جهان تجارت در رقابتی تنگاتنگ

تیتری که آورده شد، شاید در نگاه مخاطبان این نوشتار تیتری جذاب باشد اما برای صاحبین صنایع و مشاغل غیر انحصاری حقیقتی هولناک است! این حقیقت که شما در تجارتتان تنها نیستید و روزانه هزاران کسب و کار مشابه در یک رقابت سنگین در حال جذب مشتریان بالقوه و بالفعل شما هستند، باعث خواهد شد تا صاحبین هر کسب و کار موفقی به فکر ایجاد و خلق مزایای رقابتی در محصولات و خدمات خود باشند.

از دل این رقابت، مفهومی به نام Review یا “نقد و بررسی” شکل گرفته که به معنای مقایسه مزایای رقابتی و امتیازات انحصاری خدمات یا محصولات ارائه شده توسط مشاغل و صنایع پر رقابت با دیدگاهی خریدارانه است.

  ‎‎

طراحی سایت نقد و بررسی با وردپرس

بروز بودن در هر شرایط و اطلاع پیدا کردن از آخرین وقایع و رویدادهای دنیای عصر جدید از مهم ترین دغدغه های افرادی محسوب می شود که در جرگه مشتریان و مخاطبان این صنابع قرار دارند. پیشرفت روزافزون تکنولوژی و تولید محصولات جدید در بازه های زمانی بسیار کوتاه باعث شده است تا بسیاری از کمپانی های بزرگ و یا حتی اشخاص حقیقی علاقمند به این حوزه برای پاسخ به این نیاز جامعه دست بکار شده و با ایجاد سایت نقد و بررسی، به اطلاع رسانی و معرفی امکانات ویژه و امتیازات آخرین پدیده های تکنولوژی بپردازند. اگرچه تاکنون وبسایت های فارسی زبان محدودی با موضوع اطلاع رسانی و نقد و بررسی آخرین محصولات بازار به وجود آمده اند، اما نیاز مخاطب فارسی زبان به چنین منابعی باعث شده است که سرعت پیدایش این سایت ها کم و بیش رو به افزایش باشد.

  ‎‎

بنا بر آنچه گفته شد می توان دریافت که در حال حاضر، سایت های نقد و بررسی تا چه اندازه می توانند مفید، پر مخاطب و البته برای صاحبان آنان سودآور باشند. از همین رو تیم طراحی سایت دی بی اس تم مفتخر است تا یکی از شاخص ترین قالب های وردپرس شرکت الگانت تمز به نام InReview که کاملاً متناسب با یک وبگاه نقد و بررسی طراحی و ساخته شده است را به زبان شیرین پارسی ترجمه، راستچین و بومی سازی نموده و خدمت شما عزیزان ارائه نماید.

  ‎‎

قالب نقد و بررسی InReview

  ‎‎

قالب InReview به لطف طراحی ایده آل خود می تواند تمام امکانات مورد نیازتان برای ساخت سایت نقد و بررسی را در اختیار شما قرار دهد. بدین منظور ماژول های اختصاصی و ویژه ای در این قالب قرار گرفته است که اکثریت نیازهایتان را برآورده ساخته و شما را از نصب هر گونه افزونه جانبی بی نیاز خواهد نمود.

  ‎‎

پشتیبانی کامل از منوهای آبشاری با وجود دو فهرست مجزا در سربرگ و یک فهرست در بخش پانوشت باعث می شود تا ناوبری و گشت و گذار به منظور دسترسی به محتوای شما در کمترین زمان ممکن برای بازدیدکنندگان انجام گیرد. همچنین وجود یک سایدبار در کنار سایت و در بخش پانوشت به همراه چندین ابزارک اختصاصی قالب شما را قادر می سازد تا همیشه مهم ترین و جدیدترین مطالب خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید.

  ‎‎

علاوه بر این وجود اسلایدر پیشرفته وردپرس در بخش فوقانی این قالب با پشتیبانی از تصاویر PNG بدون پس زمینه می تواند گزینه کاملاً کارآمد و جذابی برای نمایش محصولات منتخب سایت شما باشد.

  ‎‎

قالب وردپرس نقد و بررسی InReview

  ‎‎

نیاز به یادآوری نیست که مهم ترین و اساسی ترین ویژگی مورد نیاز برای نقد و بررسی محصولات، وجود امکان نظردهی و امتیازدهی به محصولات توسط کاربران و مخاطبان وب سایت شماست. قالب InReview علاوه بر اینکه دست بازدیدکنندگان شما را برای ابراز نظر و دادن امتیاز دلخواه به تک تک محصولات به صورت ستاره ای باز گذاشته است، به خود شما نیز این اجازه را می دهد تا پارامترهای مختلف یک محصول را برجسته کرده و برای هر کدام امتیازی در نظر بگیرید. این دو ویژگی در کنار هم جمع شده و به صورت یک بخش کاملاً زیبا و چشم نوار در کنار تصویر محصول، بخش ابتدایی هر پست را تشکیل می دهد. مخاطب شما می تواند در همان نگاه اول با نظر سردبیر و نیز دیگر کاربران در مورد آن محصول آشنا شده و در نهایت تصمیم گیری بهتری راجع به آن کالا داشته باشد.

  ‎‎

پوسته اطلاع رسانی InReview

  ‎‎

صفحه اصلی سایت نیز در عین سادگی و با حفظ زیبایی و جذابیت خود قادر است با توجه به بخش های مختلفی که در آن وجود دارد، حجم زیادی از محتوا را در خود جای دهد. بدیهی است که برای یک سایت پر محتوا، وجود چنین صفحه خانگی برای سایت تا چه اندازه می تواند در جلب کاربران جدید مفید و مؤثر باشد.

  ‎‎  ‎‎

یکی از مهم ترین مزایای قالب InReview علاوه بر انعطاف پذیری آن در انتخاب نوع تصاویر و عنوان بخش های مختلف (از جمله عنوان دکمه های اسلایدشو)، وجود پنل تنظیمات تمام عیار و اختصاصی شرکت الگانت تمز است تا در نهایت قدرت بتواند کنترل کلیه بخش های قالب را در دستان شما قرار دهد. همچنین بهره مندی از پک کامل Shortcode های الگانت تمز می تواند بهترین دستیار شما در چینش صفحات سایت بدون نیاز به دانش برنامه نویسی وب باشد. به عبات ساده تر بی نیاز از هرگونه دانش و تخصص خاصی، شما می توانید ظاهر ابزارها و المان های وب سایت خود را متناسب با سلیقه و دلخواه خود شخصی سازی نمایید.

  ‎‎

مانند همیشه، سهولت در استفاده از امکانات و ویژگی های گوناگون قالب های وردپرس ارائه شده در وب سایت دی بی اس تم، به شما حس مدیریت بی عیب و نقصی را القاء خواهد نمود. پس فرصت را از دست نداده و با استفاده از این قالب، سایت نقد و بررسی خودتان را همین امروز برپا کنید! ما در کنار شما هستیم.

  ‎‎

ویژگی های قالب اطلاع رسانی و نقد و بررسی InReview:

  • بهره مندی از ماژول های امتیاز دهی توسط کاربران و نویسندگان
  • اسلایدشو با پشتیبانی از تصاویر بدون پس زمینه (PNG)
  • دارای پنل تنظیمات اختصاصی و پیشرفته به زبان فارسی
  • پشتیبانی کامل از ابزارک ها و امکان استفاده از آن ها در سایدبار و پانوشت سایت
  • پشتیبانی از فهرست های وردپرس در دو بخش بالایی و یک بخش پایینی قالب
  • وجود فضاهای متعدد جهت قرارگیری بنرهای تبلیغاتی
  • بهره مندی از کلیه Shortcode های مورد نیاز جهت ایجاد المان های مختلف
  • امکان استفاده از قالب های مختلف برای برگه ها مانند: فرم تماس، فرم جستجو، گالری، نمونه کار و …
  • کاملاً فارسی سازی شده با امکان استفاده از هر دو زبان فارسی و انگلیسی

‎‎

دریافت سریع و رایگان قالب + نصب و راه اندازی قیمت : رایگان

قالب های رایگان در دی بی اس تم بطور مستقیم به پنل کاربری شما اضافه شده و به روز رسانی های آن همواره در اختیار شماست!
دریافت قالب های رایگان هزینه ای ندارد اما می توانید برای نصب و راه اندازی روی کمک ما حساب کنید.

افزودن به سبد خرید