نمایندگی رسمی لئوتم leotheme.com

نمایندگی رسمی لئوتم leotheme.com

نمایندگی رسمی فروش قالب های پرستاشاپ کمپانی لئوتم

بیش از یک سال از عرضه قالب های بومی پرستا شاپ کمپانی لئوتم به آدرس Leotheme.com توسط وب سایت دی بی اس تم می گذرد و تا به امروز به لطف خداوند متعال و همراهی و پشتیبانی شما عزیزان توانسته ایم صدها فروشگاه اینترنتی ایرانی را به بهترین و با کیفیت ترین قالب های پرستاشاپ حرفه ای بومی سازی شده در حد ایده آل مجهز و به خوبی پشتیبانی نماییم که برای ما افتخار بزرگی است.

 

بسیاری از صاحبان فروشگاه های اینترنتی به خاطر دارند که پیش از حضور وب سایت دی بی اس تم در بازار عرضه قالب های اورجینال کمپانی های بین المللی در ایران، خرید قالب پرستاشاپ اورجینال از طریق پرداخت ارزی و سپردن قالب خریداری شده به یک برنامه نویس آشنا به پرستا شاپ برای ترجمه و بومی سازی قالب چه امر پر هزینه و دشواری بود. از این رو وب سایت دی بی اس تم اقدام به عرضه قالب پرستا شاپ اورجینال و کاملاً قانونی به صورت راستچین و بومی شده با کیفیت عالی در ایران نمود.

 

در طول هفته گذشته کمپانی لئوتم خبر نمایندگی رسمی وب سایت دی بی اس تم در ایران را بر روی سایت خود منتشر نمود که در بخش وبلاگ همکاران لئوتم قابل مشاهده است. کمپانی لئوتم در این خبر، رسماً پشتیبانی کامل از مشتریان دی بی اس تم را تأیید نموده است. از این پس وب سایت دی بی اس تم با آدرس Leotheme.ir نیز در دسترس شما عزیزان است.

 

وب سایت دی بی اس تم اولین و تنها ارائه کننده قالب های اورجینال پرستا شاپ به همراه آپدیت و پشتیبانی مادام العمر رایگان در ایران است. وب سایت دی بی اس تم تنها نمایندگی رسمی کمپانی لئوتم به آدرس Leotheme.com در ایران است که به دو شیوه امکان خرید قالب های اورجینال و کاملاً قانونی پرستا شاپ را برای ایرانیان فراهم ساخته است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر شرایط خرید قالب های پرستاشاپ لئوتم را مطالعه بفرمایید.

 

تنها شعار اصلی و همیشگی ما ” کیفیت ” است و همواره کوشیده ایم قالب های وردپرس و پرستاشاپ با کیفیت عالی و خدمات پشتیبانی بدون رقیب به مشتریان خود ارائه نماییم و در این راه از تمام مشتریان دی بی اس تم و همه سروران و عزیزانی که ما را پشتیبانی نموده اند تا بهترین ها را برایشان فراهم سازیم بی نهایت سپاسگزاریم.

 

مشاهده خبر نمایندگی فروش قالب های پرستا شاپ دی بی اس تم بر روی سایت لئوتم