قالب پرستاشاپ ای مارکت

قالب پرستاشاپ ای مارکت

قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت  Leo Emarket

مشخصه بارز بسیاری از قالب های پرستاشاپ عرضه شده در ایران، مناسب بودن این قالب ها برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط است. فروشگاه اینترنتی با تعداد شاخه ها و محصولات محدود. به گونه ای که سایت به شکلی زیبا و بدون فضاهای خالی و ردیف های پر نشده به نمایش درآید. اما اگر فروشگاه شما بزرگ است آن وقت چه قالبی مناسب شماست؟

اگر فروشگاه شما بزرگ است ...؟!

اگر تعداد شاخه های فروشگاه شما زیاد باشد و تنوع موضوعی محصولات فروشگاه شما به گونه ای باشد که در یک قالب پرستاشاپ معمولی نتوانید به چینش و چیدمان مناسبی دست یابید، در چنین شرایطی شما نیازمند قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت هستید.

قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت ، یکی از پیشرفته ترین قالب های پرستاشاپی است که می توان برای یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و حرفه ای استفاده نمود. اگر به دنبال یک قالب زیبا، بسیار حرفه ای و مناسب برای فروشگاه های بزرگ و پرشاخه و محصول می گردید، لئو ای مارکت جزو برترین انتخاب های شماست.

قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت با برخورداری از ظاهری بسیار حرفه ای، طراحی هوشمند و امکاناتی کامل، شما را قادر می سازد تا فروشگاهی ایجاد نمایید که با آن بتوان با فروشگاه های بزرگ ایرانی رقابت کرد. با قالب ای مارکت می توانید گام نخست کسب و کار آنلاین خود را بلند بردارید!

دمو اول قالب پرستاشاپ ای مارکت      دمو دوم قالب پرستاشاپ ای مارکت


رقابت با فروشگاه های بزرگ کشور

امروزه راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق به سادگی گذشته نیست. در هر بازاری تعداد زیادی فروشگاه معتبر و خوش آوازه حضور دارند که سهم قابل توجهی از اعتماد خریداران اینترنتی و در نتیجه فروش بازار را به خود اختصاص داده اند. برای رقابت با فروشگاه های بزرگ، باید ظاهری حرفه ای داشت.

نخستین احساس کاربر در رابطه با فروشگاه شما، از ظاهر فروشگاه تان برداشت می شود. پیش از آنکه کاربر هر تجربه دیگری از فروشگاه شما را کسب کند، از ظاهر فروشگاه شما ذهنیت حرفه ای یا غیر حرفه ای بودن را برداشت خواهد کرد.

اگر دغدغه رقابت با فروشگاه های بزرگ را در سر دارید و اگر بزرگترین عامل تصمیم گیری شما در خرید قالب برای فروشگاه تان، میزان حرفه ای بودن سایت شماست و سایر عوامل در پس این عامل کلیدی قرار گرفته اند، قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت Leo Emarket یکی از برترین انتخاب های شما خواهد بود.


قالب پرستا شاپ لئو ای مارکت Leo Emarket سازگار با تمام مرورگرها

قالب پرستا شاپ لئو ای مارکت Leo Emarket با تمام مرورگرهای اینترنتی رایانه و همچنین مرورگرهای سیستم عامل های موبایل اندروید، ios ، ویندوز موبایل و سایر سیستم عامل های گجت های دیوایس کاملاً سازگار است و حتی سازگاری نسخه بومی شده توسط دی بی اس تم این قالب بر روی تلویزیون های هوشمند شرکت سامسونگ و ال جی نیز بررسی شده تا از صحت نمایش در مرورگرهای اسمارت تی وی ها که امروزه مرورگری وب در آنها رایج است نیز اطمینان به عمل آید.

پیشتیبانی مرورگرها از قالب پرستاشاپ

پیشتیبانی مرورگرها از قالب پرستاشاپ

در قالب پرستا شاپ لئو ای مارکت Leo Emarket ماژول های مگامنو و ماژول اسلایدر لایه ای با مرورگر اینترنت اکسپلورر ویرایش ۸ به بعد کاملاً سازگار بوده و به درستی به نمایش در می آیند. استفاده از جدیدترین تکنولوژی های طراحی وب نظیر Html 5 و CSS 3 و Bootstrap 3 در طراحی این قالب، آن را نه تنها نمایش آن را در مرورگرهای مدرن بهبود بخشیده، بلکه این قالب را بطور کامل SEO Friendly یا به عبارت دیگر بهینه برای موتورهای جستجوگر به منظور گردش آسان خزنده ها در سایت و درک بهتر الگوریتم های گوگل از اجزای مختلف فروشگاه شما ساخته است.


مدرن ترین سبک طراحی قالب در جهان

پرستاشاپ اسکریپتی ماژولار است و در طراحی قالب برای این اسکریپت، ماژول های همراه قالب نقش قابل توجه و چشمگیری را ایفا می نمایند. در واقع اگر تمام ماژول های قالب پرستاشاپ را خاموش کنیم، تقریباً هیچ چیز از قالب باقی نمی ماند. در نتیجه در طراحی های سنتی، از تعداد بسیار زیادی ماژول بر روی هر قالب استفاده می شد (و همچنان می شود!). اما کمپانی لئوتم با طراحی ماژولی به نام ویجت منیجر و گنجاندن حدود ۳۰ ویجت که هر یک نقش یک یا چند ماژول را ایفا می نمایند، این نقص بزرگ را برطرف ساخت و یک ماژول را جایگزین استفاده از ده ها ماژول بر روی قالب کرد.

شخصی سازی آسان

یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از ماژول ویجت منیجر آن است که مدیر فروشگاه به آسانی می تواند به هر تعداد که بخواهد ویجت دلخواه ایجاد نموده و بر روی سایت استفاده نماید. در نتیجه ظاهر سایت محدود به ظاهری نخواهد بود که طراح قالب در نظر داشته است. مدیر فروشگاه آزادانه می تواند در شخصی سازی ظاهر فروشگاه خود دخالت نماید.

با این حال در سبک های نوین طراحی قالب در جهان، از ماژول صفحه ساز یا همان Page Builder استفاده می شود. در این سبک طراحی، چهارچوب ظاهری سایت بر اساس یک ماژول صفحه ساز طراحی شده که به آسانی چند کلیک قابل شخصی سازی و ویرایش است. این سبک طراحی سبک جدیدی است که در آن انتخاب چیدمان و قرارگیری اجزای سایت از دست طراح بیرون آمده و به مدیر سایت سپرده می شود. مدیر سایت مجبور نیست ظاهری که طراح قالب در نظر گرفته است را بپذیرد چرا که به آسانی چند کلیک و قرار دادن اجزای جدید در مکان های جدید می تواند بی نهایت ظاهر متفاوت برای سایت خود ایجاد نماید.


ماژول پیج بیلدر پرستاشاپ Apollo Page Builder

طراحی شده بر پایه ماژول صفحه ساز آپولو Apollo Page Builder

طراحی قالب بر پایه ماژول های صفحه ساز یا همان Page Builder برای پرستاشاپ بسیار تازه و نوظهور است. قالب های پرستاشاپ زیادی در جهان وجود ندارند که تا این حد پیشرفته و نوین طراحی شده باشند. با این حال قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت Leo Emarket از این دست بوده و بر پایه ماژول صفحه ساز آپولو Apollo Page Builder کمپانی لئوتم طراحی شده است.

آپولو پیج بیلدر Apollo Page Builder تنها یک ماژول صفحه ساز پرستاشاپ نیست بلکه از ادغام سه ماژول فوق العاده قدرتمند در هم ایجاد شده است. ماژول ویجت منیجر کمپانی لئوتم که دریایی از امکانات و به تنهایی معادل بیش از ۳۰ ماژول بود و همچنین ماژول بسیار پیشرفته ایجکس سفارشی لئوتم در ماژول آپولو پیج بیلدر در هم ادغام شده اند تا در نهایت ماژولی را به وجود آورند که از هر لحاظ کامل ترین باشد!

مدیریت آسان تر

با قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت  Leo Emarket ، کار با قالب های قدیمی را که برای ساخت یک قالب از ده ها ماژول استفاده میشد فراموش کنید. استفاده از منابع سرور توسط قالب را تا حد ممکن کاهش دهید، سرعت بارگذاری سایت را کاهش داده و تمام کنترل های مدیریتی را یکجا و در یک ماژول جامع در دست بگیرید.

ماژول پیج بیلدر پرستاشاپ Apollo Page Builder

با استفاده از قالب های کمپانی لئوتم، نیازی نیست ده ها ماژول متفاوت داشته باشید که هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و گاهاً تداخل نیز پیدا می کنند. تمام تنظیمات و کنترل پنل کامل قالب به صورت یکجا در اختیار شماست. اگر می‌خواهید ردیف یا المان جدیدی بر روی قالب اضافه شود، تنها کافی است به پروفایل پیج بیلدر سایت وارد شوید و آن بخش را به روی سایت اضافه کنید (بر روی عکس کلیک کنید).

تنظیمات تا حدی ریز و با دقت انجام می شود که به عنوان مثال می توانید تعیین کنید هنگام لود قالب یک بخش با افکت حرکتی از سمت راست لود شود و بخش دیگر از سمت چپ. می توانید تعیین کنید یک بخش از روی سایت با ماوس و لمس اسلاید بخورد و یک بخش فقط با یکی از آن دو یا اصلاً اسلاید نخورد. در یک کلام کامل ترین سر حد تنظیمات فقط با چند کلیک و ترجمه شده به پارسی!

 

 


محصولات ویژه با تایمر شمارنده معکوس

همانطور که گفتیم، در قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت ماژول ایجکس سفارشی با ماژول آپولو پیج بیلدر کمپانی لئوتم در هم ادغام شده است. پس باید نشانه های این ماژول بر روی سایت را هم شاهد باشیم. در قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت Leo Emarket بالاترین بخش سایت به محصولات ویژه با تایمر شمارنده معکوس اختصاص دارد.

این ویجت با یک تایمر شمارنده معکوس با ظاهری بسیار شکیل و جذاب همراه شده است که زمان باقی مانده از مهلت تخفیف محصول ویژه فروشگاه تان را به دقت ثانیه برای کاربر به نمایش می گذارد. این بخش از سایت به صورت یک گردانه متحرک از محصلات با دکمه های بعدی و قبلی است که می توانید با کشیدن ماوس یا لمس هم آن را ورق بزنید.

 


ماژول جستجو در شاخه ها با نمایش تصویر کوچک محصول در نتایج

ماژول جستجو با قابلیت فیلتر کردن شاخه ها، ماژولی است که کمپانی لئوتم فقط بر روی قالب های خاص که مخصوص فروشگاه های با شاخه های زیاد هستند قرار می دهد. پیش از این شاهد حضور ماژول پرستاشاپ جستجو در شاخه ها در قالب سیتی مارت نیز بودیم. قالب پرستا شاپ لئو ای مارکت Leo Emarket از معدود قالب های پرستا شاپی است که چنین ماژول ارزشمندی بر روی آن قرار داده شده است!

دلیل وجود این ماژول بر روی قالب ای مارکت را می توان در رسالت این قالب دانست. یعنی ایجاد بهترین محیط و بیشترین امکانات برای فروشگاه های اینترنتی با شاخه ها و دسته بندی های زیاد و محصولات متنوع. به کمک این ماژول بازدیدکنندگان فروشگاه به آسانی می توانند نام محصول مورد نیاز خود را در دسته مورد نظرشان جستجو نمایند.

یکی از امکانات جالب این ماژول، نمایش تصویر کوچک محصول در نتایج جستجو است. این ویژگی به کاربر کمک می کند تا بتواند از میان نتایجی که بلافاصله در زمان تایپ کلیدواژه نمایش داده می شوند، محصول یا محصولات مورد نظر خود را از روی نام و تصویر آنها تشخیص داده و روی آن ها کلیک نماید.


جایگاه بنرهای تبلیغاتی متعدد

در قالب پرستاشاپ ای مارکت جدای از ماژول اسلایدر لایه ای، ۱۵ جایگاه درج بنرهای تبلیغاتی جداگانه در نظر گرفته شده است که از این میزان یکی از پر جایگاه ترین قالب ها برای درج بنرهای تبلیغاتی بر روی فروشگاه به شمار می آید. البته با در نظر گرفتن این واقعیت که قالب ای مارکت بر پایه ماژول صفحه ساز ایجاد شده است، جایگاه بنر تبلیغاتی در این قالب مثل قالب های معمولی نیست که کاربر وابسته به نظر طراح قالب باشد و نتواند تغییری ایجاد کند.

در قالب هایی که بر پایه ماژول صفحه ساز طراحی شده اند، به خصوص قالب های پرستاشاپ کمپانی لئوتم که ماژول بسیار قدرتمند ویجت منیجر در درون ماژول آپولو پیج بیلدر قرار دارد، قراردادن (یا برداشتن) بنرهای تبلیغاتی بر روی سایت به سادگی چند کلیک است. کافی است هرجایی که می‌خواهید بنری قرار دهید یک ویجت قرار داده و ذخیره کنید. به همین سادگی.

مدیریت آسان قالب هایی که با سبک طراحی بر پایه ماژول صفحه ساز طراحی شده اند سبب خواهد شد تا سبک طراحی قدیمی قالب پرستاشاپ به زودی بطور کامل منسوخ شود.


اسلایدر سایز متوسط

یکی از نشانه های طراحی استاندارد قالب ، توجه طراح به نکات مهمی چون سرعت لود قالب در یک سایت واقعی است. گاهی قالب هایی را می توان یافت که به سان یک پوستر زیبا طراحی شده اند اما زمانی که بر روی سایت واقعی نصب می گردند، زمان لود کامل بسیار طولانی قالب سبب تأثیر منفی بر سئوی سایت و خروج بازدیدکنندگان از سایت پیش از نمایش فروشگاه به آنان خواهد شد.

اسلایدر قالب پرستاشاپ

اسلایدر قالب پرستاشاپ

در قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت Leo Emarket خوشبختانه شاهد ترکیب درستی از ابعاد المان های سایت هستیم. ابعاد اسلایدر این قالب کاملاً استاندارد و در حد متوسط است و تمام بالای صفحه ستون اصلی قالب را تحت پوشش قرار می دهد. انتخاب این ابعاد به دلیل استفاده از بنرهای گرافیکی در قالب و اهمیت سرعت بارگذاری بالاتر قالب است. ماژول اسلایدر همان ماژول اسلایدر لایه ای معروف و محبوب کمپانی لئوتم است که بی نهایت کاربردی و پر امکانات است. شما می توانید از تمام امکانات این ماژول بر روی فروشگاه خود بهره بگیرید.


ویرایش آسان و شخصی سازی رنگ های قالب بدون نیاز به کدنویسی

شخصی سازی رنگ های اجزاء و المان های قالب و ماژول های آن، یکی از ویژگی های ضروری مورد نیاز هر فروشگاه اینترنتی است. قالب های کمپانی لئوتم به پنل بسیار کامل ویرایشگر زنده قالب مجهز بوده که به کمک آن می توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و بدون تغییر در استایل های قالب، رنگ بندی تک تک اجزای قالب را مدیریت نموده و برای بک گراند سایت یا ماژول های قالب، از میان پترن های متفاوت یکی را انتخاب و یا از پترن شخصی خود استفاده نمایید.

ویرایش و شخصی سازی رنگ قالب پرستاشاپ

ویرایش و شخصی سازی رنگ قالب پرستاشاپ

پنل ویرایشگر زنده قالب هم در نمای سایت و هم در مدیریت بطور کامل توسط دی بی اس تم راستچین و پارسی سازی شده و مشکلات ظاهری آن برطرف شده تا استفاده از آن برای کاربر پارسی زبان آسان گردد. کار با این ویرایشگر به سادگی چند کلیک است. هرچند چیدمان و طراحی پیش فرض این قالب اصولی و بسیار حرفه ای انجام شده، اما چنانچه نیاز به ویرایش ظاهر گرافیکی سایت خود دارید، پنل ویرایشگر زنده قالب Live Theme Editor کار شما را بسیار آسان خواهد ساخت.


۸ رنگ بندی متفاوت

قالب پرستاشاپ ای مارکت بطور پیش فرض با ۸ رنگ بندی متفاوت ارائه شده است. تغییر رنگ بندی به سادگی انتخاب یک رنگ در پنل پیکربندی قالب است. می توانید رنگ مورد علاقه خود را فعال کنید یا در ایام یا شرایط خاص، رنگ بندی سایت را تغییر دهید و تنوع برای کاربران ثابت فروشگاه تان ایجاد کنید.


استفاده از دو ماژول مگامنو در قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت Leo Emarket

لئوتم معمولاً برای قالب هایی که برای فروشگاه های بزرگ طراحی کرده است از هر دو ماژول مگامنوی خود استفاده می کند. در یک فروشگاه بزرگ قطعاً نمی‌توان انتظار داشت که تنها با کمک یک منو در بالای سایت مدیر فروشگاه بتواند تمام شاخه ها، برندها، فیلترها و برچسب های مهم را در اختیار کاربران سایت قرار دهد تا پیدا کردن دسته بندی مورد نظر برای کاربران سایت آسان باشد.

با حضور دو ماژول مگا منو پرستاشاپ حرفه ای ” بوت استرپ مگا منو ” و ” مگا منو سایدبار ” بر روی قالب لئو ای مارکت، شما می توانید بدون دغدغه شاخه های سایت خود را در ماژول مگامنوی بالای سایت (بوت استرپ مگا منو) قرار داده و از ماژول مگامنوی سایدبار برای نمایش برندهای تولیدکنندگان، فیلترها، برچسب های مهم وغیره استفاده نمایید.

ماژول مگامنو سایدبار در قالب پرستاشاپ ای مارکت در صفحات داخلی فروشگاه بطور خودکار بسته می شود تا جلوی دید نباشد و کاربران سایت می توانند با کلیک بر روی آیکون (+) آن را باز نموده و از لینک های درون آن استفاده نمایند.


ویجت ناوبری

قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت را حرفه ای ترین قالب پرستاشاپ حال حاضر قابل تهیه در ایران معرفی کردیم چرا که هم از نظر امکانات جزو کامل ترین قالب هاست و هم از نظر طراحی “تجربه کاربری” بسیار دقیق و با فکر درست طراحی شده است.

یک ویجت جدید که برای اولین بار در قالب ای مارکت شاهد آن هستیم، ویجت ناوبری است که در سایدبار سایت قرار می گیرد و به ازای هر ردیف از ردیف های ایندکس، یک آیکون اختصاصی در این ویجت قرار گرفته که با کلیک بر روی آن، عمل اسکرول بطور خودکار انجام می شود و مرورگر کاربر به بخش مورد نظر هدایت می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع که قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت برای فروشگاه های با دسته بندی زیاد و احتمالاً ایندکس بزرگ طراحی شده است، این ویجت به دسترسی آسان تر کاربر به بخش مورد نظر خود، بسیار کمک خواهد نمود.


۲ قالب در دل یک قالب

همانگونه که در ویژگی های طراحی مدرن با استفاده از ماژول صفحه ساز آپولوتم گفته شد، در این سبک طراحی، چیدمان اجزا و المان های سایت در دستان شماست. برای قالب پرستاشاپ لئو ای مارکت بطور پیش فرض ۲ ظاهر بسیار زیبا، حرفه ای و مدرن طراحی شده است.

هر دو قالب بطور کامل راستچین و بومی سازی شده اند و به آسانی می توانید با فعال کردن پروفایل هر کدام، از یکی از آنها استفاده کنید. هر دو دموی ظاهری تحت پشتیبانی دی بی اس تم بوده و در استفاده از قالب ها محدودیتی نیست. درواقع با خرید یک قالب، دو قالب مدرن خواهید داشت.

 

دمو اول قالب پرستاشاپ ای مارکت      دمو دوم قالب پرستاشاپ ای مارکت

 

به روز رسانی نسخه ۱.۲ – ۳۰ تیر ۱۳۹۵

  • سازگاری قالب با پرستاشاپ ویرایش ۱.۶.۱.۵
  • رفع مشکل ثبت دیدگاه مشتریان در موبایل
  • رفع مشکل اسلایدر قالب در نمایشگر موبایل
  • افزودن متاتگ شبکه های اجتماعی در صفحه اصلی
  • بهینه سازی: تغییر تگ h1 از حالت مخفی
  • بهینه سازی: بهبود عملکرد لیست محصولات مرتبط
  • رفع مشکل نمایش چپ چین محصولات مرتبط
  • اختصاص حالت هاور به اسلایدهای لینک دار
  • رفع مشکل عدم نمایش درست لیست های شماره دار و تگ نقل قول در بخش توضیحات بیشتر
  • بهینه سازی نمایش متاهای بلاگ در بخش تازه های بلاگ در صفحه اصلی
  • بهینه سازی و اصلاح استایل و نحوه نمایش محصولات لوازم جانبی
  • اصلاح استایل بخش تب‌های محصول در حالت غیرفعال بودن اطلاعات بیشتر
  • رفع مشکل ریسپانسیو مگامنوها
  • رفع مشکل بخش اطلاعات کاربر موجود در هدر سایت در حالت موبایل
  • به روز رسانی فونت ایران سنس به آخرین نسخه و استفاده از اعداد انگلیسی در عنوان محصولات

به روز رسانی نسخه ۱.۳ – ۱ شهریور ۱۳۹۵

  • سازگاری قالب با پرستاشاپ ویرایش ۱.۶.۱.۶
  • بهینه سازی ظاهر بخش وبلاگ
  • بهینه سازی تگ های هدینگ قالب
  • بهبود ظاهر لیست محصول ماژول فروش ضربدری
  • رفع مشکل  نحوه نمایش اعداد در بعضی از قسمت های قالب
  • امکان افزودن ایکون تلگرام به ماژول بلوک شبکه های اجتماعی
  • رفع مشکل عدم تغییر رنگ پیش فرض در رنگ های دیگر قالب

تمام محصولات دی بی اس تم (پرستافا) از طریق مارکت فراکت به فروش می رسد ، برای خرید این محصول می توانید از طریق لینک مقابل اقدام کنید :
شما میتوانید راهنمای مراحل خرید را نیز مطالعه کنید . شما با خرید متعهد میشوید از قوانین فراکت پیروی نمایید.

خرید این محصول