فعال سازی دیدگاه

فعال سازی دیدگاه

به اطلاع مخاطبان وب سایت دی بی اس تم می رسانیم که بخش دیدگاه های وبلاگ و آموزشگاه دی بی اس تم فعال شد. بابت مدتی که غیر فعال بود عذر خواهی می‌کنیم. در هفته گذشته چند مقاله آموزشی در آموزشگاه ارسال شد که منتظر بازخوردهای شما خوبان از نوع نگارش و سطح مقالات هستیم. همچنین می‎توانید آموزش های مورد نیاز خود را از طریق ارتباط با درخواست نموده تا در اولویت مقالات آموزشگاه قرار گیرد.

مشارکت در آموزشگاه

عزیزان، آموزشگاه دی بی اس تم بخش عمومی وب سایت دی بی اس تم بوده و کاملاً منفک از بخش تجاری این وب سایت فعالیت خواهد کرد. در صورتی که مایلید مقالات تان با نام شما در آموزشگاه منتشر شود، تریبون این بخش آزاد و در اختیار شماست. به زودی امکان ثبت نام و ثبت مقالات مهمان به آموزشگاه دی بی اس تم اضافه خواهد شد. همچنین تجارب و دیدگاه های شما عزیزان برای ما و سایر کاربران وب سایت دی بی اس تم بسیار ارزشمند است. لطفاً دانسته ها و تجارب خود در ارتباط با هر آموزش را در بخش دیدگاه های همان آموزش با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارتقای خدمات و محصولات

به زودی با رونمایی از نسخه جدید وب سایت دی بی اس تم با امکانات بیشتری در خدمت شما خواهیم بود. خواهشمندیم بر کاستی های ما برای مدت کوتاهی چشم بپوشید و منتظر بهبود شرایط خدمات و امکانات وب سایت در نسخه‎ی جدید باشید. همچنین به زودی دایره محصولات و خدمات ارائه شده در وب سایت دی بی اس تم به سایر سیستم های مدیریت محتوی و فروشگاه سازهای اپن سورس گسترش خواهد یافت. در تلاشیم به قدر دانش و توان، کاستی ها و نیازهای وب پارسی را برطرف سازیم و در این راه به همراهی تان نیازمندیم. برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی، شادکامی و کامیابی در کسب و کارتان را داریم

 ‎