با فراگیری روز افزون استفاده از ظرفیت‎های فضای در تمام جنبه های زندگی انسان‎ها، نیاز به راه اندازی وب سایت اینترنتی و ورود به دنیای جدیدی از انبوه فرصت‎ها جدی تر شده و در هر روز به نیازی مبرم‎تر از روز قبل بدل می‎گردد. در ارتباط با پوشش و رفع این نیاز، کمپانی های عظیمی در سراسر جهان شکل گرفته اند تا به شکلی گسترده تمام نیازهای مرتبط با صنعت طراحی سایت و توسعه وب شامل طراحی قالب حرفه ای، طراحی ماژول، طراحی اسکریپت اختصاصی، میزبانی سرور و … را تحت پوشش قرار دهند.

   ‎

یکی از ساده‎ترین و مقرون به صرفه‎ترین شیوه های طراحی سایت حرفه ای، خرید قالب طراحی و کدنویسی شده مطابق با پیشرفته‎ترین استانداردهای طراحی سایت از کمپانی های مطرح شناخته شده جهانی و سپس پارسی سازی و راستچین قالب است تا مناسب راه اندازی وب سایتی پارسی با مخاطبان ایرانی شود.

   ‎

Bar

خرید قالب با دلار

ما در وبسایت DBStheme.com امکانی را فراهم آورده ایم تا شما عزیزان بتوانید به سادگی هرچه تمام از کمپانی‎هایی که در ادامه به آدرس آنها اشاره شده است، قالب دلخواه‎تان را بجای پرداخت با دلار، با ریال خریداری نمایید. کافیست نام و لینک خرید قالب و همچنین هزینه دلاری مورد نیاز برای خرید قالب را از طریق بخش تماس با ما برایمان ارسال نمایید تا در سریع‎ترین زمان ممکن هزینه ریالی خرید قالب با توجه به نرخ ارز در همان روز محاسبه شده و همراه با شماره حساب‎ها و راهنمای واریز مبلغ ریالی به حساب ما، برایتان ایمیل شود.

    ‎

پس از تأیید واریز، بلافاصله قالب مورد نظر شما با آدرس ایمیل، نام کاربری و رمز عبور خودتان در سایت مورد نظر خریداری شده و دسترسی های لازم برای دانلود قالب از روی سایت هدف به آدرس ایمیل‎تان فرستاده می‎شود. در صورت انتشار آپدیت جدید برای قالبی که خریداری کرده اید، می‎توانید به حساب کاربریتان در همان سایت لاگین نموده و فایل جدید قالب‎تان را دریافت کنید. همچنین می‎توانید برای پارسی سازی و راستچین قالب خریداری شده با ما در ارتباط باشید.

    ‎

یادآوری: چنانچه قالب مورد نظرتان از یکی از دو کمپانی Elegantthemes یا CSSigniter است، می‎توانید در صفحه  فروش قالب اورجینال با کمترین هزینه قالب دلخواهتان را خریداری کنید.

    ‎
Bar

شارژ حساب کاربری و افزایش اعتبار در تم فارست

خرید قالب از تم فارست از طریق شارژ حساب کاربری و پرداخت هزینه قالب با اعتبار حساب انجام می‎شود. چنانچه از قبل در حساب کاربری شما اعتباری باقی مانده و قصد دارید با افزایش اعتبارتان قالب جدیدی خریداری نمایید، ما برایتان به میزان اعتباری که درخواست دهید شارژ حساب کاربریتان را افزایش می‎دهیم. کافیست با ما در ارتباط باشید!

    ‎

خرید قالب اورجینال، ماژول و سورس های آماده گرافیکی

کمپانی های عظیمی در سراسر جهان همه روزه درحال انتشار ماژول‎ها، قالب ها، سی ام اس های اختصاصی، تصاویر استاک، سورس های آماده لایه باز تصویر و ویدئو و … هستند. چنانچه نیاز به خرید ماژول، اسکریپت یا سورس آماده‎ای در هر وب سایتی که امکان پرداخت با دلار آنلاین را فراهم آورده دارید، نگران نباشید ما در کوتاه ترین زمان خریدتان را انجام می‌دهیم. کافیست اطلاعات مرتبط با آبجکت مورد نظر، لینک خرید و هزینه دلاری مورد نیاز را از صفحه  تماس با ما برایمان ارسال کنید.

   ‎

لیست برخی از کمپانی های مطرح طراحی قالب، اسکریپت و سورس های آماده:

   ‎

http://www.templatemonster.com

http://themeforest.net

http://www.leotheme.com

http://www.cssigniter.com

http://elegantthemes.com

http://www.yootheme.com

http://www.icetheme.com

http://www.prestacrea.com

http://www.rockettheme.com

http://www.templaza.com

http://www.templateplazza.com

http://www.joomlart.com

http://codecanyon.net

http://videohive.net

http://audiojungle.net

http://graphicriver.net

http://photodune.net

http://3docean.net

http://activeden.net

  &  ‎…..