افزونه فروش فایل Easy Digital Downloads بدون تردید از محبوب ترین افزونه های وردپرس است و برای فروش فایل های دیجیتال امکانات کامل دارد که باعث شده در کشور ما ایران نیز استقبال خوبی از این افزونه صورت بگیرد.

تعداد درگاه های ملی این افزونه در حال افزیش هستند و هر شرکت واسطه نیز برای رفاه کاربرانش درگاه های مرتبط با سیستم خود را برای این افزونه ارائه می دهند.

هر درگاهی که بر بستر این افزونه ارائه می شود باید در قالب یک افزونه در کنار افزونه اصلی نصب و فعال شود که هر شخص میتواند با داشتن تخصص میتواند درگاه مورد نظر خود را برای EDD بسازد. همچنین افزودن واحد های پولی نیز از طریق این افراد صورت می گیرد.

درگاه بهینه سازی شده پارس پال برای افزونه Easy Digital Downloads

درگاه بهینه سازی شده پارس پال برای افزونه Easy Digital Downloads

بعد از بررسی هایی که توسط دی بی اس تم انجام شد درگاه های موجود برای پارس پال هرکدام حتی نسخه رسمی درگاه پارس پال مشکل یا مشکلاتی داشتند که موجب می شد روند خرید با اختلال روبرو شود و یا اطلاعات به طور ناقص به سمت صفحه پرداخت ارسال شوند.

بر آن شدیم تا یک نسخه بازنویسی شده و سالم از درگاه پارس پال برای افزونه Easy Digital Downloads ارائه دهیم تا جایگزین مناسبی باشد برای نسخه ها دارای ایراد موجود.

خوشبختانه پیش از این نوشته این درگاه در قالب یک افزونه در منبع اصلی وردپرس ثبت شده که نشان از معتبر بودن آن است.

برخی از ویژگی های درگاه جدید پارس پال

  • این افزونه از پایه بازنویسی شده و مانند دیگر نمونه های موجود به طور مبتدیانه از ویرایش یک نسخه دیگر حاصل نشده.
  • نسخه دی بی اس تم این درگاه از هر دو واحد تومان و ریال پشتیبانی می کند و در آن واحد های مالی برای استفاده بهتر هموطنان بومی سازی شده است.
  • درگاه ارائه شده توسط ما پشتیبانی کامل و قدرتمندی دارد که شما می توانید روی آن حساب کنید!
  • در این افزونه اطلاعات از جمله نام محصولات و نام خریدار به طور کامل به پارس پال ارسال می شوند و در آن برای پیگیری های آتی ثبت می شوند.
  • کلاس پی اچ پی پارس پال اختصاصی دی بی اس تم در این افزونه استفاده شده که شما به عنوان یک توسعه دهنده می توانید از آن استفاده کنید.

در نهایت امیدواریم شما عزیزان این افزونه را مفید بیابید. لطفا هر مشکل وجود داشت یا امکان خاصی را مد نظر داشتید با ما در تماس بمانید.

این افزونه را میتوانید از منبع وردپرس و لینک موجود به رایگان دریافت نمایید.

دریافت سریع و رایگان + پشتیبانی

فایل های رایگان در دی بی اس تم بطور مستقیم دریافت میشوند و شما میتوانید روی کمک ما حساب کنید!
دریافت فایل های رایگان هزینه ای ندارد پس راحت، رایگان و سریع اقدام به دریافت بفرمایید.

دریافت این پرونده