قالب شرکتی وردپرس وبلی Webly

در دنیای ارتباط محور امروز، شبکه اینترنت و وب جهان گستر مهمترین نقش را در برقراری ارتباطات ایفا می کنند. به آسانی می توان ادعا کرد که هم اکنون در هر زمینه ای که بخواهید، اطلاعات و محتوایی در ارتباط با آن موضوع در سطح وب وجود دارد. این بدان معنی است که صاحبان صنایع و خدمات و نیز مراکز آموزشی و تفریحی، پا به پای وبسایت های شخصی در صدد تولید محتوا و فعالیت در فضای مجازی هستند تا بتوانند از فرصت بی بدیل ارتباطات بی حد و مرز اینترنت در راستای معرفی و پیش برد اهداف برندینگ و تبلیغاتی خود استفاده نمایند. از دیگر سو، گسترش روز افزون وبسایت ها و پورتال های اینترنتی، نیاز به ایجاد مراکزی برای ارائه خدمات طراحی سایت و توسعه وب را به دنبال خواهد داشت. مراکزی که بتوانند خدماتی مانند سرویس های هاستینگ، برنامه نویسی و طراحی وبسایت ها، خدمات ثبت دامنه، ایجاد و مدیریت پایگاه های اطلاعاتی، بهینه سازی و کمک به افزایش رنکینگ (سئو) سایت، ارائه راهکارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی همچون پنل های پیام کوتاه (SMS) و بسیاری دیگر از سرویس های مورد نیاز را به مشتریان خود ارائه دهند.

   ‎‎‎‎

اگر شما یک فعال حوزه وب هستید، قصد داریم قالب وردپرس حرفه ای را به شما معرفی کنیم که می تواند تا حد زیادی نیازهای شما را در ایجاد یک فضای کسب و کار حرفه ای در زمینه طراحی و توسعه وب برآورده سازد. قالب وبلی Webly یک قالب شرکتی ساخته شده توسط کمپانی الگانت تمز است که اگرچه به طور ویژه، متناسب با یک سایت ارائه دهنده خدمات وب طراحی و تولید شده است، اما این ظرفیت را داراست که بتوان از آن برای استفاده های شرکتی دیگر نیز بهره برد.

   ‎‎‎‎

قالب شرکتی وردپرس وبلی Webly

   ‎‎‎‎

ویژگی های انحصاری قالب شرکتی وبلی Webly

برای معرفی ویژگی های منحصر به فرد این قالب شرکتی، از صفحه اصلی آن شروع می کنیم. در اولین نگاه متوجه خواهید شد که این قالب قسمت عمده ای از فضای صفحه خانگی را به اسلایدر خود اختصاص داده است. این موضوع چندان هم دور از انتظار نیست زیرا وجود یک اسلایدر قوی و کارآمد که بتواند با جلوه های بصری جذاب خود توجه مخاطب را جلب نماید از مهم ترین نیازهای یک قالب شرکتی است. اما ماجرا به همینجا ختم نمی شود زیرا در قالب Webly شما با یک اسلایدشوی ساده و معمولی مواجه نیستید! اسلایدر این قالب به شما اجازه می دهد تا علاوه بر نمایش یک تیتر به همراه توضیحات و یک تصویر در کنار آن، از یک پلیر برای پخش ویدیو نیز بهرمند شوید. همچنین امکان استفاده از تصاویر با پس زمینه شفاف (فرمت PNG) استفاده از اسلایدر وبلی را کارآمدتر خواهد نمود. در کنار این قابلیت ها، شما می توانید اسلایدی بدون ویدیو و تصویر که تنها عنوان و توضیح در آن نمایش داده می شود هم بکار برید تا نهایت تنوع و زیبایی را در مجموع اسلایدها به ظهور برسانید. بگذارید باز هم شما را متحیر کنیم؛ پست یا برگه فرقی ندارد، هر دو گزینه در اسلایدشوی شما قابل نمایش هستند!

   ‎‎‎‎

 قالب شرکتی وردپرس وبلی Webly

   ‎‎‎‎

طراحی سایت شرکتی با قالب وردپرس وبلی Webly

اما به سراغ دیگر بخش های این قالب برویم. در پایین بخش اسلایدر، مثل همیشه شاهد یک فضای سه ستونه به همراه تصاویری در کنار آنها هستیم. این بخش از قالب که در واقع پای ثابت همه‎ی قالب های شرکتی امروزی است، می تواند بیان کننده مهم ترین و اساسی ترین زمینه های فعالیت یک شرکت باشد. کاربران در این بخش قادرند با کلیک بر روی دکمه “ادامه مطلب” توضیحات کامل تری از موضوع مورد اشاره را مطالعه نمایند.

   ‎‎‎‎

درست در میانه این دو بخش، یعنی مابین اسلایدشو و بخش سه ستونه، دو دکمه نسبتاً بزرگ توجه مخاطب را به خود جلب می نماید. از جمله کاربردهای این دکمه ها استفاده برای هدایت بازدیدکنندگان به بخش هایی نظیر ثبت نام یا بخش نمونه کارهای سایت شماست. اصلاً نگران نباشید زیرا متن این دو کلید و همچنین بودن یا نبودن آنها به راحتی توسط پنل تنظیمات قالب قابل تنظیم است.

   ‎‎‎‎

قالب وردپرس شرکتی وبلی webly

   ‎‎‎‎

اما کمی پایین تر و در محیط میانی قالب، یک نوار رسانه شامل ۵ المان در کنار هم توجه کاربران سایت را متوجه خود می نماید. بله، درست حدس زدید! شما می توانید تصاویر و حتی ویدیوهایی از بهترین محصولات خود در این بخش قرار دهید تا کاربران شما با فشردن یک کلیک، بی درنگ به تماشای فایل چند رسانه ای شما بنشینند.

   ‎‎‎‎

قالب وردپرس شرکتی وبلی webly

   ‎‎‎‎

پس از نوار رسانه، در بالای ابزارک های پانوشت قالب، قسمتی برای درج شعار و یا یک جمله مخصوص در نظر گرفته شده است که می تواند گویای نقطه امتیاز شما نسبت به سایر رقبا باشد. قالب وبلی همچون دیگر قالب های استاندارد وردپرس، از امکانات ذاتی وردپرس به نحو کامل پشتیبانی می کند. وجود دو منو در بالا و پایین سایت جهت ایجاد فهرست، پشتیبانی از ۳ ابزارک در فوتر قالب، وجود نوار کناری (سایدبار) در سمت چپ برگه ها و پست ها، پشتیبانی از تصویر لوگو در بالای سایت و … همگی امکاناتی هستند که وبلی به عنوان یک قالب وردپرس حرفه ای پیش روی شما قرار می دهد.

   ‎‎‎‎

علاوه بر اینها وجود پنل تنظیمات اختصاصی و پیشرفته، پشتیبانی از قالب های برگه گوناگون مانند “فرم تماس” و “نقشه سایت” و نیز بهره مندی از مجموعه کامل “کدهای کوتاه (شورت کد)” شرکت الگانت تمز نهایت انعطاف پذیری و قابلیت کاربری بالا را برای شما به ارمغان می آورند.

   ‎‎‎‎

‎‎‎‎

   ‎‎‎‎ویژگی های قالب شرکتی Webly :

  • اسلایدشوی پیشرفته با پشتیبانی از تصاویر بدون پس زمینه (PNG) و امکان قرارگیری ویدیو به صورت مستقیم یا با درج کد
  • پشتیبانی از درج ویدیو از سرویس هایی نظیر یوتیوب و ویمئو
  • رنگ بندی قالب در ۴ رنگ سرمه ای، مشکی، سبز و بنفش
  • دارای پنل تنظیمات اختصاصی و پیشرفته به زبان فارسی
  • پشتیبانی کامل از ابزارک ها و امکان استفاده از آن ها در سایدبار و پانوشت سایت
  • پشتیبانی از فهرست های وردپرس در بخش بالایی و پایینی قالب
  • وجود فضاهای متعدد جهت قرارگیری بنرهای تبلیغاتی
  • بهره مندی از کلیه Shortcode های مورد نیاز جهت ایجاد المان های مختلف
  • امکان استفاده از قالب های مختلف برای برگه ها مانند: فرم تماس، فرم جستجو، گالری، نمونه کار و …
  • کاملاً فارسی سازی شده با امکان استفاده از هر دو زبان فارسی و انگلیسی

 

دریافت سریع و رایگان قالب + نصب و راه اندازی قیمت : رایگان

قالب های رایگان در دی بی اس تم بطور مستقیم به پنل کاربری شما اضافه شده و به روز رسانی های آن همواره در اختیار شماست!
دریافت قالب های رایگان هزینه ای ندارد اما می توانید برای نصب و راه اندازی روی کمک ما حساب کنید.

افزودن به سبد خرید