این محصول قدیمی بوده و فروش آن متوقف شده است. توصیه میکنیم جهت خرید قالبهای جدید و با امکانات بهتر و کیفیت بالاتر به بخش قالب پرستاشاپ وبسایت فراکت (مارکت پرستاشاپ ایران) مراجعه کنید.

تمام محصولات دی بی اس تم (پرستافا) در فراکت اولین مارکت پرستاشاپ ایران قابل خرید و دانلود است.

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART

اگر برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به دنبال یک قالب برای محصولات عمومی با تنوع زیادی از کالاها در سایت خود هستید، قالب پرستا شاپ سیتی مارت CITYMART یکی از بهترین انتخاب هاست. قالبی که بیش از دو برابر هر قالب دیگری بزرگتر است و بیش از دو برابر هر قالب دیگری جایگاه های نمایشی برای محصولات و بنرهای تبلیغاتی در آن به چشم میخورد. در واقع اگر بخواهیم قالب سیتی مارت CITYMART را به شکلی مختصر و مفید معرفی نماییم باید بگوییم قالبی سبک، جذاب، بی نقص و همه فن حریف!

 

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی از تنوع موضوعی زیاد محصولات برخوردارند و کالاهای متنوع چه از نظر بازه قیمتی و چه از نظر نوع کالا بر روی سایت خود به فروش می رسانند که چنین فروشگاه هایی اغلب شاخه ها و دسته بندی های زیاد و متنوعی بر روی فروشگاه خود ایجاد نموده اند. در چنین فروشگاه هایی مدیر فروشگاه باید بتواند محصولات مرتبط و غیر مرتبط را به خوبی بر روی سایت از یکدیگر تفکیک نموده و به گونه ای به نمایش گذارد که نظم و زیبایی در چینش محصولات حفظ شود و خریدار به راحتی بتواند محصولات مورد علاقه خود با پیدا نموده و از سوی محصولات غیر مشابه که علاقه ای به آتها ندارد، مزاحمتی برای وی ایجاد نشود.

 

همچنین در شرایطی که تنوع محصولات فروشگاه اینترنتی زیاد است، نمایش جدیدترین یا پرفروش ترین محصولات هر شاخه به گونه ای که زیبایی و هارمونی سایت بهم نریزد کار ساده ای نیست به خصوص اگر بخواهیم مشتریان فروشگاه از اسکرول عمودی خیلی زیاد سایت احساس ناراحتی نکنند، سایت بی دلیل سنگین نشود، تعداد زیاد محصولات کنار هم باعث نشود محصولات مهم فروشگاه کمتر به چشم آیند و موارد مهم دیگری نظیر عدم تناسب بین ارتفاع ستون وسط سایت و ستون سایدبار به وجود نیاید و غیره.

 

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART با دقت و حساسیت بسیار زیادی نسبت به موضوعاتی که تا به اینجا مطرح کرده ایم طراحی شده است تا کاملاً مناسب فروشگاه های اینترنتی با محصولات متوع باشد و اگر تا پایان این نقد و بررسی با ما همراه باشید، شما را با نکات ظریف و هوشمندانه ای در طراحی قالب محبوب سیتی مارت آشنا خواهیم ساخت.

 

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت سازگار با تمام مرورگرها

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART با تمام مرورگرهای اینترنتی رایانه و همچنین مرورگرهای سیستم عامل های موبایل اندروید، ios ، ویندوز موبایل و سایر سیستم عامل های گجت های دیوایس کاملاً سازگار است و حتی سازگاری نسخه بومی شده توسط دی بی اس تم این قالب بر روی تلویزیون های هوشمند شرکت سامسونگ و ال جی نیز بررسی شده تا از صحت نمایش در مرورگرهای اسمارت تی وی ها که امروزه مرورگری وب در آنها رایج است نیز اطمینان به عمل آید.

browser

browser

در قالب لئو سیتی مارت LEO CITYMART ماژول های مگامنو سایدبار و اسلایدر لایه ای با مرورگر اینترنت اکسپلورر ویرایش ۸ به بعد کاملاً سازگار بوده و به درستی به نمایش در می آیند. استفاده از جدیدترین تکنولوژی های طراحی وب نظیر Html 5 و CSS 3 و Bootstrap 3 در طراحی این قالب، آن را نه تنها نمایش آن را در مرورگرهای مدرن بهبود بخشیده، بلکه این قالب را بطور کامل SEO Friendly یا به عبارت دیگر بهینه برای موتورهای جستجوگر به منظور گردش آسان خزنده ها در سایت و درک بهتر الگوریتم های گوگل از اجزای مختلف فروشگاه شما ساخته است.

 

 

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART

سیتی مارت قالبی مطابق با نیاز فروشگاه های اینترنتی ایرانی

یکی از نکات قابل توجه و مهم در انتخاب قالب فروشگاه ، توجه به نوع طراحی قالب و مناسب بودن آن با جنس محصولات فروشگاه اینترنتی است و از آنجا که تعداد قابل توجهی از فروشگاه های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات تله شاپینگ و یا محصولات غالباً غیر اختصاصی فعالیت می نمایند که از تنوع موضوعی و بازه قیمتی بسیار زیادی برخوردارند، پس نمایش مناسب محصولات از تمام دسته ها بر روی سایت و اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان و کاربران از محصولات خاص مد نظر مدیر فروشگاه یا به روز رسانی های فروشگاه اهمیت فراوانی دارد.

 

از این رو قرار دادن فضای کافی در اختیار مدیر فروشگاه برای نمایش محصولات خود و همچنین جایگاه های تبلیغاتی زیاد در داخل سایت و استفاده از اسلایدر با ابعاد نه چندان بزرگ به دلیل سنگین نکردن بی مورد ایندکس فروشگاه، از اولیت های درجه اول به شمار می آیند. همانطور که در ابتدای بحث به نکات ظریف موجود در طراحی هوشمندانه قالب سیتی مارت اشاره کردیم، در ادامه قصد آشناسازی کامل شما با این نکات را داریم.


ماژول جستجو در شاخه های فروشگاه

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART از معدود قالب های پرستا شاپی است که چنین ماژول ارزشمندی بر روی آن قرار داده شده است! حتی خبری از وجود این ماژول ارزشمند در باقی قالب های کمپانی لئوتم نیست و تنها دلیل وجود آن بر روی سیتی مارت را می توان در رسالت این قالب دانست. یعنی ایجاد بهترین محیط و بیشترین امکانات برای فروشگاه های اینترنتی با شاخه ها و دسته بندی های زیاد و محصولات متنوع. به کمک افزونه پرستا شاپ جستجو در شاخه ها با امکان فیلترسازی شاخه های سایت، بازدیدکنندگان فروشگاه به آسانی می توانند نام محصول مورد نیاز خود را در دسته مورد نظرشان جستجو نمایند.

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART


جایگاه بنرهای تبلیغاتی متعدد

در قالب سیتی مارت ۱۲ جایگاه برای درج بنرهای تبلیغاتی متفاوت با اندازه های متفاوت در نظر گرفته شده است که تقریباً بیش از دو برابر هر قالب دیگری است و یکی از این دوازده جایگاه تبلیغاتی، جایگاه اسلایدر قالب است که خود بطور پیش فرض از ۴ اسلاید پشتیبانی می نماید و می توانید از طریق پیکربندی ماژول اسلایدر، تصاویر اسلایدهای آن را به هر میزان که می خواهید افزایش دهید.

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART

همچنین اگر با دقت به پیش نمایش ها یا دموی زنده قالب که لینک آن ها در ابتدای صفحه در اختیار شما قرار داده ایم با دقت نگاه کنید، حتی در بالاترین بخش این قالب یعنی در بالاترین قسمت هدر قالب، یک جایگاه بنر تبلیغاتی گنجانده شده که تمام این جایگاه ها توسط ویجت های ماژول ویجت منیجر مدیریت می شوند و تغییر یا ویرایش آنها به سادگی آب خوردن است.


عدم استفاده از عکس در طراحی قالب سیتی مارت

در طراحی قالب پرستا شاپ لئو سیتی مارت LEO CITYMART از هیچ تصویر گرافیکی استفاده نشده است. تنها تصاویری که مرتبط به محصولات نیست، لوگوی فروشگاه در بالای سایت در هدر و لوگوهای بانکی در پایین سایت در فوتر است. این طراحی سبک صرفاً به دلیل جبران مافات استفاده زیاد جایگاه های بنرهای تبلیغاتی در قالب است. در واقع لئوتم با طراحی به بهینه ترین شکل ممکن تلاش نموده هر آنچه که بی پروا در طراحی جایگاه های بنرهای تبلیغاتی جولان داده است را در طراحی قالب جبران نموده و قالبی بسازد که از لحاظ سرعت بارگذاری در حد عالی است و در عین حال از بنرهای تبلیغاتی زیادی بهره می گیرد.


اسلایدر سایز متوسط

یکی از نشانه های طراحی استاندارد قالب ، توجه طراح به نکات مهمی چون سرعت لود قالب در یک سایت واقعی است. گاهی قالب هایی را می توان یافت که به سان یک پوستر زیبا طراحی شده اند اما زمانی که بر روی سایت واقعی نصب می گردند، زمان لود کامل بسیار طولانی قالب سبب تأثیر منفی بر سئوی سایت و خروج بازدیدکنندگان از سایت پیش از نمایش فروشگاه به آنان خواهد شد.

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART

در قالب پرستا شاپ لئو سیتی مارت CITYMART خوشبختانه شاهد ترکیب درستی از ابعاد المان های سایت هستیم. ابعاد اسلایدر این قالب کاملاً استاندارد و در حد متوسط است و تمام بالای صفحه ستون اصلی قالب را تحت پوشش قرار می دهد. انتخاب این ابعاد به دلیل استفاده از بنرهای گرافیکی در قالب و اهمیت سرعت بارگذاری بالاتر قالب است. ماژول اسلایدر همان ماژول اسلایدر لایه ای معروف و محبوب کمپانی لئوتم است که بی نهایت کاربردی و پر امکانات است اما به دلیل ساختار کلی قالب و جلوه ظاهری این بخش از فروشگاه، لئوتم از ایجاد دموی لایه ای برای این قالب خودداری نموده و تنها تصاویر تخت شده ای برای دموی قالب استفاده کرده است. شما می توانید از تمام امکانات این ماژول بر روی فروشگاه خود بهره بگیرید.


قرار گیری ماژول مگامنو در سایدبار

نکته ای که نباید از قلم انداخت، اهمیتی است که لئوتم برای هم اندازه بودن ارتفاع ستون سایدبار با ستون اصلی قالب قائل بوده است. لئوتم در طراحی قالب پرستا شاپ سیتی مارت CITYMART از ماژول مگا منو ساید بار خود استفاده نموده. مهمترین دلیل استفاده از ماژول مگامنو سایدبار، اهمیت به رسالت مهم این قالب یعنی ایجاد بهترین محیط و بیشترین امکانات برای فروشگاه های اینترنتی با شاخه ها و دسته بندی های زیاد و محصولات متنوع دانست.

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART

 

اگر قرار است قالب سیتی مارت برای فروشگاه هایی ایجاد شود که دسته بندی هایی بیش از یک فروشگاه معمولی دارند، وجود مگامنو در هدر سایت و افقی بودن آن، تعداد لینک هایی که میتوان در مگامنو جای داد به اندازه پهنای قالب محدود می ساخت و این محدودیت با هدف اصلی این قالب جور در نمی آمد. حال با قرار دادن مگامنو در سایدبار سایت، به مدیر فروشگاه این امکان را داده است که هر اندازه که میخواهد از فضای کافی برای نمایش لینک های دسته بندی های سایت خود بهره بگیرد.

 

همچنین اگر قرار باشد قالب پرستا شاپ سیتی مارت مکان های تبلیغاتی زیاد در کنار ویجت های کاربردی جدیدترین و پر فروش ترین محصولات و محصولات ویژه راه در کنار هم داشته باشد، پس طول ارتفاع قالب بیش از یک قالب معمولی خواهد بود و چنین امری نیازمند آن است که ستون سایدبار قالب نیز پا به پای ستون اصلی قالب ادامه دار باشد. حضور ماژول مگا منو ساید بار بر روی قالب سیتی مارت و نمایش لینک های دسته بندی های سایت در ستون سایدبار، این امکان را برای طراح قالب فراهم ساخته که ارتفاع ستون سایدبار را بیشتر کرده و ظاهر زیبای قالب را حفظ نماید.

 


ویرایش آسان و شخصی سازی رنگ های قالب بدون نیاز به کدنویسی

شخصی سازی رنگ های اجزا و المان های قالب و ماژول های آن، یکی از ویژگی های ضروری مورد نیاز هر فروشگاه اینترنتی است. قالب های کمپانی لئوتم به پنل بسیار کامل ویرایشگر زنده قالب مجهز بوده که به کمک آن می توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و بدون تغییر در استایل های قالب، رنگ بندی تک تک اجزای قالب را مدیریت نموده و برای بک گراند سایت یا ماژول های قالب، از میان پترن های متفاوت یکی را انتخاب و یا از پترن شخصی خود استفاده نمایید.

 

پنل ویرایشگر زنده قالب هم در نمای سایت و هم در مدیریت بطور کامل توسط دی بی اس تم راستچین و پارسی سازی شده و مشکلات ظاهری آن برطرف شده تا استفاده از آن برای کاربر پارسی زبان آسان گردد. کار با این ویرایشگر به سادگی چند کلیک است. هرچند چیدمان و طراحی پیش فرض این قالب اصولی و بسیار حرفه ای انجام شده، اما چنانچه نیاز به ویرایش ظاهر گرافیکی سایت خود دارید، پنل ویرایشگر زنده قالب Live Theme Editor کار شما را بسیار آسان خواهد ساخت.

 

پنل ویرایشگر زنده قالب و شخصی سازی رنگ

پنل ویرایشگر زنده قالب و شخصی سازی رنگ

 

ماژول مگا منو ساید بار پرستا شاپ LEO MEGAMENU SIDEBAR

اگر نتوان گفت ماژول مگا منو ساید بار پرستا شاپ پیشرفته ترین ماژول مگا منوی طراحی شده برای پرستا شاپ است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بهترین و حرفه ای ترین ماژول هایی است که می توانید با موضوع مگامنو برای پرستا شاپ پیدا کنید. تقریباً هرچیزی که به فکرتان خطور کند می توانید با ماژول مگا منوی لئوتم انجام دهید. تنها نیاز است کمی خلاقیت به کار برده یا از مگامنوی سایت های معتبر ایرانی و خارجی در چیدمان دلخواه خود الهام بگیرید.

 

طبقه بندی و لایه لایه کردن محیط منو، تولید مجموعه منوهای متفاوت از موضوعات و لینک های متفاوت، ایجاد فهرست منوهای طبقه بندی شده با بی نهایت زیر منو، ایجاد فرم هایی از جدیدترین محصولات، درج ستونی برای محصولات یک شاخه خاص، محصولات پرطرفدار، محصولات ویژه یا حتی محصولات انتخابی، درج عکس در کنار فهرست منوها، درج متن و خبر کوتاه در منو، درج اطلاعیه و لینک، درج دکمه های گرافیکی، درج آیکون های سازگار با فونت awesome در کنار هر لینک، تنظیمات رنگ و هر چیز دیگری که به فکرتان می رسید می توانید با ماژول مگا منو پیشرفته پرستا شاپ LEO MEGAMENU SIDEBAR داشته باشید.

 

کمپانی لئوتم دو ماژول مگا منو پرستا شاپ حرفه ای ” بوت استرپ مگا منو ” و ” مگا منو سایدبار ” طراحی نموده و بر روی هر کدام از قالب های خود، با توجه به طراحی و ساختان آن قالب از یکی از این دو ماژول استفاده می نمایند. در قالب پرستا شاپ سیتی مارت CITYMART به دلایلی که بالاتر شرح داده شد، لئوتم از ماژول مگا منو سایدبار استفاده نموده است. نکته حائز اهمیت این است که پیکربندی این دو ماژول تا حدود بسیازی زیادی به یکدیگر مشابه است و از امکانات مشابهی برخوردارند و عمده تفاوت این دو ماژول در ظاهر ماژول در نمای فروشگاه است.

 

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART

 

 

ماژول اسلایدر لایه ای واکنشگرا LayerSlider Responsive

اسلایدر لایه ای اسلایدری است که هر اسلاید آن از اجزای متفاوتی تشکیل شده و هنگام نمایش آن اسلاید، اجزا با افکت های خاصی در کنار هم ظاهر می شوند و یک اسلاید را تشکیل می دهند. اسلایدرهای سنتی و قدیمی تنها متشکل از تصاویری تخت بودند که پشت سر هم به نمایش در می آمدند اما در اسلایدر لایه ای، هر اسلاید از اجزایی از متن و تصویر تشکیل شده و تعیین مکان و افکت کنار هم چیده شدن این اجزا در اختیار مدیر سایت است و ظاهری بسیار حرفه ای و جذاب به بخش اسلایدر سایتتان خواهد بخشید.

 

در اسلایدر های لایه ای LayerSlider به دلیل وجود متن در هر اسلاید، سئوی تصاویری که در اسلاید استفاده می کنید بهبود خواهد یافت. در اسلایدرهای قدیمی متون به صورت تخت شده جزئی از عکس و برای موتورهای جستجوگر غیر قابل تشخیص بود اما در اسلایدرهای لایه ای این متون بصورت یک لایه نوشتاری جداگانه و برای خزنده های موتورهای جستجوگر قابل تشخیص است. لازم به یادآوری است بنا به دلایلی که در بالاتر اشاره شد، لئوتم در دموی قالب سیتی مارت از اسلایدهای لایه ای استفاده ننموده و تصاویر تخت به کار برده است اما شما می توانید بر روی فروشگاه خود از تمام امکانات افزونه اسلایدر لایه ای پرستا شاپ بهره بگیرید.

 

ماژول LEO BOOTSTRAP SLIDER که بر روی قالب های کمپانی لئوتم قرار داده شده است، یک ماژول بسیار حرفه ای کاملاً ریسپانسیو یا واکنشگرا است. ماژول اسلایدر در مرورگرهای دیوایس های تبلت و موبایل به خوبی تغییر سایز داده و با هر سایز نمایشگری انطباق پذیر است. از امکانات بسیار زیاد پنل پیکربندی حرفه ای این ماژول و اختیاراتی که به مدیر سایت در طراحی اسلایدهای حرفه ای می دهد که بگذریم، این ماژول مطابق با انتخاب نوع هدر قالب می تواند وسیع یا به صورت باکس باشد. به عبارت دیگر چنانچه در طرح بندی سایت خود تصمیم بگیرید هدر سایت را به اندازه پهنای مرورگر کاربر تنظیم کنید، می توانید روی هماهنگی ماژول اسلایدر لایه ای لئوتم با ابعاد هدر سایت نیز حساب باز کنید.

 

 

تنظیم ابعاد هدر سایت به سادگی یک کلیک

مزیت بزرگ امکانات بسیار زیاد قالب های کمپانی لئوتم در این است که این افزایش ویژگی ها و امکانات قالب، سبب دشواری کار با قالب و تنظیمات آن نشده است. در هر جایی که لئوتم ویژگی خاصی را به قالب یا ماژول های خود اضافه نموده، یک راه حل بسیار ساده نیز برای انجام آن در نظر گرفته است. در ارتباط با انتخاب پهنای هدر سایت نیز داستان به همین صورت است. قالب سیتی مارت از پنل ویرایشگر زنده قالب نسخه ۳ لئوتم بهره می گیرد که انتخاب گزینه ها در آن به صورت انتخاب از بین گزینه های زبانه های پایین افتادنی است و مشاهده تغییرات با بارگذاری آنی صفحه انجام می پذیرد.

 

در هر قالب از کمپانی لئوتم از جمله قالب سیتی مارت CITYMART چه در کنترل پنل قالب و چه در نمای پنل ویرایشگر زنده قالب، امکان انتخاب ابعاد هدر سایت در اختیار شما قرار داده شده است. قالب سیتی مارت CITYMART با سه هدر متفاوت ارائه شده که مشابه تصویر زیر با انتخاب نوع هدر Full Width پهنای هدر سایت به اندازه پهنای مرورگر کاربر به نمایش در خواهد آمد و با انتخاب نوع هدر Boxed Large ، هدر سایت به اندازه ستون قالب شده و یک خط حاشیه ای خاکستری سایه دار به عنوان مرز محتوای سایت از حاشیه سفید دور تا دور قالب به نمایش در خواهد آمد.

 

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART

 

 

ویژگی هدر شناور قالب سیتی مارت CITYMART

قطعاً سایت هایی را دیده اید که در آنها هدر و منوی بالای سایت شناور است و زمانی که به سمت پایین اسکرول می کنید هدر قالب با شما حرکت کرده و همواره در دید شما باقی خواهند ماند. در پنل مدیریت تنظیمات قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART این ویژگی در اختیار شما قرار داده شده است که تنظیم نمایید می خواهید هدر سایت شما شناور باشد یا خیر. هدر شناور قالب سیتی مارت یک تفاوت قابل ملاحظه با سایر قالب های این کمپانی دارد و آن در عدم قرار گیری مگامنو در هدر سایت است. از آنجا که ماژول مگا منو در سایدبار قالب قرار گرفته است، هدر شناور قالب سیتی مارت حاوی لوگو و یکی از ویجت های این قالب است که سه اطلاعیه در آن گنجانده شده و با حضور نشانگر ماوس بر روی هر کدام، آیکون آن ها تغییر شکل و رنگ می دهد.

 

برای فعال سازی هدر شناور در قالب سیتی مارت LEO CITYMART باید این ویژگی را در پنل تنظیمات نمای مدیریت قالب فعال نمایید. نکته قابل توجه و مثبت هدر شناور قالب سیتی مارت CITYMART این است که حتی در صورتی که ویژگی شناور بودن هدر را فعال سازید، در سایز نمایشگرهای تبلت و موبایل هدر شناور نیست و در جای خود ثابت خواهد ماند تا در دیوایس های با نمایشگر کوچک، فضای دید کاربر را اشغال نکند. به عبارت دیگر، شناور بودن هدر فقط در نمایشگرهای بزرگ فعال خواهد شد.

 

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART

 

ماژول مدیریت ویجت های لئوتم Leo Manage Widget Module

باید اعتراف کرد ماژول ویجت های لئوتم Leo Manage Widget Module بهترین امکان قالب های کمپانی لئوتم است. تا پیش از عرضه این ماژول توسط کمپانی لئوتم، برای انجام هر کاری در قالب های پرستا شاپ نیاز به استفاده از یک ماژول اختصاصی بود اما ماژول ویجت منیجر لئوتم با در اختیار داشتن بیش از ۲۶ ویجت در خود، شما را به بسیاری از ماژول های رایگان و تجاری که تا پیش از این باید جداگانه تهیه و نصب می کردید بی نیاز می سازد. به کمک ماژول ویجت منیجر، طراحی سایت از دست طراح سایت خارج شده و به صاحبان فروشگاه های اینترنتی واگذار شده است. به عبارت دیگر تا پیش از عرضه ماژول ویجت منیجر از سوی کمپانی لئوتم و همچنین در قالب های سایر کمپانی های طراحی قالب پرستا شاپ، طراحان قالب یک ظاهر ثابت برای هر قالب طراحی نموده و نهایت تغییری که خریداران قالب ها می توانستند در آن ها لحاظ کنند، تغییر رنگ برخی قسمت های قالب یا اضافه نمودن یک یا چند ماژول به جمع ماژول های قالب و در اکثر مواقع همراه با استایل نویسی های اختصاصی برای ماژول های اضافی بود.

 

اما به کمک ماژول ویجت منیجر و ده ها ویجت اختصاصی آن، شما می توانید هر چیدمان دلخواهی با هر ظاهری که در فکر آن هستید بر روی سایت خود اعمال کنید بدون آنکه نیاز به دانش برنامه نویسی داشته باشید. در واقع کمپانی لئوتم برای ویجت های هر قالب پرستا شاپ استایل نویسی های لازم را انجام داده و شما با چیدن ویجت های این ماژول به صورت قطعات پازل در کنار یکدیگر، می توانید بی نهایت ظاهر متفاوت برای یک قالب واحد ایجاد کنید بدون آنکه یک خط کدنویسی انجام دهید و بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینه های اضافی برای اعمال تغییرات در قالب خود داشته باشید. تنظیمات ویجت ها به سادگی چند کلیک و قرار دادن هر ویجت در مکان مناسب در سایت، به سادگی یک کشیدن و رها کردن با ماوس است!

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART

 

 

از مزیت های دیگر استفاده از ویجت های ماژول ویجت منیجر لئوتم می توان به سه مورد مهم اشاره نمود. نخست آنکه ماژول ویجت های لئوتم با در اختیار داشتن ده ها ویجت متفاوت، شما را از خرید چندین افزونه تجاری پرستا شاپ بی نیاز ساخته که صرفه جویی فراوانی برای صاحبان فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید. ماژول ویجت های لئوتم به صورت جداگانه با قیمت ۱۰۰ دلار بر روی وب سایت کمپانی لئوتم به فروش می رسد! این ماژول بر روی تمام قالب های این کمپانی بطور پیش فرض قرار داده شده است.

 

دوم آنکه با نصب ماژول ویجت های لئوتم، از نصب ده ها ماژول پرستا شاپ بر روی سایت خود بی نیاز خواهید شد و نگرانی بابت سنگین شدن دیتابیس و استفاده بیشتر از فضای رم و منابع سرور و تأثیر منفی آن بر روی سرعت لود سایت و نیز اجرای استایل ها و جاواهای اضافی هر ماژول در نمای قالب و تأثیر منفی آن بر روی سرعت بارگذاری سایت و کاهش محبوبیت سایت نزد موتورهای جستجوگر نظیر گوگل را ندارید.

 

 

و سوم آنکه با یکپارچه شدن قالب فروشگاه با ویجت های لئوتم، نگرانی صاحبان فروشگاه های اینترنتی از کدنویسی های ناسالم هسته و نمای قالب ماژول های اضافی که بر روی سایت خود نصب می نمودند بطور کامل برطرف شده است. به عنوان مثال ناهماهنگی میان نسخه اچ تی ام ال قالب و ماژول های اضافی که مدیر سایت بر روی فروشگاه خود نصب می نمود یا اشتباهات کدنویسی ماژول های غیر حرفه ای یا ناهماهنگی استایل های ماژول های رایگان و تجاری با قالب فروشگاه و ضرورت سازگاری تک تک ماژول ها توسط یک برنامه نویس و هزینه های اضافی این کار. به بیان بسیار ساده، با خیالی آسوده از ویجت های لئوتم می توان بهره برد و نگرانی بابت مشکلات ماژول های اضافی نداشت.

 

معرفی و شرح امکانات برخی ویجت های لئوتم

  • تب دسته بندی های سایت: ایجاد تب هایی از دسته های سایت و نمایش محصولات هر دسته در یک تب. (معادل یک ماژول تجاری پرستا شاپ)
  • لیست گردانه محصولات: ایجاد یک ردیف از محصولات برای یک شاخه خاص یا یک تولید کننده خاص یا محصولات پر فروش یا محصولات جدید یا محصولات ویژه و یا حتی محصولات انتخابی شما که محصولات بصورت دایره وار در یک نوار می لغزند. (معادل چندین ماژول تجاری پرستا شاپ)
  • اسلاید شو: نمایش بنرهای تبلیغاتی لینک دار در همه جای سایت به صورت اسلاید شو با هر ابعاد و سایزی. (معادل یک ماژول تجاری پرستا شاپ)
  • تب محصولات: احتمالاً در برخی فروشگاه های اینترنتی دیده اید که در صفحه خانگی آن ها چندین تب از محصولات جدید ، محصولات پر فروش ، محصولات ویژه ، محصولات تازه بروز شده و … وجود دارد. به کمک ویجت تب محصولات می توانید دقیقاً به همین صورت در سایت خود بخشی را ایجاد کنید که از چندین تب با چینش دلخواه شما و با تعداد دلخواه محصولات قابل نمایش در هر ستون و ردیف تشکیل شده باشد. (معادل یک ماژول تجاری پرستا شاپ)
  • گردانه لوگوی تولید کنندگان: نمایش لوگوی تولید کنندگان و برندهای محصولات سایت در یک نوار لغزنده با افکت مترو. (معادل یک ماژول تجاری پرستا شاپ)
  • تب های پیشرفته: ایجاد تب هایی از محصولات ویژه، پر فروش، پر مخاطب (پر بازدید) و محصولات جدید با چینش بر حسب تاریخ یا قیمت محصولات با قابلیت انتخاب از دسته های خاص و با امکان تعیین تعداد محصول در هر ستون و ردیف بدون محدودیت در تعداد تب های ایجاد شده. (معادل یک ماژول تجاری پرستا شاپ)
  • گردانه محصولات ویژه: ایجاد یک نوار گردان از محصولات ویژه (تخفیف دار) فروشگاه. هماهنگ با ماژول ایجکس سفارشی.
  • گردانه تازه ترین دیدگاه ها: نمایش تازه ترین دیدگاه های سایت در یک فهرست گردان.
  • نقشه گوگل: ایجاد نقشه گوگل سایت برای نمایش موقعیت فیزیکی فروشگاه بر روی نقشه به کاربران سایت.
  • لیست گردانه محصولات: ایجاد نوار لغزانی از تعداد قابل تنظیمی از محصولات جدید، پر فروش، پر مخاطب و ویژه با قابلیت گزینش تک محصول یا انتخاب از یک دسته خاص با استایل مترو.
  • فیسبوک: نمایش لایک باکس با حالت های نمایشی متنوع در ابعاد و ظاهر متفاوت از پیج فیسبوک فروشگاه با قابلیت انتخاب نمایش رندوم آواتار اعضا.
  • توییتر: دریافت تازه ترین توییت ها و نمایش در سایت با قابلیت تنظیمات پیشرفته.
  • بلوک لینک: ایجاد یک بلوک لینک از لینک های دلخوه در همه جای فروشگاه.
  • هشدار: ایجاد یک صندوق پیام هشدار بر اساس بوت استرپ ۳
  • HTML : درج کدهای اچ تی ام ال مورد نظر شما در همه جای سایت.
  • تب HTML : ایجاد تب هایی در کنار هم برای درج کدهای HTML مورد نظر شما به صورت تب بندی شده.
  • گالری عکس محصولات: ایجاد یک گالری عکس کوچک از تصاویر محصولات فروشگاه با قابلیت انتخاب دسته، اندازه تصویر، تعداد محصول و تعداد ستون.
  • پوشه گالری عکس: انتخاب یک پوشه بر روی هاست و نمایش تصاویر موجود در آن پوشه به عنوان یک گالری بر روی فروشگاه با قابلیت تنظیمات حرفه ای.
  • تصاویر شاخه ها: نمایش دسته های فروشگاه همراه با تصاویر آنان با قابلیت تنظیم عمق زیر دسته ها برای هر شاخه و درج آیکون در کنار لینک ها.
  • کد فیلم: درج کد یا لینک فیلم از یوتیوب یا ویمئو یا سایت های ایرانی نظیر آپارات در همه جای فروشگاه.
  • فرم عضویت خبرنامه: ایجاد فرم عضویت در خبرنامه ایمیلی در همه جای فروشگاه.
  • زیر شاخه ها در شاخه والد: نمایش دسته ها و زیر دسته های فروشگاه به صورت شاخه و برگ در فروشگاه.
  • آکوردئون: ایجاد فهرست آکوردئونی از محصولات سایت با قابلیت تنظیم تعداد محصولات و انتخاب از دسته و گزینش نوع محصولات جدید، پر فروش، پر مخاطب و ویژه.

و….

 

فهرست کامل ویجت های ماژول Leo Manage Widget Module لئوتم

۱. Only for module Leo Manage Widgets
Accordion: create Accordions List
Product List Carousel: create Products List Carousel
Categories Tabs: create Categories Tabs
Customer HTML Carousel: create Customer HTML Carousel
Manufacture Logo Carousel: create Manufacture Carousel
Google Map: create A Google Map
Product Tabs: create Products Tabs
Product Special Carousel: only for module leomanagewidget
HTML Tab: create HTML Tab
Recent Reviews Carousel: Create Recent Reviews
Slideshow: Create Slideshow
Full Slider: Create Slideshow

۲. For all modules: Leo Manage widget, Leo Menu Bootstrap, Leo Sidebar
Alert: create a Alert Message Box Based on Bootstrap 3 typos
Facebook: facebook Like Box
HTML: create HTML With multiple Language
Images Gallery Folder: create Images Mini Gallery From Folder
Images Gallery Product: create Images Mini Generalallery From Product
Block Links: create List Block Links
Manufacture Logos: manufacture Logo
Newsletter Form: create Newsletter Form Working With Newsletter Block Of Prestashop.
Product List: create Products List
Raw HTML: put Raw HTML Code
Sub Categories In Parent: show List Of Categories Links Of Parent
Twitter Widget: get Latest Twitter TimeLife
Video Code: make Video widget via putting Youtube Code, Vimeo Code
HTML Tab: Create HTML Tab
Images of categories: Chosing images for categories

 

بهبود چشمگیر ویژگی ریسپانسیو قالب سیتی مارت

چنانچه بسته تصاویر پیش نمایش قالب موجود در ابتدای صفحه را با دموی زنده قالب سیتی مارت در وب سایت لئوتم مقایه نمایید، به تفاوت ها و بهبودهای آشکار و قابل توجهی در نسخه بومی شده قالب به ویژه در نسخه تبلت و موبایل پی خواهید برد. تیم برنامه نویس دی بی اس تم با دقت فراوان بر روی ویژگی ریسپانسیو قالب سیتی مارت تمرکز نموده و آن را به بهترین شکل ممکن ارتقا داده است. از آنجا که روز به روز آمار کاربرانی که با استفاده از گجت های همراه نظیر موبایل و تبلت به وبگردی روی می آورند در حال افزایش است، می توان با اطمینان اظهار نمود اهمیت زیبایی ظاهری نمای قالب در مرورگرهای موبایل و تبلت به ارزشمندی زیبایی و سلامت قالب در هنگام نمایش در نمایشگرهای بزرگ رایانه است.

 

از این رو تیم دی بی اس تم بر روی ویژگی ریسپانسیو قالب های پرستا شاپ عرضه شده بر روی سایت بسیار حساس بوده و با دقت فراوانی تمام مشکلات قالب ها را پیش از عرضه عمومی برطرف می نماید. در فرایند بومی سازی حتی چنانچه قالب کاملاً سالم باشد اما طراحی آن در حالت ریسپانسیو علمی و مطابق با اصول طراحی نوین نباشد، تیم دی بی اس تم با اتکا بر دانش و تجربه خود، قسمت های مورد نیاز سورس و استایل های قالب را بطور کامل از نو بازنویسی می نماید.

 

در پروسه بومی سازی قالب سیتی مارت، بخش هایی از هدر و فوتر قالب بطور کامل ویرایش بنیادین شده تا به بهترین شکل نمایشی و ظاهری ممکن دست بیابیم. همچنین ترتیب نمایش ستون اصلی قالب و ستون سایدبار در نسخه های ریسپانسیو تبلت و موبایل با تغییرات کلی همراه شده است که با مقایسه اسکرین شات های قالب و دموی زنده نسخه انگلیسی آن بر روی سایت لئوتم، به آسانی به بهبودهای ظاهری ایجاد شده در نسخه بومی دی بی اس تم پی خواهید برد. از قالب های ۱۰۰% سالم و خدمات با کیفیت تیم دی بی اس تم لذت ببرید!

 

 

افکت های حرکتی نمایشی محصولات

از جنبه های بسیار جذاب طراحی قالب کمپانی لئوتم می توان به افکت های حرکتی دکمه ها و المان های قالب و همچنین تصاویر محصولات در هنگام حضور نشانگر ماوس بر روی تصویر محصول اشاره داشت. در قالب پرستا شاپ لئو سیتی مارت Leo CITYMART در زمان حضور نشانگر ماوس بر روی تصویر محصول سه دکمه رنگی مشاهده سریع، اضافه به علاقمندی و افزودن برای مقایسه نمایان شده و نشانگر ماوس را بر روی هر کدام که قرار دهید، تولتیپ توضیحات آن باز خواهد شد. همچنین در هنگام حضور نشانگر ماوس بر روی سایر قسمت ها، رنگ عنوان محصول و نیز رنگ دکمه افزودن به سبد خرید به رنگ اصلی قالب مشابه تصویر زیر تغییر خواهد کرد.

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART

 

بومی سازی قالب های پرستا شاپ توسط دی بی اس تم

قالب های کمپانی لئوتم غالباً از ترجمه بخش مدیریت و پیکربندی ماژول ها و پنل تنظیمات خود قالب پشتیبانی نمی کنند. تیم برنامه نویس دی بی اس تم برای بومی سازی قالب های لئوتم ابتدا مشکلات ماژول های مورد استفاده در قالب و بخش های مدیریتی پیکربندی قالب و ماژول های همراه آن را با تکیه بر دانش و تجربه خود برطرف نموده تا سمت مدیریت و قسمت تنظیمات قالب و پیکربندی ماژول های قالب نیز قابل ترجمه شود. پس از آن تمام عبارات قالب و همچنین بخش پیکربندی و تنظیمات ماژول ها و تنظیمات قالب بطور کامل ترجمه می گردد. با این فرایند، پنل پیکربندی قالب و ماژول های قالب عرضه شده از سوی دی بی اس تم کاملاً پارسی و راستچین است.

ترجمه قالب پرستا شاپ

ترجمه قالب پرستا شاپ

 

بسیار حائز اهمیت است که در مرحله ترجمه، ابتدا تمام ماژول های پیش فرض پرستا شاپ به روز رسانی شوند تا فایل زبان ماژول های دیفالت پرستا شاپ مورد استفاده در قالب به آخرین نسخه تبدیل شده و بعد قالب بطور کامل و بدون حتی یک عبارت ترجمه نشده، ترجمه شود. این امر سبب می شود خریداران قالب های دی بی اس تم همواره از بروز ترین ترجمه های ماژول های دیفالت مورد استفاده در قالب سایتشان چه در نمای سایت و چه در پیکربندی آن برخوردار بوده و نگرانی بابت به روز رسانی ماژول های دیفالت پرستا شاپ و ناهماهنگی ترجمه ها با نسخه های تازه این ماژول ها نداشته باشند.

 

 

در مرحله بعد بخش کاربری هر قالب راستچین سازی گردیده و در این مرحله تمام جزئیات قالب بخش به بخش در تمام صفحات قالب در تمام مرورگرهای اینترنتی و موبایل چه در نمای دسکتاپ و چه نمای تبلت و موبایل بررسی و اشکلات احتمالی برطرف شده و همچنین از فونت های استاندارد و سبک شده ویژه دی بی اس تم برای زیباتر شدن ظاهر قالب استفاده می شود.

 

قالب پرستاشاپ سیتی مارت LEO CITYMART

قالب پرستا شاپ سیتی مارت LEO CITYMART

 

مهم ترین قسمت بومی سازی هر قالب استفاده از فونت های مناسب و استاندارد است که تیم دی بی اس تم با توجه به سابقه و تجربه ای که در این زمینه دارد، از بهترین فونت ها برای حفظ زیبایی قالب متناسب با ظاهر هر قالب استفاده میکند. انتخاب نوع قلم، سایز و نوع ساده یا بولد بودن آن برای تک تک نوشتارها، لینک ها، منوها، تیترها، عنوان ها، تگ های هدینگ و افکت های ماوس بررسی شده و با دقت بسیاری این عمل صورت می پذیرد تا زیبایی سایت در ظاهر راستچین و بومی شده قالب حفظ گردد.

 

قالب پرستا شاپ لئو سیتی مارت LEO CITYMART سازگار با پرستا شاپ ۱.۶ قالب بسیار زیبا و کارآمدی است که با بهترین کیفیت راستچین و بومی سازی شده و با بهترین قیمت و بیشترین میزان خدمات پشتیبانی در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. این قالب با برخورداری از جایگاه های بنرهای تبلیغاتی متعدد، طراحی سبک و بهینه و ارتقا یافتن ویژگی ریسپانسیو آن توسط تیم دی بی اس تم، یکی از بهترین گزینه ها برای فروشگاه های اینترنتی با محصولات متنوع و دسته بندی های زیاد است. اگر به دنبال قالبی روشن با تصاویر بزرگ محصولات برای فروشگاه خود هستید، قالب پرستا شاپ سیتی مارت یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. می توان با تکیه بر طراحی جذاب و باب میل کاربران ایرانی و همچنین سرعت لود بسیار خوب آن، برای راه اندازی هر فروشگاهی بر روی قالب سیتی مارت حساب ویژه ای باز نمود.

به روز رسانی نسخه ۱.۴

  • سازگاری قالب با پرستاشاپ ویرایش ۱.۶.۱.۲
  • رفع مشکل برچسب جدید در صفحه محصول
  • رفع مشکل عدم نمایش استان وکدپستی در زمان افزودن ادرس
  • رفع مشکل ترجمه صفجه نتایج جستجو
  • بهبود ظاهر صفحه نقشه سایت

 

به روز رسانی نسخه ۱.۵ – ۹ بهمن ماه ۱۳۹۵

  • سازگاری قالب با پرستاشاپ ویرایش ۱.۶.۱.۷
  • رفع مشکل breadcrumb در مرورگر کروم
  • بهینه سازی بخش جستجو ایجکس در موبایل
  • رفع مشکل نمایش پیام عدم موجودی

این محصول قدیمی بوده و فروش آن متوقف شده است. توصیه میکنیم جهت خرید قالبهای جدید و با امکانات بهتر و کیفیت بالاتر به بخش قالب پرستاشاپ وبسایت فراکت (مارکت پرستاشاپ ایران) مراجعه کنید.

تمام محصولات دی بی اس تم (پرستافا) در فراکت اولین مارکت پرستاشاپ ایران قابل خرید و دانلود است.