و اینترنتی سر و کار داریم که شرایط و ویژگی هایی متفاوت از دنیای حقیقی دارد. البته گاهی این شرایط خاص می تواند به عنوان یک مزیت برای آن شمرده شود. از جمله این مزایا می توان به امکان اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی مختلف اشاره کرد. همچنین امکان هدایت خواننده از صفحه کنونی به صفحات با مطالب مرتبط دیگر توسط برچسب ها و لینک ها می تواند یک مزیت مهم برای سایت مجله مجازی به حساب آید. بله! این سه ویژگی یعنی مطالب مرتبط، برچسب ها و نیز دکمه اشتراک گذاری هر سه امکاناتی هستند که در پایین نوشته ها تعبیه شده اند. تعامل با سایر محتوا و نیز اشتراک گذاری دو عامل مفید و مؤثر در یک مجله اینترنتی محسوب می شود و می تواند تا حد زیادی هم برای نویسنده و هم برای خوانندگان آن کاربردی و مفید واقع شود. علاوه بر آن مخاطبان می توانند دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را پیرامون هر مطلب به وسیله بخش کامنت های انتهای پست با شما و دیگران در میان بگذارند.

قالب وردپرس مجله خبری Magnificent

قالب شخصی خبری مجله ای

رنگ بندی متنوع، پاسخ گویی به سلایق متنوع

قالب وردپرس مجله خبری مگنفسنت Magnificent در هفت رنگ بندی مختلف ارائه شده است تا پاسخگوی نیاز هر نوع سلیقه ای باشد. انتخاب هر کدام از این رنگ بندی ها می تواند ظاهر قالب شما را تغییر داده و حال و هوای تازه ای به آن اضافه کند. علاوه بر آن شما می توانید با تغییر پس زمینه و انتخاب یک تصویر دلخواه و مناسب برای سایت هر چه بیشتر سلیقه خود را اعمال نمایید. لازم به ذکر است که کلیه تنظیمات مربوط به رنگ بندی و طراحی قالب از طریق بخش “شخصی سازی” وردپرس قابل انجام هستند.

قالب گالری Magnificent همچون سایر قالب های شرکت الگانت تمز از امکانات جانبی زیر برخوردار است:

پنل تنظیمات اختصاصی قالب

ePanel یا همان جعبه تنظیمات قالب شما را قادر می سازد کنترل همه بخش های قالب را بدست بگیرید؛ بدون اینکه حتی با یک خط کد و برنامه روبرو شوید. با ePanel می توان گزینه های مختلف را فعال و غیرفعال کرد، چیدمان صفحات را به دلخواه تغییر داد، محل های قرارگیری تبلیغات در سایت را مدیریت کرد، رنگ بسیاری از قسمت ها را تغییر داد، موارد مرتبط با موتورهای جستجو و SEO را بهینه سازی کرد و … .

کدهای کوتاه یا شورت کدها

تاکنون چینش و طراحی برگه ها و نوشته ها در وردپرس به این آسانی نبوده است! با استفاده از مجموعه بزرگ کدهای کوتاه (Shortcodes) می توانید صفحه آرایی های پیچیده و زیبایی را بدون سردرگمی در کدهای تو در تو ایجاد نمایید. کدهای کوتاه به شما کمک می کند تا به دور از ناامیدی بابت یادگیری تکنیک های پیشرفته طراحی وب، مطالب و محتوای خود را تا حد امکان متنوع و کاربردی جلوه دهید. بنابراین شما با استفاده از چند تگ ساده می توانید المان های خیره کننده ای ایجاد کنید.

قالب های برگه

قالب های برگه می تواند استایل ها و عملکردهای از پیش آماده شده را در اختیار شما قرار دهد. هر قالب می تواند بر روی یک برگه مجزا اعمال شده و ظاهر و کارایی آن را به یک فرم بی بدیل تبدیل کند. با قالب های برگه می توانید گالری تصاویر، فرم تماس، نقشه سایت، خوراک وبلاگ، برگه نمونه کار و … بسازید.

ویژگی های قالب وردپرس Magnificent

  • طراحی صفحه اصلی قالب به صورت چهار ستونه جهت نمایش حجم زیاد مطالب
  • امکان انتخاب ۷ نوع رنگ بندی مختلف برای قالب
  • سازگار با کلیه مرورگرها
  • کنترل پنل اختصاصی ePanel برای تنظیمات قالب
  • بهره مندی از مجموعه کامل کدهای کوتاه الگانت تمز
  • پشتیبانی از سبک های مختلف برگه مانند برگه تماس، نقشه سایت، فرم جستجو، برگه ورود، برگه گالری و …
  • پشتیبانی از فهرست های وردپرس
  • کدهای استاندارد و سئوی بهینه و سازگار با موتورهای جستجو
  • سازگاری با آخرین نسخه وردپرس فارسی

بروزرسانی ۲۶ آذر ۱۳۹۳

  • بروزرسانی هسته پوسته به نسخه ۳.۷
  • بهینه سازی کامل فونت های فارسی و کاهش حجم چشمگیر
  • راستچین سازی شورت کد ها
  • بهینه سازی های کلی فارسی
  • اختفای بخش کد های Html قابل استفاده در دیدگاه
دریافت سریع و رایگان قالب + نصب و راه اندازی قیمت : رایگان

قالب های رایگان در دی بی اس تم بطور مستقیم به پنل کاربری شما اضافه شده و به روز رسانی های آن همواره در اختیار شماست!
دریافت قالب های رایگان هزینه ای ندارد اما می توانید برای نصب و راه اندازی روی کمک ما حساب کنید.

افزودن به سبد خرید