دانلود قالب وردپرس Sky قالب شخصی و شرکتی وردپرس

دانلود قالب وردپرس Sky قالب شخصی و شرکتی وردپرس

قالب شخصی و شرکتی وردپرس اسکای Sky

رویای رسیدن به اوج آسمان و گردش در میان ابرها. رویای کودکی ماست. شاید این رویا در نگاه اول تنها یک بلند پروازی به نظر برسد اما با کمی تأمل و دقت می توان دریافت که آسمان برای یک کودک نمادی از پیشرفت و رسیدن به قدرت است. در واقع آسمان که برای انسانی که پا روی زمین دارد دست نیافتنی به نظر می رسد. دستیابی به آسمان آرمان و ایده رسیدن به آینده محسوب می شود. کسانی که همیشه به آسمان نظر دارند عموماً افرادی هستند که می توانند تا رسیدن به بلندای موفقیت و کمال اوج بگیرند. و این همان خصلت آسمان است؛ بلندی، کمال و اوج!

اگر شما هنوز هم مانند دوران کودکیتان دل به آسمان بسته اید و رویای پرواز را در سر می پرورانید به شما این مژده را می دهیم که راه رسیدن به آسمان، هم اکنون پیش روی شما قرار گرفته است. قالب وردپرسی آسمان Sky بر فراز سبک ها و استایل ها شناور است و حس هوس انگیز آن یقیناً بازدیدکنندگان شما را غافلگیر و شگفت زده خواهد کرد. عملکرد صفحه خانگی قالب اسکای بی نظیر بوده، به طوری که محتوای صفحه اصلی را به صورت یکپارچه و با استفاده از ایجکس Ajax بارگذاری می کند. این بدان معنی خواهد بود که تعداد مطالب اسلایدر شما در صفحه اصلی هیچ اهمیتی برای قالب نداشته و صفحات آنها در چشم بهم زدنی نمایان خواهد شد. از شما دعوت می کنیم تا با ما در معرفی و بررسی ویژگی های قالب وردپرسی Sky محصول شرکت الگانت تمز ElegantThemes همراه باشید.

بهره مندی قالب وردپرس Sky از فناوری پیشرفته AJAX

نکته بسیار مهمی که در ابتدای بررسی این قالب باید بدان اشاره نمود، بهره مندی از فناوری AJAX در بارگذاری صفحات قالب است. برای آشنایی بهتر با قالب وردپرس اسکای لازم است تا ابتدا پیرامون فناوری AJAX اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ای جکس مجموعه ای از استانداردهای وب است که با کمک آن می توان برنامه هایی مبتنی بر وب تولید کرد که به آسانی با کاربران تعامل داشته باشد. مهم ترین مزیت این معماری این است که با استفاده از تبادل بسته های کوچک داده با سرور، دیگر نیازی به بارگذاری صفحه وب نخواهد بود. بنابراین با استفاده از این تکنولوژی می توان در زمان و حجم تبادل داده صرفه جویی کرد. در یک بیان ساده، محتوای جدید بدون لود مجدد سایت برای کاربر به نمایش در می آید.

به توضیحات بالا باید این مورد را نیز اضافه کرد که در قالب وردپرس اسکای پس از باز کردن صفحه اصلی و ورود به سایت، دیگر نیازی به بارگذاری مجدد سایت نخواهد بود و حرکت میان برگه ها و نوشته ها به صورت پیوسته و بدون ری فرش انجام خواهد شد. با این توضیح به ادامه معرفی اجزای صفحه اصلی قالب sky خواهیم پرداخت.

در صفحه خانگی قالب وردپرس Sky بر فراز ابرها گام بگذارید!

صفحه اول قالب وردپرس اسکای دریچه ورود شما به آسمان است. با ورود به صفحه اصلی سایت، فضای آرامش بخش و دلنشینی را تجربه خواهید کرد که شما را به دیدن سایر قسمت های سایت علاقه مند می کند. پس زمینه این قالب طرحی از آسمان و ابرهای سفید است که با طراحی دیگر بخش های قالب کاملاً تناسب دارد. همچنین این قالب در چهار رنگ مختلف (آبی، سبز، قرمز و بنفش) ارائه شده و شما می توانید بسته به نیاز و سلیقه خود یکی از این تم ها را برای آن انتخاب کنید. ناگفته نمایند که امکان تغییر رنگ قسمت های مختلف دیگر و نیز انتخاب تصاویر دلخواه به عنوان پس زمینه نیز برای قالب اسکای در نظر گرفته شده است.

بالای صفحه خانگی قالب وردپرس اسکای محل قرارگیری لوگوی سایت بوده و فهرست اصلی سایت نیز در مجاور آن نمایان شده است. سادگی طراحی منو و المان های گرافیکی بکار رفته در آن کاملاً با حال و هوای حاکم بر قالب هماهنگی دارد. در ادامه با یک متن و عنوان نسبتاً بزرگ مواجه می شویم که می تواند عنوان سایت شما و یا هر عبارت جذاب و مهم دیگری باشد. سپس به اسلایدشوی اصلی قالب می رسیم، بخشی که تکمیل کننده عناصر موجود در صفحه اصلی است و می تواند راهی برای هدایت کردن بازدیدکنندگان به صفحات داخلی باشد.

قسمت بالایی اسلایدشو قالب را یک متن توضیحی که درون یک روبان قرار گرفته است تشکیل می دهد. معمولاً در این بخش یک جمله توضیحی پیرامون فعالیت کلی سایت نوشته می شود تا خواننده را کمی بیشتر با اهداف شما آشنا کند. سپس نوبت به اسلایدشو می رسد. اسلایدر صفحه خانگی قالب از سه بخش تشکیل شده که عبارتند از تصویر عریض مربوط به هر اسلاید، عنوان و توضیحات اسلاید و نیز گزینه های مربوط به حرکت بین اسلایدها. اسلایدر صفحه اصلی را می توان به دو روش مورد استفاده قرار داد؛ یکی استفاده از برگه ها برای پر کردن اسلایدشو و دیگری انتخاب یک دسته برای نمایش پست های آن در اسلایدر. انتخاب هر کدام از این روش ها و همچنین دیگر تنظیمات مربوط به آن را می توانید به آسانی در پنل تنظیمات قالب Sky انجام دهید.

دانلود قالب وردپرس Sky قالب شخصی و شرکتی وردپرس

دانلود قالب وردپرس Sky قالب شخصی و شرکتی وردپرس

با پوسته وردپرس اسکای Sky در میان صفحات مختلف سایت پرواز کنید!

شیوه رایج برای باز کردن صفحات یک سایت در بسیاری از قالب ها بدین گونه است که با کلیک بر روی هر لینک، صفحه قبلی بسته شده و صفحه جدیدی بجای آن بارگذاری خواهد شد. در این روش علاوه بر مصرف ترافیک بیشتر، زمان زیادتری نیز برای بازکردن برگه های توسط کاربران صرف خواهد شد. اما در قالب اسکای با استفاده از تکنولوژی Ajax شما در میان صفحات پرواز خواهید کرد! منظور از این عبارت آن است که با کلیک بر روی هر لینک داخلی، اعم از برگه ها و نوشته ها، بجای اینکه صفحه قبلی بسته و برگه جدید بارگذاری شود، با یک افکت روان و جذاب، صفحه کنونی کنار رفته و صفحه جدید با حالتی شبیه پرواز جای آن را پر می کند. بنابراین فرقی ندارد از یک پست به یک برگه ساده می روید یا از صفحه خانگی به صفحه گالری نقل مکان می کنید، حرکت در میان صفحات برای شما به اندازه یک پرواز واقعی لذت بخش خواهد بود.

برگه هایی که از دل ابرها بیرون آمده اند!

ساختار کلی صفحات مربوط به برگه ها و نوشته ها در قالب وردپرس اسکای بر اساس زبان طراحی این قالب بنا شده است. عنوان هر پست، مطابق با عنوانی که در صفحه خانگی با آن آشنا شدیم، دارای اندازه نسبتاً بزرگ و کاملاً خوانا است. سپس در پایین عنوان نیز مکانی برای قرارگیری توضیحات پست برای نوشته ها و یا یک جمله توضیحی برای برگه ها وجود دارد. متن بدنه پست ها نیز با اندازه و قلم مناسب خود در یک پس زمینه سفید رنگ شرایط را برای مطالعه بی دردسر فراهم آورده است. طراحی جالب و منحصر به فرد پایین برگه ها به گونه ای است که گویی یک برگه کاغذ سر از آسمان در آورده و توده ای از ابر آن را احاطه کرده اند. در انتها نیز بخش دیدگاه ها و نظردهی پست به چشم می خورد که طراحی اصولی و ابعاد بزرگ آن هر خواننده ای را برای ابراز نظر و ارسال دیدگاه تشویق می کند. لازم به ذکر است که این قالب از کامنت های تو در تو پشتیبانی می کند و پاسخ کامنت ها را از سایر نظرات متمایز می گرداند.

امکانات جانبی قالب شخصی و شرکتی وردپرس Sky – ویژگی های مشترک قالب های شرکت الگانت تمز

پنل تنظیمات اختصاصی

ePanel یا همان جعبه تنظیمات قالب شما را قادر می سازد کنترل همه بخش های قالب را بدست بگیرید؛ بدون اینکه حتی با یک خط کد و برنامه روبرو شوید. با ePanel می توان گزینه های مختلف را فعال و غیرفعال کرد، چیدمان صفحات را به دلخواه تغییر داد، محل های قرارگیری تبلیغات در سایت را مدیریت کرد، رنگ بسیاری از قسمت ها را تغییر داد، موارد مرتبط با موتورهای جستجو و SEO را بهینه سازی کرد و … .

کدهای کوتاه یا شورت کدها

تاکنون چینش و طراحی برگه ها و نوشته ها در وردپرس به این آسانی نبوده است! با استفاده از مجموعه بزرگ کدهای کوتاه Shortcodes می توانید صفحه آرایی های پیچیده و زیبایی را بدون سردرگمی در کدهای تو در تو ایجاد نمایید. کدهای کوتاه به شما کمک می کند تا به دور از ناامیدی بابت یادگیری تکنیک های پیشرفته طراحی وب، مطالب و محتوای خود را تا حد امکان متنوع و کاربردی جلوه دهید. بنابراین شما با استفاده از چند تگ ساده می توانید المان های خیره کننده ای ایجاد کنید.

قالب های برگه

قالب های برگه می تواند استایل ها و عملکردهای از پیش آماده شده را در اختیار شما قرار دهد. هر قالب می تواند بر روی یک برگه مجزا اعمال شده و ظاهر و کارایی آن را به یک فرم بی بدیل تبدیل کند. با قالب های برگه می توانید گالری تصاویر، فرم تماس، نقشه سایت، خوراک وبلاگ، برگه نمونه کار و … بسازید.

ویژگی های قالب وردپرس Sky

  • بهره مندی از فناوری Ajax در بارگذاری صفحات قالب
  • رنگ بندی مختلف برای قالب و امکان انتخاب ۴ تم مختلف رنگی
  • کنترل پنل اختصاصی ePanel برای تنظیمات قالب
  • بهره مندی از مجموعه کامل کدهای کوتاه الگانت تمز
  • پشتیبانی از سبک های مختلف برگه مانند برگه تماس، نقشه سایت، فرم جستجو، برگه ورود، برگه گالری و …
  • پشتیبانی از فهرست های وردپرس
  • کدهای استاندارد و سئوی بهینه و سازگار با موتورهای جستجو
  • پارسی سازی حرفه ای تیم دی بی اس تم

دریافت سریع و رایگان قالب + نصب و راه اندازی قیمت : رایگان

قالب های رایگان در دی بی اس تم بطور مستقیم به پنل کاربری شما اضافه شده و به روز رسانی های آن همواره در اختیار شماست!
دریافت قالب های رایگان هزینه ای ندارد اما می توانید برای نصب و راه اندازی روی کمک ما حساب کنید.

افزودن به سبد خرید