هشدار

این محصول قدیمی است و شما می توانید از ماژول بومی ساز پرستاپلاس برای اصلاح قالب پیش فرض استفاده کنید ، برای اطلاعات بیشتر در مورد بومی ساز پرستافا ، مطلب مزایای مهم بومی ساز پرستافا را مطالعه نمایید.

ماژول بومی ساز پرستاپلاس را بصورت رایگان از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی دانلود و نصب کنید.

 

قالب پرستاشاپ دیفالت بوت استرپ Default Bootstrap

قالب پرستاشاپ دیفالت بوت‎استرپ Default Bootstrap

قالب پرستاشاپ دیفالت بوت‎استرپ Default Bootstrap – بومی سازی دی بی اس تم

پرستاشاپ Prestashop توسعه یافته ترین و پر امکانات ترین اسکریپت فروشگاه ساز در جهان است. اسکریپت های ئی کامرس E-Commerce اسکریپت هایی هستند که امکان راه اندازی یک تجارت آنلاین را برای شما ایجاد می کنند. پرستاشاپ یک ئی کامرس فروشگاه ساز اپن سورس و رایگان است که می توانید به وسیله آن یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی نمایید. اپن سورس به معنی آن است که هسته این اسکریپت بصورت متن باز منتشر شده است و بر روی دامنه یا آی پی یا مواردی از این قبیل کد نشده است. شما می‌توانید پرستاشاپ را رایگان دانلود کرده و بر روی هر دامنه ای به هر تعداد بار که می خواهید نصب و استفاده نمایید.

 

پرستاشاپ یک اسکریپت کاملاً رایگان است. برای استفاده از این اسکریپت توسعه یافته و فوق العاده ارزشمند، نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. در حقیقت اگر قرار بود یک کمپانی برنامه نویسی اسکریپتی در حد و اندازه پرستاشاپ برای شخصی خاص بصورت اختصاصی طراحی نماید، بطور قطع هزینه چند صد میلیون تومانی هم پاسخگوی هزینه های طراحی چنین فروشگاه سازی نیست اما خوشبختانه این اسکریپت به صورت رایگان و متن باز منتشر شده است.

 

پرستاشاپ طراحی منحصر به فرد خاص خود را دارد. هسته این اسکریپت بسیار بسیار پر امکانات و توسعه یافته است اما بخش قابل توجهی از امکانات این فروشگاه ساز، توسط ماژول های آن به وجود آمده اند. در بسته نصب این اسکریپت ده ها ماژول رایگان گنجانده شده که هر کدام وظایف متعدد و متفاوتی بر عهده دارند. در کنار ماژول های پیش فرض و رایگان این اسکریپت، هزاران برنامه نویس خلاق در سراسر جهان همه روزه در حال طراحی ماژول ها و قالب های رایگان یا تجاری برای این فروشگاه ساز قدرتمند هستند.

 

ترجمه های اصلاح شده پرستاشاپ

تیم توسعه اصلی پرستاشاپ فرانسوی است اما این اسکریپت به ۱۰۰ زبان از جمله زبان شیرین پارسی منتشر می شود. تیم برنامه نویس وب سایت دی بی اس تم با انتشار هر نسخه پرستاشاپ پارسی در ایران، یک بسته اصلاحیه زبان پارسی برای آن نسخه منتشر می نماید. در برگه “دانلود بسته زبان پارسی اصلاح شده پرستاشاپ ۱.۶” شما می توانید بسته زبان اصلاح شده ۱۰۰% کامل اختصاصی دی بی اس تم را برای نسخه های ۱.۶.۰.۶ و ۱.۶.۰.۱۴ به رایگان دریافت نمایید.

 

باید دانست اسکریپتی به وسعت پرستاشاپ بطور قطع با هزاران لغت، اصطلاح تجاری و پیغام های توضیح گزینه های سمت مدیریت، پیغام های راهنما، هشدار دهنده و اخطار و غیره همراه است و اگر ترجمه های بخش مدیریت این اسکریپت کامل نباشد یا ترجمه ها به اشتباه ترجمه شده باشند و مفهوم گزینه ها، راهنمایی ها، جملات و پیغام ها را نرسانند، کاربر در استفاده از چنین اسکریپتی با چنین حجم عظیمی از منوها و امکانات بطور کامل سردرگم خواهد شد. از این رو به جهت حفظ ارزش این اسکریپت در ایران (بطور جامع تر پارسی زبانان)، بسته های ترجمه اصلاح شده زبان پارسی پرستاشاپ همواره از سوی سایت دی بی اس تم به رایگان منتشر شده و تقدیم کاربران این فروشگاه ساز می گردد.

 

قالب پرستاشاپ دیفالت بوت استرپ Default Bootstrap

قالب پرستاشاپ دیفالت بوت‎استرپ Default Bootstrap

قالب دیفالت پرستاشاپ بومی شده توسط دی بی اس تم

هر اسکریپت اپن سورس رایگانی با یک قالب یا پوسته پیش فرض همراه است. هدف از قرار دادن قالب های پیش فرض چند مورد خاص است. نخست آنکه زمانی که اسکریپت نصب شد، کاربر بتواند نمای ظاهری سایت خود را مشاهده نماید. از این رو در بسته نصب پرستاشاپ، چندین محصول پیش فرض نیز گنجانده شده تا هم کابر بتواند تنظیمات این محصولات را الگوی خود در درج محصولات قرار دهد و هم سایت خود را با چند محصول کامل در شرایط عادی و تخفیف خورده ویژه مشاهده نماید.

 

هدف دوم قرار دادن قالب های دیفالت / پیش فرض بر روی اسکریپت ها، آشنایی طراحان قالب و توسعه دهندگان اسکریپت با نحوه طراحی قالب برای آن اسکریپت است. در واقع حتی اگر به تنظیمات داخلی این اسکریپت با دقت نگاه کنیم، پیغام های واضح و شفافی به طراحان قالب پرستاشاپ داده شده که تیم اصلی توسعه دهنده پرستاشاپ توصیه نموده است چنانچه می خواهند برای این اسکریپت قالب طراحی نمایند، اساس ساختار قالب پیش فرض را الگوی و حتی استخان بندی قالب خود قرار دهید!

 

از دلایل حاشیه ای تر، می توان به استفاده از این قالب بر روی فروشگاه های ایجاد شده در پرستاشاپ ابری اشاره نمود. پرستاشاپ ابری پرستاشاپی است که بر روی سرورهای ابری تیم توسعه فرانسوی پرستاشاپ به چند زبان از جمله زبان فرانسه و انگلیسی نصب شده و کاربران می توانند بدون نیاز به تهیه هاست، در این سیستم ثبت نام نموده و فروشگاه خود را ایجاد نمایند. ایجاد فروشگاه رایگان است اما استفاده از امکانات اضافی مورد نیاز هر فروشگاهی نیاز به پرداخت هزینه سالیانه دارد. همچنین سطح دسترسی ها در این سیستم به دلایل امنیتی بسیار محدود است. کاربران یا باید از قالب دیفالت پرستاشاپ استفاده نمایند، یا از بازارچه رسمی پرستاشاپ قالبی تهیه نموده و از سیستم داخلی این اسکریپت، قالب خریداری شده را اینپورت نمایند.

 

بهرحال، قالب دیفالت بر روی هیچ اسکریپت اپن سورس و رایگانی برای استفاده واقعی کاربران آن اسکریپت طراحی نشده است. ظاهر قالب های دیفالت بسیار ابتدایی و ساده است و هیچ امکان اضافی یا جانبی در طراحی های آنان در نظر گرفته نشده است. قالب های دیفالت را باید یک چارچوب آموزشی برای طراحان و توسعه دهندگان دانست. با این حال، بسیاری از کاربران پرستاشاپ پس از نصب این اسکریپت بلافاصله اقدام به تهیه قالب حرفه ای تجاری برای آن نمی کنند. ایشان مدتی که مشغول آموزش و یادگیری بخش های مدیریتی این اسکریپت عظیم هستند، غالباً از همان قالب دیفالت برای آموزش و یادگیری های خود بهره می گیرند. پس بسیار مهم است قالبی که همراه این اسکریپت نصب می گردد، قالبی ۱۰۰% سالم با بالاترین کیفیت ترجمه، راستچپین و بومی سازی باشد. بر این اساس ما نسخه حرفه ای بومی سازی شده به دست دی بی اس تم قالب پرستاشاپ دیفالت بوت‎استرپ Default Bootstrap را آماده و تقدیم شما نموده ایم.

 

قالب پرستاشاپ دیفالت بوت استرپ Default Bootstrap

قالب پرستاشاپ دیفالت بوت‎استرپ Default Bootstrap اصلاح شده

ریسپانسیو یعنی واکنش دادن به ابعاد نمایشگرهای کوچک موبایل و تبلت

ویژگی ریسپانسیو Responsive در زبان پارسی به معادل واکنش‎گرا ترجمه شده است. واکنش‌گرا بودن یک قالب به معنی واکنش استایل های قالب به ابعاد نمایشگری است که سایت در آن به نمایش در آمده است. واضح است که پهنای بیش از ۱۰۰۰ پیکسل یک قالب، باعث بهم ریختگی سایت یا کوچک و فشرده شدن متون، المان های قالب و اجزای سایت در نمایشگرهای کوچک تبلت و موبایل می گردد. اما اگر قالب با ویژگی ریسپانسیو طراحی شده باشد، متناسب با ابعاد نمایشگری که سایت در آن به نمایش در آمده است، المان ها و اجزای قالب تغییر مکان داده و حتی برخی المان های بی اهمیت نامرعی می شوند تا کاربر بتواند در موبایل یا تبلت خود به همان آسانی که در رایانه خود از سایت استفاده می کرده، استفاده نماید.

 

طراحی ریسپانسیو کار نسبتاً دشواری است و نیاز به دانش و مهارت کافی در برنامه نویسی دارد. قالب دیفالت پرستاشاپ از این ویژگی پشتیبانی می کند و در نسخه بومی شد این قالب به دست دی بی اس تم نیز این ویژگی به خوبی حفظ شده و حتی استایل های قالب بازنویسی های اساسی شده اند تا قالب با بهترین ظاهر ممکن در ابعاد نمایشگرهای تبلت و موبایل به نمایش درآید. شما می توانید پیش نمایش های تمام صفحات این قالب را در ابتدای همین صفحه بصورت یک فایل فشرده دریافت و مشاهده نمایید.

 

 

بومی سازی حرفه ای قالب پرستاشاپ دیفالت بوت‎استرپ Default Bootstrap

پرستاشاپ اسکریپت فروشگاه ساز بسیار حرفه ای و ارزشمندی است که به یقین می توان گفت در حال حاضر توسعه یافته ترین و پیشرفته ترین اسکریپت فروشگاه ساز اپن سورس و رایگان در جهان است. این اسکریپت و همچنین شما کاربران گرامی این فروشگاه ساز، مستحق استفاده از ترجمه های کامل و حرفه ای و مستحق استفاده از قالب دیفالت بهینه شده، راستپین و بومی سازی شده توسط تیم دی بی اس تم با بالاترین سطح کیفیت بومی سازی هستید تا پرستاشاپ پارسی در ایران نیز به همان اندازه پرستاشاپ اورجینال با کیفیت و ارزشمند باشد.

 

برای آماده سازی این قالب به اندازه‌ی آماده سازی قالب های تجاری دی بی اس تم زمان صرف شده است و به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است تا اگر می خواهید پس از نصب پرستاشاپ شروع به یادگیری امکانات این اسکریپت نمایید و هنوز آماده تهیه یک قالب تجاری حرفه ای برای سایت خود نیستید، حداقل از یک قالب دیفالت بومی شده حرفه ای استفاده نمایید.

 

اصلاح بیش از ۴۰۰۰ عبارت از ترجمه قالب و ماژول های دیفالت پرستاشاپ

بر خود واجب دانستیم در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۴، نسخه بومی سازی شده حرفه ای قالب دیفالت پرستاشاپ ۱.۶ را با بالاترین سطح کیفیت ممکن ایجاد نموده و تقدیم شما عزیزان نماییم. ما تلاش کردیم تا هر آنچه در چنته داریم برای بومی سازی این قالب رو کنیم و این قالب رایگان را با ترجمه های اصلاح شده ماژول های دیفالت پرستاشاپ و ترجمه های اصلاح شده خود قالب در مجموع با بیش از ۴۰۰۰ عبارت (از کلمه تا پاراگراف‌های طولانی) همراه ساخته ایم تا زمانی که از آن استفاده می کنید، بهترین کیفیت ترجمه قالب، بهترین کیفیت بومی سازی قالب و بهترین کیفیت ترجمه ماژول های پیش فرض پرستاشاپ را تجربه نمایید.

 

 

این قالب هدیه‎ی نوروزی وب سایت دی بی اس ام به استفاده کنندگان پارسی زبان پرستاشاپ و کاربران دی بی اس تم است. شما می توانید این قالب را به رایگان دریافت نموده و بر روی فروشگاه اینترنتی خود یا دیگران استفاده نمایید. اما این قالب همچنان یکی از محصولات وب سایت دی بی اس تم است و حق نشر آن برای دی بی اس تم محفوظ بوده و شما اجازه انتشار آن بر روی سایت خود یا انجمن های گفتگو و سایر وب سایت های اینترنتی را ندارید. از نسخه حرفه ای و با کیفیت تر قالب دیفالت پرستاشاپ به همراه بیش از ۴۰۰۰ عبارت اصلاح شده قالب و ماژول های دیفالت پرستاشاپ لذت ببرید!