این محصول قدیمی بوده و فروش آن متوقف شده است. توصیه میکنیم جهت خرید قالبهای جدید و با امکانات بهتر و کیفیت بالاتر به بخش قالب پرستاشاپ وبسایت فراکت (مارکت پرستاشاپ ایران) مراجعه کنید.

تمام محصولات دی بی اس تم (پرستافا) در فراکت اولین مارکت پرستاشاپ ایران قابل خرید و دانلود است.

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

لئو مون سان LEO MOONSUN قالب مدرن فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی موفق تا حدود زیادی با همان قواعد و اصول راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی موفق امکان پذیر است. همه ما در خرید های روزمره سعی می کنیم بهترین پاساژها، مراکز خرید، مغازه ها و یا حتی سوپر مارکت های مدرن اطرافمان را پیدا کنیم و همیشه از همان مراکز بطور ثابت خرید داشته باشیم. در یک فروشگاه فیزیکی، طراحی داخلی محیط فروشگاه ها، چیدمان قفسه ها، نورپردازی محیط فروشگاه، نحوه چیدمان محصولات، تنوع محصولات، برچسب های قیمت، در دسترس بودن قفسه محصولات تخفیف دار، پرداخت آسان مبلغ خرید و عواملی از این قبیل، تأثیر فوق العاده زیادی در ایجاد ذهنیت مثبت یا منفی در ما نسبت به آن مکان تجاری دارد.

 

برای یک فروشگاه اینترنتی نیز شرایط به همین منوال است. عواملی که باعث جلب علاقه خریداران و جذب اعتماد مشتری به فروشگاه های فیزیکی می شود، در به موفقیت رساندن یک فروشگاه اینترنتی کسب مشتری ثابت و در افزایش فروش نیز تأثیر گذار است. به همین دلیل، فروشگاه های اینترنتی که از محیط شیک تر، ساختار جذاب تر، چیدمان محصولات حرفه ای تر، صفحه محصول کاملتر، تصاویر محصولات با کیفیت تر، رنگ بندی متناسب با جنس محصولات، ظاهر حرفه ای و واکنشگرا در مرورگر دیوایس های همراه و بسیاری از عوامل دیگر برخوردارند، در ایجاد اعتماد در بازدیدکنندگان، تبدیل بازدید کننده به خریدار و تبدیل خریدار به مشتری ثابت موفق تر عمل می نمایند.

 

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN یک قالب حرفه ای ، شیک و بسیار جذاب پرستاشاپ ۱.۶ است که ظاهری مدرن و حرفه ای به فروشگاه اینترنتی شما می بخشد. قالب مون سان یکی از جدیدترین و حرفه ای ترین قالب پرستاشاپ طراحی شده توسط کمپانی لئوتم است که در طراحی آن تفاوت های ساختاری زیادی با سایر قالب های این کمپانی شاهدیم. به وضوح می توان دریافت که رویکرد کمپانی لئوتم در طراحی ساختار این قالب، الگو برداری از ساختار موفق ترین فروشگاه های اینترنتی جهان از جمله سایت معروف آمازون به ویژه در صفحه محصول بوده است که این تغییرات، همراه با استفاده از جدیدترین نسخه از فریمورک کمپانی لئوتم یعنی ویرایش چهارم در طراحی قالب بوده است.

 

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

 

قالب پرستاشاپ مون سان سازگار با تمام مرورگرها

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN با تمام مرورگرهای اینترنتی رایانه و همچنین مرورگرهای سیستم عامل های موبایل اندروید، ios ، ویندوز موبایل و سایر سیستم عامل های گجت های دیوایس کاملاً سازگار است و حتی سازگاری نسخه بومی شده توسط دی بی اس تم این قالب بر روی تلویزیون های هوشمند شرکت سامسونگ و ال جی نیز بررسی شده تا از صحت نمایش در مرورگرهای اسمارت تی وی ها که امروزه مرورگری وب در آنها رایج است نیز اطمینان به عمل آید.

browser

browser

در قالب لئو مون سان LEO MOONSUN ماژول های بوت استرپ مگامنو و بوت استرپ اسلایدر با مرورگر اینترنت اکسپلورر ویرایش ۸ به بعد کاملاً سازگار بوده و به درستی به نمایش در می آیند. استفاده از جدیدترین تکنولوژی های طراحی وب نظیر Html 5 و CSS 3 و Bootstrap 3 در طراحی این قالب، آن را نه تنها نمایش آن را در مرورگرهای مدرن بهبود بخشیده، بلکه این قالب را بطور کامل SEO Friendly یا به عبارت دیگر بهینه برای موتورهای جستجوگر به منظور گردش آسان خزنده ها در سایت و درک بهتر الگوریتم های گوگل از اجزای مختلف فروشگاه شما ساخته است.

 

قالب مون سان با سه رنگ بندی متفاوت

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN بطور پیش فرض با سه رنگ قرمز ، سبز، سورمه ای عرضه شده است که رنگ سورمه ای به عنوان رنگ پیش فرض و بهترین رنگ انتخاب شده است. انتخاب رنگ دلخواه هم از پنل مدریت تنظیمات و هم از طریق پنل ویرایشگر زنده تنظیمات قالب امکان پذیر است. هرچند به اعتقاد ما، به دلیل ساختار حرفه ای قالب و ویژگی مناسب بودن این قالب برای فروشگاه های با محصولات درجه یک و گران قیمت، رنگ پیش فرض سورمه ای سنگین ترین و جذاب ترین رنگ بندی آن است. در تصویر زیر، پیش نمایشی از هر سه رنگ بندی قالب درج شده است. برای وضوح بیشتر بر روی آن کلیک کنید یا از ابتدای همین صفحه، فایل فشرده پیش نمایش های قالب را دانلود نمایید.

 

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

 

ویرایش آسان و شخصی سازی رنگ های قالب بدون نیاز به کدنویسی

شخصی سازی رنگ های اجزا و المان های قالب و ماژول های آن، یکی از ویژگی های ضروری مورد نیاز هر فروشگاه اینترنتی است. قالب های کمپانی لئوتم به پنل بسیار کامل ویرایشگر زنده قالب مجهز بوده که به کمک آن می توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و بدون تغییر در استایل های قالب، رنگ بندی تک تک اجزای قالب را مدیریت نموده و برای بک گراند سایت یا ماژول های قالب، از میان پترن های متفاوت یکی را انتخاب و یا از پترن شخصی خود استفاده نمایید.

 

پنل ویرایشگر زنده قالب هم در نمای سایت و هم در مدیریت بطور کامل توسط دی بی اس تم راستچین و پارسی سازی شده و مشکلات ظاهری آن برطرف شده تا استفاده از آن برای کاربر پارسی زبان آسان گردد. کار با این ویرایشگر به سادگی چند کلیک است. هرچند چیدمان و طراحی پیش فرض این قالب اصولی و بسیار حرفه ای انجام شده، اما چنانچه نیاز به ویرایش ظاهر گرافیکی سایت خود دارید، پنل ویرایشگر زنده قالب Live Theme Editor کار شما را بسیار آسان خواهد ساخت.

 

پنل ویرایشگر زنده قالب و شخصی سازی رنگ

پنل ویرایشگر زنده قالب و شخصی سازی رنگ

 

 

ماژول اسلایدر لایه ای واکنشگرا LayerSlider Responsive

اسلایدر لایه ای اسلایدری است که هر اسلاید آن از اجزای متفاوتی تشکیل شده و هنگام نمایش آن اسلاید، اجزا با افکت های خاصی در کنار هم ظاهر می شوند و یک اسلاید را تشکیل می دهند. اسلایدرهای سنتی و قدیمی تنها متشکل از تصاویری تخت بودند که پشت سر هم به نمایش در می آمدند اما در اسلایدر لایه ای، هر اسلاید از اجزایی از متن و تصویر تشکیل شده و تعیین مکان و افکت کنار هم چیده شدن این اجزا در اختیار مدیر سایت است و ظاهری بسیار حرفه ای و جذاب به بخش اسلایدر سایتتان خواهد بخشید.

 

در اسلایدر های لایه ای LayerSlider به دلیل وجود متن در هر اسلاید، سئوی تصاویری که در اسلاید استفاده می کنید بهبود خواهد یافت. در اسلایدرهای قدیمی متون به صورت تخت شده جزئی از عکس و برای موتورهای جستجوگر غیر قابل تشخیص بود اما در اسلایدرهای لایه ای این متون بصورت یک لایه نوشتاری جداگانه و برای خزنده های موتورهای جستجوگر قابل تشخیص است.

 

ماژول LEO BOOTSTRAP SLIDER که بر روی قالب های کمپانی لئوتم قرار داده شده است، یک ماژول بسیار حرفه ای کاملاً ریسپانسیو یا واکنشگرا است. ماژول اسلایدر در مرورگرهای دیوایس های تبلت و موبایل به خوبی تغییر سایز داده و با هر سایز نمایشگری انطباق پذیر است. از امکانات بسیار زیاد پنل پیکربندی حرفه ای این ماژول و اختیاراتی که به مدیر سایت در طراحی اسلایدهای حرفه ای می دهد که بگذریم، این ماژول مطابق با انتخاب نوع هدر قالب می تواند وسیع یا به صورت باکس باشد. به عبارت دیگر چنانچه در طرح بندی سایت خود تصمیم بگیرید هدر سایت را به اندازه پهنای مرورگر کاربر تنظیم کنید، می توانید روی هماهنگی ماژول اسلایدر لایه ای لئوتم با ابعاد هدر سایت نیز حساب باز کنید.

 

 

تنظیم ابعاد هدر سایت به سادگی یک کلیک

مزیت بزرگ امکانات بسیار زیاد قالب های کمپانی لئوتم در این است که این افزایش ویژگی ها و امکانات قالب، سبب دشواری کار با قالب و تنظیمات آن نشده است. در هر جایی که لئوتم ویژگی خاصی را به قالب یا ماژول های خود اضافه نموده، یک راه حل بسیار ساده نیز برای انجام آن در نظر گرفته است. در ارتباط با انتخاب پهنای هدر سایت نیز داستان به همین صورت است که در قالب مون سان به لطف استفاده از فریمورک نسخه ۴ لئوتم، پنل تنظیمات نمای قالب حرفه ای تر و جذاب تر شده و تمام تغییرات به سادگی کلیک روی گزینه مورد نظر است. حتی نیازی به ریلود (تازه سازی) سایت برای دیدن تغییرات نیست چرا که در پنل جدید، تنظیمات شما بلافاصله اعمال خواهند شد و تأثیر آن را بصورت آنی خواهید دید.

 

در هر قالب از کمپانی لئوتم از جمله قالب مون سان MOONSUN چه در کنترل پنل قالب و چه در نمای پنل ویرایشگر زنده قالب، امکان انتخاب ابعاد هدر سایت در اختیار شما قرار داده شده است. قالب مون سان MOONSUN با چهار هدر متفاوت ارائه شده که تغییرات در هر هدر نیبت به دیگران بسیار زیاد و قابل توجه است. در تصویر زیر هر چهار هدر مون سان را در کنار هم به نمایش گذاشته ایم که می توانید برای مشاهده جزئیات بیشتر بر روی آن کلیک کرده یا از لینک دموی زنده قالب در ابتدای همین صفحه استفاده کنید. تنها به عنوان آخرین نکته تمکیلی باید اضافه کنیم که هر چهار هدر بر روی یک قالب گنجانده شده و انتخاب و فعال سازی هر کدام از هدر ها به اختیار مدیر فروشگاه است.

 

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

 

 

ویژگی هدر شناور قالب مون سان LEO MOONSUN

قطعاً سایت هایی را دیده اید که در آنها هدر و منوی بالای سایت شناور است و زمانی که به سمت پایین اسکرول می کنید هدر و تاپ منو با شما حرکت کرده و همواره در دید شما باقی خواهند ماند. در پنل مدیریت تنظیمات قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN این ویژگی در اختیار شما قرار داده شده است که تنظیم نمایید می خواهید هدر سایت شما شناور باشد یا خیر. هدر قالب لئو مون سان همواره ماژول بوت استرپ مگا منو را در دل خود جای داده و فقط در زمان اسکرول، پهنای هدر کوچکتر شده تا فضای زیادی از وسعت دید مخاطب سایت اشغال ننماید.

 

برای فعال سازی هدر شناور در قالب مون سان LEO MOONSUN باید این ویژگی را در پنل تنظیمات نمای مدیریت قالب فعال نمایید اما چنانچه پنل ویرایشگر زنده قالب را فعال کرده باشید، باید گزینه شناور بودن قالب در ویرایشگر زنده را نیز بر روی گزینه بله قرار دهید. نکته قابل توجه و مثبت هدر شناور قالب مون سان LEO MOONSUN این است که حتی در صورتی که ویژگی شناور بودن هدر را فعال سازید، در سایز نمایشگرهای تبلت و موبایل هدر شناور نیست و در جای خود ثابت خواهد ماند تا در دیوایس های با نمایشگر کوچک، فضای دید کاربر را اشغال نکند. به عبارت دیگر، شناور بودن هدر فقط در نمایشگرهای بزرگ فعال خواهد شد.

 

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

 

 

استفاده از دو ماژول مگامنو در قالب مون سان

کمپانی لئوتم دو ماژول مگا منو پرستاشاپ حرفه ای ” بوت استرپ مگا منو ” و ” مگا منو سایدبار ” طراحی نموده و بر روی هر کدام از قالب های خود، با توجه به طراحی و ساختار آن قالب از یکی از این دو ماژول استفاده می نمایند. اما در قالب مون سان حضور هر دو ماژول را در کنار هم شاهدیم! جالب آنکه در طراحی قالب پرستاشاپ مون سان این دو ماژول نه تنها تداخلی در وظایف یکدیگر روی فروشگاه ندارند، بلکه ماژول مگا منوی دوم یعنی ماژول مگا منو سایدبار به عنوان ماژول تکمیل کننده به کار گرفته شده و به شما این قابلیت را میدهد تا دسته بندی دوم سایت خود را با استفاده از آیکون های فونتی به شکلی زیبا به نمایش بگذارید.

 

ماژول مگا منو پیشرفته پرستاشاپ LEO BOOTSTRAP MEGAMENU

اگر نتوان گفت ماژول لئو بوت استرپ مگامنو پیشرفته ترین ماژول مگا منوی طراحی شده برای پرستاشاپ است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بهترین و حرفه ای ترین ماژول هایی است که می توانید با موضوع مگامنو برای پرستاشاپ پیدا کنید. تقریباً هرچیزی که به فکرتان خطور کند می توانید با ماژول مگا منوی لئوتم انجام دهید. تنها نیاز است کمی خلاقیت به کار برده یا از مگامنوی سایت های معتبر ایرانی و خارجی در چیدمان دلخواه خود الهام بگیرید.

 

طبقه بندی و لایه لایه کردن محیط منو، تولید مجموعه منوهای متفاوت از موضوعات و لینک های متفاوت، ایجاد فهرست منوهای طبقه بندی شده با بی نهایت زیر منو، ایجاد فرم هایی از جدیدترین محصولات، درج ستونی برای محصولات یک شاخه خاص، محصولات پرطرفدار، محصولات ویژه یا حتی محصولات انتخابی، درج عکس در کنار فهرست منوها، درج متن و خبر کوتاه در منو، درج اطلاعیه و لینک، درج دکمه های گرافیکی، درج آیکون های سازگار با فونت awesome در کنار هر لینک، تنظیمات رنگ و هر چیز دیگری که به فکرتان می رسید می توانید با ماژول مگا منو پیشرفته پرستاشاپ LEO BOOTSTRAP MEGAMENU داشته باشید.

 

و البته انتظار نداشته باشید امکانات این ماژول به همین ها ختم شود! ماژول مگا منوی لئوتم قابلیت ویرایش زنده در نمای سایت هم دارد. یعنی آنکه می توانید بر روی دکمه ویرایش زنده کلیک کنید و وارد نمای فروشگاه خود شده و مگا منو را در حالی که می بینید ویرایش کنید و آن را همانطور که در ذهن دارید بسازید. هر تنظیمی که در نمای پنل پیکربندی مدیریت ماژول در اختیار شماست، در ویرایش زنده نمای سایت نیز در اختیار شماست و بدون محدودیت می توانید به کارتان ادامه دهید. نکته آخر اینکه پنل پیکربندی ماژول مگا منو و پنل ویرایش زنده این ماژول توسط دی بی اس تم کاملاً راستچین و ترجمه شده تا استفاده از آن برای کاربران پارسی زبان آسان گردد.

 

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

 

 

ماژول مدیریت ویجت های لئوتم Leo Manage Widget Module

باید اعتراف کرد ماژول ویجت های لئوتم Leo Manage Widget Module بهترین امکان قالب های کمپانی لئوتم است. تا پیش از عرضه این ماژول توسط کمپانی لئوتم، برای انجام هر کاری در قالب های پرستاشاپ نیاز به استفاده از یک ماژول اختصاصی بود اما ماژول ویجت منیجر لئوتم با در اختیار داشتن بیش از ۲۶ ویجت در خود، شما را به بسیاری از ماژول های رایگان و تجاری که تا پیش از این باید جداگانه تهیه و نصب می کردید بی نیاز می سازد. به کمک ماژول ویجت منیجر، طراحی سایت از دست طراح سایت خارج شده و به صاحبان فروشگاه های اینترنتی واگذار شده است. به عبارت دیگر تا پیش از عرضه ماژول ویجت منیجر از سوی کمپانی لئوتم و همچنین در قالب های سایر کمپانی های طراحی قالب پرستاشاپ، طراحان قالب یک ظاهر ثابت برای هر قالب طراحی نموده و نهایت تغییری که خریداران قالب ها می توانستند در آن ها لحاظ کنند، تغییر رنگ برخی قسمت های قالب یا اضافه نمودن یک یا چند ماژول به جمع ماژول های قالب و در اکثر مواقع همراه با استایل نویسی های اختصاصی برای ماژول های اضافی بود.

 

اما به کمک ماژول ویجت منیجر و ده ها ویجت اختصاصی آن، شما می توانید هر چیدمان دلخواهی با هر ظاهری که در فکر آن هستید بر روی سایت خود اعمال کنید بدون آنکه نیاز به دانش برنامه نویسی داشته باشید. در واقع کمپانی لئوتم برای ویجت های هر قالب پرستاشاپ استایل نویسی های لازم را انجام داده و شما با چیدن ویجت های این ماژول به صورت قطعات پازل در کنار یکدیگر، می توانید بی نهایت ظاهر متفاوت برای یک قالب واحد ایجاد کنید بدون آنکه یک خط کدنویسی انجام دهید و بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینه های اضافی برای اعمال تغییرات در قالب خود داشته باشید. تنظیمات ویجت ها به سادگی چند کلیک و قرار دادن هر ویجت در مکان مناسب در سایت، به سادگی یک کشیدن و رها کردن با ماوس است!

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

 

 

از مزیت های دیگر استفاده از ویجت های ماژول ویجت منیجر لئوتم می توان به سه مورد مهم اشاره نمود. نخست آنکه ماژول ویجت های لئوتم با در اختیار داشتن ده ها ویجت متفاوت، شما را از خرید چندین افزونه تجاری پرستاشاپ بی نیاز ساخته که صرفه جویی فراوانی برای صاحبان فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید. ماژول ویجت های لئوتم به صورت جداگانه با قیمت ۱۰۰ دلار بر روی وب سایت کمپانی لئوتم به فروش می رسد! این ماژول بر روی تمام قالب های این کمپانی بطور پیش فرض قرار داده شده است.

دوم آنکه با نصب ماژول ویجت های لئوتم، از نصب ده ها ماژول پرستاشاپ بر روی سایت خود بی نیاز خواهید شد و نگرانی بابت سنگین شدن دیتابیس و استفاده بیشتر از فضای رم و منابع سرور و تأثیر منفی آن بر روی سرعت لود سایت و نیز اجرای استایل ها و جاواهای اضافی هر ماژول در نمای قالب و تأثیر منفی آن بر روی سرعت بارگذاری سایت و کاهش محبوبیت سایت نزد موتورهای جستجوگر نظیر گوگل را ندارید.

 

 

 

و سوم آنکه با یکپارچه شدن قالب فروشگاه با ویجت های لئوتم، نگرانی صاحبان فروشگاه های اینترنتی از کدنویسی های ناسالم هسته و نمای قالب ماژول های اضافی که بر روی سایت خود نصب می نمودند بطور کامل برطرف شده است. به عنوان مثال ناهماهنگی میان نسخه اچ تی ام ال قالب و ماژول های اضافی که مدیر سایت بر روی فروشگاه خود نصب می نمود یا اشتباهات کدنویسی ماژول های غیر حرفه ای یا ناهماهنگی استایل های ماژول های رایگان و تجاری با قالب فروشگاه و ضرورت سازگاری تک تک ماژول ها توسط یک برنامه نویس و هزینه های اضافی این کار. به بیان بسیار ساده، با خیالی آسوده از ویجت های لئوتم می توان بهره برد و نگرانی بابت مشکلات ماژول های اضافی نداشت.

 

معرفی و شرح امکانات برخی ویجت های لئوتم

  • تب دسته بندی های سایت: ایجاد تب هایی از دسته های سایت و نمایش محصولات هر دسته در یک تب. (معادل یک ماژول تجاری پرستاشاپ)
  • لیست گردانه محصولات: ایجاد یک ردیف از محصولات برای یک شاخه خاص یا یک تولید کننده خاص یا محصولات پر فروش یا محصولات جدید یا محصولات ویژه و یا حتی محصولات انتخابی شما که محصولات بصورت دایره وار در یک نوار می لغزند. (معادل چندین ماژول تجاری پرستاشاپ)
  • اسلاید شو: نمایش بنرهای تبلیغاتی لینک دار در همه جای سایت به صورت اسلاید شو با هر ابعاد و سایزی. (معادل یک ماژول تجاری پرستاشاپ)
  • تب محصولات: احتمالاً در برخی فروشگاه های اینترنتی دیده اید که در صفحه خانگی آن ها چندین تب از محصولات جدید ، محصولات پر فروش ، محصولات ویژه ، محصولات تازه بروز شده و … وجود دارد. به کمک ویجت تب محصولات می توانید دقیقاً به همین صورت در سایت خود بخشی را ایجاد کنید که از چندین تب با چینش دلخواه شما و با تعداد دلخواه محصولات قابل نمایش در هر ستون و ردیف تشکیل شده باشد. (معادل یک ماژول تجاری پرستاشاپ)
  • گردانه لوگوی تولید کنندگان: نمایش لوگوی تولید کنندگان و برندهای محصولات سایت در یک نوار لغزنده با افکت مترو. (معادل یک ماژول تجاری پرستاشاپ)
  • تب های پیشرفته: ایجاد تب هایی از محصولات ویژه، پر فروش، پر مخاطب (پر بازدید) و محصولات جدید با چینش بر حسب تاریخ یا قیمت محصولات با قابلیت انتخاب از دسته های خاص و با امکان تعیین تعداد محصول در هر ستون و ردیف بدون محدودیت در تعداد تب های ایجاد شده. (معادل یک ماژول تجاری پرستاشاپ)
  • گردانه محصولات ویژه: ایجاد یک نوار گردان از محصولات ویژه (تخفیف دار) فروشگاه. هماهنگ با ماژول ایجکس سفارشی.
  • گردانه تازه ترین دیدگاه ها: نمایش تازه ترین دیدگاه های سایت در یک فهرست گردان.
  • نقشه گوگل: ایجاد نقشه گوگل سایت برای نمایش موقعیت فیزیکی فروشگاه بر روی نقشه به کاربران سایت.
  • لیست گردانه محصولات: ایجاد نوار لغزانی از تعداد قابل تنظیمی از محصولات جدید، پر فروش، پر مخاطب و ویژه با قابلیت گزینش تک محصول یا انتخاب از یک دسته خاص با استایل مترو.
  • فیسبوک: نمایش لایک باکس با حالت های نمایشی متنوع در ابعاد و ظاهر متفاوت از پیج فیسبوک فروشگاه با قابلیت انتخاب نمایش رندوم آواتار اعضا.
  • توییتر: دریافت تازه ترین توییت ها و نمایش در سایت با قابلیت تنظیمات پیشرفته.
  • بلوک لینک: ایجاد یک بلوک لینک از لینک های دلخوه در همه جای فروشگاه.
  • هشدار: ایجاد یک صندوق پیام هشدار بر اساس بوت استرپ ۳
  • HTML : درج کدهای اچ تی ام ال مورد نظر شما در همه جای سایت.
  • تب HTML : ایجاد تب هایی در کنار هم برای درج کدهای HTML مورد نظر شما به صورت تب بندی شده.
  • گالری عکس محصولات: ایجاد یک گالری عکس کوچک از تصاویر محصولات فروشگاه با قابلیت انتخاب دسته، اندازه تصویر، تعداد محصول و تعداد ستون.
  • پوشه گالری عکس: انتخاب یک پوشه بر روی هاست و نمایش تصاویر موجود در آن پوشه به عنوان یک گالری بر روی فروشگاه با قابلیت تنظیمات حرفه ای.
  • تصاویر شاخه ها: نمایش دسته های فروشگاه همراه با تصاویر آنان با قابلیت تنظیم عمق زیر دسته ها برای هر شاخه و درج آیکون در کنار لینک ها.
  • کد فیلم: درج کد یا لینک فیلم از یوتیوب یا ویمئو یا سایت های ایرانی نظیر آپارات در همه جای فروشگاه.
  • فرم عضویت خبرنامه: ایجاد فرم عضویت در خبرنامه ایمیلی در همه جای فروشگاه.
  • زیر شاخه ها در شاخه والد: نمایش دسته ها و زیر دسته های فروشگاه به صورت شاخه و برگ در فروشگاه.
  • آکوردئون: ایجاد فهرست آکوردئونی از محصولات سایت با قابلیت تنظیم تعداد محصولات و انتخاب از دسته و گزینش نوع محصولات جدید، پر فروش، پر مخاطب و ویژه.

و….

 

فهرست کامل ویجت های ماژول Leo Manage Widget Module لئوتم

۱. Only for module Leo Manage Widgets
Accordion: create Accordions List
Product List Carousel: create Products List Carousel
Categories Tabs: create Categories Tabs
Customer HTML Carousel: create Customer HTML Carousel
Manufacture Logo Carousel: create Manufacture Carousel
Google Map: create A Google Map
Product Tabs: create Products Tabs
Product Special Carousel: only for module leomanagewidget
HTML Tab: create HTML Tab
Recent Reviews Carousel: Create Recent Reviews
Slideshow: Create Slideshow
Full Slider: Create Slideshow

۲. For all modules: Leo Manage widget, Leo Menu Bootstrap, Leo Sidebar
Alert: create a Alert Message Box Based on Bootstrap 3 typos
Facebook: facebook Like Box
HTML: create HTML With multiple Language
Images Gallery Folder: create Images Mini Gallery From Folder
Images Gallery Product: create Images Mini Generalallery From Product
Block Links: create List Block Links
Manufacture Logos: manufacture Logo
Newsletter Form: create Newsletter Form Working With Newsletter Block Of Prestashop.
Product List: create Products List
Raw HTML: put Raw HTML Code
Sub Categories In Parent: show List Of Categories Links Of Parent
Twitter Widget: get Latest Twitter TimeLife
Video Code: make Video widget via putting Youtube Code, Vimeo Code
HTML Tab: Create HTML Tab
Images of categories: Chosing images for categories

طراحی قالب بر اساس اصول علمی افزایش فروش

امروزه تجارت آنلاین یک تخصص حرفه ای است که برای موفقیت در آن باید اصول علمی بازاریابی و فروش را به کار بست. راه اندازی فروشگاه اینترنتی در یک نگاه کلی ساده است اما در عمل کار چندان ساده ای نیست و باید مطابق اصول علمی تجارت آنلاین انجام شود در غیر این صورت، دستیابی به موفقیت بسیار دشوار است. قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN مطابق با اصول علمی فروش آنلاین طراحی شده که در ادامه به صورت فهرست وار به برخی از نکات قابل توجه در طراحی آن اشاره می کنیم.

 

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

ویجت نظرات مشتریان

در خریدهای آنلاین میزان استرس انسان بیش از خرید حضوری است که این میزان در کاربرانی که برای اولین بار قرار است از وب سایت ناشناخته ای که پیش از این از آن خرید نداشته اند ناخودآگاه بیشتر است. از این رو در راستای سیاست های افزایش فروش، فعالیت های اعتماد سازی در فروشگاه حرف اول را می زند. یکی از ابزارهای اعتماد سازی در بازدیدکنندگان سایت، درج نظرات مشتریان قبلی فروشگاه است. کاربران جدید با مطالعه نظرات و دیدگاه های مشتریان سابق نسبت به عملکرد فروشگاه یا محصولات آن، می توانند بیش از پیش به فروشگاه شما اعتماد نمایند. در قالب لئو مون سان LEO MOONSUN ویجت نظرات مشتریان در سایدبار صفحه خانگی سایت بطور پیش فرض گنجانده شده که می توانید آن را به سایدبار تمام صفحات سایت اضافه نمایید. به کمک این ویجت می توانید نظرات مشتریان خود را به صورت اسلایدهای متحرک و پویا به نمایش بگذارید و نکته جالب تر اینکه می توانید چندین ویجت نظرات مشتریان ایجاد نمایید و در هر جایی از سایت خود، یکی از ویجت ها رو بگنجانید و نظرات مختص به آن قسمت را به کاربران نمایش دهید.

 

ویجت متنی

یکی از کاربردی ترین ابزارهای در دسترس مدیر فروشگاه در قالب مون سان LEO MOONSUN ویجت های متنی است که مدیر سایت می تواند اطلاعیه های ضروری و نکاتی که کاربران باید در هنگام خرید در نظر داشته باشند را از طریق این ویجت به نمایش بگذارد. شما می توانید بی نهایت ویجت متنی ایجاد نموده و هر کدام را در یک قسمت از سایت خود درج نمایید.

 

ویجت تخفیفات ویژه تایمر دار

شاید بتوان گفت مهمترین ویجت موجود در قالب مون سان LEO MOONSUN ویجت محصولات ویژه تخفیف دار است که در این ویجت با یک تایمر یا همان شمارنده معکوس با ظاهری بسیار حرفه ای و جذاب همراه شده است که زمان باقی مانده از مهلت تخفیف محصول را به دقت ثانیه برای کاربر به نمایش می گذارد. پیش از این چندین ماژول پیشنهاد ویژه پرستاشاپ بصورت تجاری طراحی شده است اما به کمک این ویجت تخفیفات ویژه بسیار حرفه ای و جذاب قالب مون سان LEO MOONSUN از خرید ماژول های تجاری پیشنهاد ویژه بی نیاز خواهید شد!

 

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

 

شرح مختصر آشنایی با سایت در فوتر

از ارزش بالای این باکس متنی در سئوی سایت شما که بگذریم، یکی از اصول علمی جلب اعتماد در بازدیدکنندگان فروشگاه، درج توضیحات کافی از شناسنامه سایت و معرفی کامل فروشگاه و گردانندگان و مدیران آن به همراه راه های ارتباطی کامل در تمام صفحات سایت است. از این رو اگر به فروشگاه های اینترنتی موفق ایرانی و خارجی توجه کنید، همواره در فوتر سایت، بخش قابل توجهی از فضای فوتر را به معرفی سایت، معرفی شرکت پشتیبان سایت، آدرس حضوری و راه های تماس تلفنی و اینترنتی، مجوزها و مدارک اعتباری کسب شده توسط فروشگاه یا شرکت و سایر گواهی نامه های معتبر نظیر نماد اعتماد و غیره اختصاص داده اند. در قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN بخشی منفک شده ای از فوتر قالب به این فضای متنی معرفی سایت اختصاص یافته است تا دست شما را برای ایجاد این بخش مهم در فوتر فروشگاه باز گذارد.

 

استفاده از بنرهای گرافیکی و جایگاه های متنی در ایندکس

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

در همان نگاه اول به ایندکس قالب مون سان LEO MOONSUN ، بنرهای گرافیکی، بنرهای متنی و جایگاه های متنی در نظر گرفته شده در قالب خودنمایی می کند. نمی توان این قضیه را انکار کرد که چه از طریق تبلیغات و چه از طریق ورودی های موتورهای جستجوگر، همواره بخش قابل توجهی از کاربران مستقیماً به ایندکس سایت وارد می شوند و اگر کاربران ثابتی که آدرس سایت را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ نموده و مستقیماً به سایت وارد می شوند را به این جمع اضافه کنیم، به اهمیت پویا بودن ایندکس سایت در هر دوره بازدید بازدیدگنندگان پی خواهیم برد. به عبارت دیگر اگر صفحات داخلی سایت شما نظیر دسته بندی های سایتتان دائماً بروز می شوند و محصولات جدیدی در آنها اضافه می شود اما ایندکس فروشگاه شما همیشه ثابت و غیر پویاست، شما نمی توانید وجود محصولات جدید فروشگاه را به اطلاع تمام کاربران ترافیک ساز سایت خود برسانید. این مسئله از طریق درج بنرهای گرافیکی یا متنی در صفحات فروشگاه و اطلاع کاربران از درج محصولات تازه قابل برطرف سازی است. به عبارت دیگر، با کمک جایگاه های بنرهای گرافیکی موجود در ایندکس و سایدبار قالب مون سان MOONSUN می توانید در هر صفحه از سایت خود برای صفحات دیگر به خصوص محصولات، تبلیغ کرده و بازدیدهای سایت خود را به سمت صفحات مورد نظر هدایت کنید.

 

افکت های حرکتی نمایشی محصولات

از جنبه های بسیار جذاب طراحی قالب کمپانی لئوتم می توان به افکت های حرکتی دکمه ها و المان های قالب و همچنین تصاویر محصولات در هنگام حضور نشانگر ماوس بر روی تصویر محصول اشاره داشت. در قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN در زمان حضور نشانگر ماوس بر روی تصویر محصول در ایندکس یا صفحات شاخه ها، تصویر اصلی محصول جای خود را به تصویر دوم محصول داده و دکمه های اضافه به سبد خرید، اضافه به علاقه مندی و اضافه به مقایسه نمایش داده می شوند بدین صورت که هر کدام از این سه دکمه در حالت عادی به صورت آیکون بوده و پس از بردن نشانگر ماوس بر روی آن ها، مشابه پیش نمایش زیر، باز شده و دکمه همراه با متن کامل و تولتیپ باز شده به کاربر نمایش داده می شوند.

 

از دیگر تغییراتی که با حضور نشانگر ماوس اتفاق می افتد می توان به تغییر رنگ کادر دور محصول اشاره کرد که از خاکستری به رنگ زرشکی تغییر رنگ می دهد. همچنین اگر نشانگر ماوس را بر روی دکمه اضافه به سبد خرید قرار دهید، به رنگ پیش فرض قالب (یکی از سه رنگ اصلی قالب که انتخاب کرده اید) تغییر رنگ می دهد تا بیشتر مورد توجه کاربر قرار گیرد. آخرین مورد، رنگ عنوان محصول است که از مشکی به قرمز تبدیل می گردد. برای مشاهده تغییرات به پیش نمایش زیر دقت کنید یا از لینک دموی زنده در ابتدای همین صفحه استفاده نمایید.

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

 

بومی سازی قالب های پرستاشاپ توسط دی بی اس تم

قالب های کمپانی لئوتم غالباً از ترجمه بخش مدیریت و پیکربندی ماژول ها و پنل تنظیمات خود قالب پشتیبانی نمی کنند. تیم برنامه نویس دی بی اس تم برای بومی سازی قالب های لئوتم ابتدا مشکلات ماژول های مورد استفاده در قالب و بخش های مدیریتی پیکربندی قالب و ماژول های همراه آن را با تکیه بر دانش و تجربه خود برطرف نموده تا سمت مدیریت و قسمت تنظیمات قالب و پیکربندی ماژول های قالب نیز قابل ترجمه شود. پس از آن تمام عبارات قالب و همچنین بخش پیکربندی و تنظیمات ماژول ها و تنظیمات قالب بطور کامل ترجمه می گردد. با این فرایند، پنل پیکربندی قالب و ماژول های قالب عرضه شده از سوی دی بی اس تم کاملاً پارسی و راستچین است.

ترجمه قالب پرستا شاپ

ترجمه قالب پرستا شاپ

 

بسیار حائز اهمیت است که در مرحله ترجمه، ابتدا تمام ماژول های پیش فرض پرستاشاپ به روز رسانی شوند تا فایل زبان ماژول های دیفالت پرستاشاپ مورد استفاده در قالب به آخرین نسخه تبدیل شده و بعد قالب بطور کامل و بدون حتی یک عبارت ترجمه نشده، ترجمه شود. این امر سبب می شود خریداران قالب های دی بی اس تم همواره از بروز ترین ترجمه های ماژول های دیفالت مورد استفاده در قالب سایتشان چه در نمای سایت و چه در پیکربندی آن برخوردار بوده و نگرانی بابت به روز رسانی ماژول های دیفالت پرستاشاپ و ناهماهنگی ترجمه ها با نسخه های تازه این ماژول ها نداشته باشند.

 

 

در مرحله بعد بخش کاربری هر قالب راستچین سازی گردیده و در این مرحله تمام جزئیات قالب بخش به بخش در تمام صفحات قالب در تمام مرورگرهای اینترنتی و موبایل چه در نمای دسکتاپ و چه نمای تبلت و موبایل بررسی و اشکلات احتمالی برطرف شده و همچنین از فونت های استاندارد و سبک شده ویژه دی بی اس تم برای زیباتر شدن ظاهر قالب استفاده می شود.

 

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

قالب پرستاشاپ مون سان LEO MOONSUN

 

مهم ترین قسمت بومی سازی هر قالب استفاده از فونت های مناسب و استاندارد است که تیم دی بی اس تم با توجه به سابقه و تجربه ای که در این زمینه دارد، از بهترین فونت ها برای حفظ زیبایی قالب متناسب با ظاهر هر قالب استفاده میکند. انتخاب نوع قلم، سایز و نوع ساده یا بولد بودن آن برای تک تک نوشتارها، لینک ها، منوها، تیترها، عنوان ها، تگ های هدینگ و افکت های ماوس بررسی شده و با دقت بسیاری این عمل صورت می پذیرد تا زیبایی سایت در ظاهر راستچین و بومی شده قالب حفظ گردد.

 

قالب پرستاشاپ لئو مون سان LEO MOONSUN سازگار با پرستاشاپ ۱.۶ قالب بسیار زیبا و مدرنی است که با بهترین کیفیت راستچین و بومی سازی شده و با بهترین قیمت و بیشترین میزان خدمات پشتیبانی در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. این قالب با برخورداری از ظاهر مدرن، طراحی جذاب و ویژگی ریسپانسیو، یکی از بهترین گزینه ها برای فروشگاه های اینترنتی محصولات ارزشمند گران قیمت در فضای مجازی است و در عین حال محدود به یک موضوع واحد نیست و می توان با تکیه بر ظاهر حرفه ای و مدرن، رنگ بندی های متفاوت و همچنین سرعت لود بسیار عالی آن، برای راه اندازی هر فروشگاهی با تنوع موضوعی محصولات یا خدمات، بر روی آن حساب ویژه ای باز نمود.

 


استفاده از فونت تجاری “ایران سن سریف” در بومی سازی قالب لئو مونسان

ما در دی بی اس تم برای کیفیت کاری که انجام می دهیم اهمیت زیادی قائلیم. دی بی اس تم از ابتدا برای بومی سازی قالب های خود از فونت های اصلاح شده پارسی برای وب که با هزینه زیاد خریداری یا آماده می شدند استفاده می کرد. به تازگی با ارائه فونت تجاری ایران سن سریف توسط وب سایت “فونت ایران” ، در آپدیت قالب لئو مونسان از این فونت برای بومی سازی استفاده کردیم.

این فونت رایگان نیست و دی بی اس تم به ازای هر قالب که برای فروش قرار می دهد، هزینه لایسنس استفاده از فونت بر روی قالب را پرداخت می نماید. قالب پرستاشاپ لئو مونسان با فونت تجاری “ایران سن سریف” که در حال حاضر خواناترین و بهینه ترین فونت پارسی برای استفاده در وب در ایران است بومی سازی شده و هزینه لایسنس استفاده از فونت بر روی قالب توسط دی بی اس تم پرداخت شده است و شما کاربران این قالب می توانید بدون پرداخت هزینه از این فونت بر روی قالب خود استفاده نمایید.

لازم به تذکر است که مشتریان این قالب اجازه برداشتن فونت از روی قالب و استفاده برای مصارف دیگر را ندارند. دی بی اس تم کاربران خود را ملزم به رعایت حقوق طراح ایرانی این فونت می داند و در قبال استفاده نامناسب از فونت های تجاری همراه قالب مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

بروز رسانی نسخه ۱.۴.۰ – ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۴

  • سازگاری قالب با نسخه ۱.۶.۱.۲ پرستاشاپ
  • تغییر فونت اصلی قالب به فونت تجاری و زیبا ایران سنس
  • بهینه سازی ساختار صفحه محصول
  •  افزودن ایکون اینستگرام به بخش اشتراک گذاری
  • رفع مشکل گالری تصاویر در صفحه محصول
  •  بهینه سازی ظاهر ماژول جستجو لایه ای
  •  رفع مشکل پاپ آپ سبد خرید در حالت فعال بودن منوی شناور
  •  رفع مشکل بخش تب محصولات  در  آندروید
  • رفع مشکل عدم نمایش تایمر پیشنهاد ویژه در  آندروید

این محصول قدیمی بوده و فروش آن متوقف شده است. توصیه میکنیم جهت خرید قالبهای جدید و با امکانات بهتر و کیفیت بالاتر به بخش قالب پرستاشاپ وبسایت فراکت (مارکت پرستاشاپ ایران) مراجعه کنید.

تمام محصولات دی بی اس تم (پرستافا) در فراکت اولین مارکت پرستاشاپ ایران قابل خرید و دانلود است.