طراحی سایت فروش اپلیکیشن موبایل با قالب وردپرس موبایلی Mobilee

اگر اهل تکنولوژی های روز هستید و از تبلت یا تلفن های همراه هوشمند امروزی استفاده می کنید، حتماً تاکنون با برنامه کاربردی مخصوص این گجت‎ها سر و کار داشته اید. برنامه هایی که می توانند به شما در برنامه ریزی کارهای روزانه، ثبت فعالیت های ورزشی، کنترل سلامت و تندرستی و نیز پرکردن اوقات فراغت شما با فعالیت های مفید و مفرح کمک کنند و یا اینکه که شما را به شبکه های مختلف اجتماعی متصل نمایند. نرم افزارها یا به اصلاح اپلیکیشن هایی که می توانند به سادگی یک تقویم سالانه یا دفترچه یادداشت باشند و یا اینکه بازی هایی سرگرم کننده با کیفیتی مثال زدنی را به تجربه شما درآورند.

   ‎‎‎

حال اگر شما توسعه دهنده و برنامه نویس اپلیکیشن های گجت های هوشمند هستید، روی سخن ما امروز با شماست. ممکن است شما نیز برنامه منحصر به فردی طراحی و آن را برای فروش در سرویس های App Store شرکت اپل، Google Play شرکت گوگل و یا سرویس ایرانی “کافه بازار” و سایر سایت های نظیر عرضه کرده باشید. اما یقین بدانید که برای موفقیت و فروش محصول شما، این کار به تنهایی کافی نیست. چنانچه به محصول خود به چشم یک کالا نگاه کنید، آنگاه ضرورت بازاریابی و جنبه های تبلیغاتی آن بیش از پیش برای شما نمایان خواهد شد.

   ‎‎‎

یکی از بهترین راه های معرفی و عرضه محصول تولید شده توسط شما می تواند طراحی وبسایت معرفی و اطلاع رسانی ویژگی های آن محصول باشد. مکانی که در آن بتوان در کنار توضیحات متنی و نوشتاری، از المان های تصویری نشان دهنده ویژگی های محصول شما نیز بهره برد. بدین منظور، وب سایت دی بی اس تم قالب ویژه ای برای این کار از شرکت خوش نام CSSigniter انتخاب و نسبت به ترجمه و بومی سازی آن به نسخه پارسی اقدام نموده تا باز هم بتوانیم شاهد رضایت مشتریان خود در زمینه های مختلف باشیم.

   ‎‎‎

قالب وردپرس موبایلی Mobilee در نهایت سادگی و زیبایی، به طور ویژه برای استفاده در وبسایت یک اپلیکیشن موبایل طراحی شده است تا بتواند با طراحی سبک و کاملاً واکنشگرای خود، یار و همراه شما در ارائه هنر برنامه نویسی موبایلی شما باشد.

   ‎‎‎

مزایای قالب وردپرس موبایلی Mobilee

طراحی قالب موبایلی از یک گوشی موبایل به عنوان اسلایدر در بالای صفحه شروع می شود. یک موبایل در حالت ایستاده که می تواند مربوط به یک تلفن اندرویدی و یا آخرین نسل از آیفون باشد. در کنار این بخش نیز شاهد قرارگیری یک عنوان اصلی و توضیحات پایه به همراه لینک ورود به صفحه مخصوص اپلیکیشن در سرویس های گوگل پلی و اپ استور هستیم. قیمت اپلیکیشن نیز به شکلی زیبا و مناسب در کنار آیکون های لینک‎دار درج شده است.

   ‎‎‎

چنانچه شما بخواهید قابلیت های محصول خود را یکی یکی معرفی کرده و به همراه تصاویر مربوط به آنها برای مشتریان و بازدیدکنندگان توضیح دهید، در ادامه قالب بخش هایی در نظر گرفته شده است که این امر را برای شما به بهترین نحو امکان پذیر می نماید. شما می توانید ویژگی های اصلی نرم افزار خود را با تیترهای جذاب و متناسب در سایت اختصاصی نرم افزار خود منعکس نمایید تا خریدار، حس اعتماد و اطمینان بیشتری برای خرید آن اپلیکیشن داشته باشد.

   ‎‎‎

در انتهای سایت نیز علاوه بر قرارگیری مجدد لینک های هدایت به فروشگاه ها، می توان از فضای اختصاص داده شده برای ابزارک نیز به صورت بهینه استفاده نمود. شاید اینجا بهترین مکان برای نمایش اطلاعاتی درباره خودتان و یا نظرات برخی از مشتریان نرم افزاری طراحی شده شما باشد. به هر حال ریش و قیچی در دستان خود شماست!

   ‎‎‎

نکات مهم استفاده از قالب

در هنگام استفاده از این قالب باید به این نکته توجه داشته باشید که این قالب به هیچ عنوان از امکان پست یا همان نوشته در وردپرس استفاده نمی کند! برای شروع کار شما می بایست ابتدا یک برگه ایجاد کنید و از طریق بخش “نمایش -> شخصی سازی” آن را به عنوان “برگه نخست” سایت خود انتخاب کنید. بنابراین عنوان این برگه همان عنوان موجود در ابتدای سایت و متن این برگه همان توضیحات اولیه کنار اسلایدر شما خواهد بود. سپس برای ایجاد بخش های توضیحی در پایین سایت می بایست از بخش مخصوص این کار با نام “ویژگی ها” که جایگزین بخش نوشته ها در وردپرس شده است استفاده نمایید. روش کار با این قسمت درست همانند بخش نوشته های وردپرس می باشد.

   ‎‎‎

تنظیمات جانبی قالب مانند اسلایدشو، قیمت محصولات، رنگ بندی و پس زمینه قالب (می توانید قالب را به بی نهایت رنگ مختلف درآوردید)، انتخاب نوع اسلایدر، قرار دادن لوگو و تعیین نام سایت و … نیز همگی در پنل تنظیمات اختصاصی قالب گرد آمده تا کاربر هنگام استفاده از این قالب وردپرس دچار سردرگمی نشود.

   ‎‎‎

   ‎‎‎

ویژگی های قالب ویترین اپلیکیشن موبایل Mobilee:

  • اسلایدشوی قابل تنظیم به دو نوع تلفن همراه اندرویدی یا آیفون
  • دارای آیکون های هدایت به فروشگاه گوگل پلی برای نسخه اندروید و فروشگاه اپ استور برای نسخه آیفون
  • بهره مندی از طراحی ساده، سبک و کاملاً واکنشگرا، مناسب جهت نمایش در تلفن های همراه
  • امکان تغییر رنگ نامحدود پس زمینه و یا استفاده از تصویر
  • دارای پنل تنظیمات اختصاصی و پیشرفته به زبان فارسی
  • پشتیبانی از یک مکان ابزارک
  • کاملاً فارسی سازی شده با امکان استفاده از هر دو زبان فارسی و انگلیسی

‎‎‎

دریافت سریع و رایگان قالب + نصب و راه اندازی قیمت : رایگان

قالب های رایگان در دی بی اس تم بطور مستقیم به پنل کاربری شما اضافه شده و به روز رسانی های آن همواره در اختیار شماست!
دریافت قالب های رایگان هزینه ای ندارد اما می توانید برای نصب و راه اندازی روی کمک ما حساب کنید.

افزودن به سبد خرید