دانلود لیبل طرح اوریگامی

دانلود لیبل طرح اوریگامی

هدیه ماژول دی بی اس شگفت انگیز – لیبل اوریگامی

با سلام خدمت کاربران محترم دی بی اس تم. پس از انتشار و عرضه عمومی ماژول پرستاشاپ دی بی اس شگفت انگیز بر روی سایت، قصد داریم هر از گاهی به عنوان هدایایی کوچک، فایل های رایگانی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. به عنوان اولین هدیه رایگان، ۵۵ طرح متفاوت لیبل های بسیار زیبا با سبک طراحی اوریگامی برایتان در نظر گرفته ایم.

 

میزان زیبایی و جذابیت یک بنر تبلیغاتی رابطه مستقیمی با میزان جلب توجه کاربران فروشگاه و تعداد دفعات کلیک بر روی آن بنر دارد. در نتیجه فروشگاه های بزرگ برای طراحی تصاویر بنرهای تبلیغاتی و اسلایدر فروشگاه از خدمات گرافیست های حرفه ای استفاده می نمایند. در صورتی که قصد طراحی بنرهای تبلیغاتی تخفیف های ویژه برای فروشگاه خود دارید، با استفاده از لیبل های موجود در این مجموعه به عنوان بک گراند قیمت، درصد تخفیف و شعارهای تبلیغاتی روی بنر، می توانید به آسانی به بنرهای تبلیغاتی خود جلوه زیباتری ببخشید.

 

تمام لیبل های این مجموعه، تصویر با فرمت PNG با ابعاد بزرگ هستند تا استفاده از آنها در طراحی با هر سایزی، آسان و میسر باشد. به تصویر زیر به عنوان یک نمونه لیبل طراحی شده از نمونه های همین پکیج دقت فرمایید: (برای دانلود PSD بر روی تصویر کلیک کنید)

دانلود لیبل طرح اوریگامی

دانلود لیبل طرح اوریگامی

 

توجه: این مجموعه توسط وب سایت دی بی اس تم به رایگان تقدیم کاربران شده است. با این حال یکی از محصولات دی بی اس تم بوده و تمام حقوق معنوی آن برای دی بی اس تم محفوظ است. شما حق انتشار مجدد آن در سایت خود یا انجمن های گفتگو را ندارید. تنها می توانید آدرس این صفحه را برای دریافت رایگان به دیگران ارائه کنید.

استفاده از این مجموعه برای کاربرانی که مشتریان دی بی اس تم نیستند نیز آزاد و مجاز است. برای دریافت بر روی دکمه دریافت پرونده کلیک کنید و این محصول را به رایگان از دی بی اس تم دریافت نمایید. با آرزوی موفقیت و فروش روز افزون برای تمام فروشگاه های پرستاشاپی ایران.

 

دریافت سریع و رایگان + پشتیبانی

فایل های رایگان در دی بی اس تم بطور مستقیم دریافت میشوند و شما میتوانید روی کمک ما حساب کنید!
دریافت فایل های رایگان هزینه ای ندارد پس راحت، رایگان و سریع اقدام به دریافت بفرمایید.

دریافت این پرونده