فروشگاه ساز چیست؟

فروشگاه ساز چیست؟ کدام فروشگاه ساز مناسب کار من است؟

درود

یکی از معضلات مهم و اشتباهات خطرناک در ابتدای پروسه راه اندازی یک کسب و کار آنلاین، اشتباه در “انتخاب ابزار کار نامناسب” برای انجام کار پیش روست. متأسفانه دلایلی چون جوان بودن تجارت تحت وب در ایران (به ویژه حِرَف بازاریابی و فروشندگی)، عدم وجود منابع آموزشی صحیح و مناسب به زبان پارسی و نیز دانش محدود و تجربه ناکافی اکثریت اشخاصی که به این تجارت روی آورده اند، به این معضل دامن زده و در اکثر مواقع سبب هدر رفت زمان، سرمایه مالی و نیروی انسانی بدلیل شکست و به پایان رسیدن مراحل کسب و کار در سال نخست آغاز به فعالیت خواهد بود.

هرچند این مبحث در مفهومی جامع بسیار وسیع بوده و طیف بسیار گسترده ای از انتخاب های چالش برانگیز پیش روی حجم وسیعی از کسب و کارهای تحت وب و سایر کسب و کارهای آنلاین را شامل می شود، با این حال از اهم این موارد می توان به اشتباه بسیار رایج “انتخاب اسکریپت نامناسب” در ابتدای فعالیت بازاریابی یا فروشندگی اشاره داشت.

———————————————————————-

در این آموزش سعی شده است، شناختی نسبی از ابزارهای رایگان و تجاری در دسترس و شیوه انتخاب صحیح ابزار مناسب برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی موفق در محور اصلی بحث قرار گرفته و مباحث تکمیلی در آموزش های آتی تقدیم حضورتان شود. این آموزش در سطح مبتدی تا پیشرفته بوده و طیف وسیع مخاطبان را در بر میگیرد. برای دانلود کتابچه آموزش شناخت و انتخاب اسکریپت فروشگاه ساز مناسب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

download