با سلام و عرض ادب و احترام خدمت ، یاران و همراهان دی بی اس تم

 

بیش از ۶ سال از افتتاح دی بی اس تم گذشته است و امروز خرسندیم و به خود می بالیم که توانسته ایم به بیش از ۱۰ هزار مدیر وبسایت و مدیر فروشگاه اینترنتی خدمات و محصولاتمان را ارائه نماییم!

 

 

کیفیت ، مبنای کار و فعالیت ما در دی بی اس تم بود!

دی بی اس تم از تابستان سال ۹۰ شروع به فعالیت نموده است و از بدو افتتاحش نیز در تلاش بوده ایم که بتوانیم بهترین خدمات و محصولات را با بهترین کیفیت ارائه نموده و در اختیار همکارانمان قرار دهیم و البته اولویت اول ما کیفیت هر چی بیشتر و بهتر محصولات و خدمات بوده است چرا که معتقد بوده ایم با رسیدن به کیفیت مطلوب قطعا علاوه بر رضایت مشتریان که بهترین پاداش ما خواهد بود به سایر اهداف چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی نیز خواهیم رسید!

 

همین دیدگاه مفید و موثر بودن را در حوزه راه اندازی فروشگاه اینترنتی و پرستاشاپ داشته ایم و از سال ۹۲  که مجموعه دی بی اس به صورت رسمی فعالیتش رو در این حوزه آغاز نموده ، سعی و تلاش مان رو معطوف به برطرف نمودن مشکلات بزرگ و نیازهای واقعی فروشگاه های پرستاشاپی قرار داده ایم.

 

 

هدف ما ، رفع نیازها و مشکلات فنی کسب و کار شما بود!

خوشحالیم که در حوزه پرستاشاپ فارسی نیز محصولاتی ارائه نمودیم که به معنی واقعی نیازها و مشکلات رو برطرف میکردند و در آن برهه از زمان که پرستاشاپ نواقص بزرگی را به دوش میکشید ، دی بی اس تم تاثیر بسیار مفید و بسزایی رادر ارتقا بستر پرستاشاپ ایفا نمود.

 

از این محصولات میتوانیم به قالبهای بسیار حرفه ای و منعطف که با همکاری کمپانی بزرگ لئوتم (به عنوان نماینده رسمی این شرکت در ایران) منتشر نمودیم و چند ماژول حرفه ای مانند سبد خرید دی بی اس کارت ، ماژول فاکتور پیشرفته و ماژول شگفت انگیز پرستاشاپ رو نام برده که هر کدوام به نحوی توانسته اند بخشی از مشکلات بزرگ پرستاشاپ رو برطرف نمایند.

مفتخریم که در این مدت توانسته ایم این نواقص رو به اندازه ای که در توان مان بوده برطرف نماییم و امروز نیز بسیار مشتاقیم که اعلام کنیم فصل جدیدی را در عرصه راه اندازی فروشگاه اینترنتی و بستر پرستاشاپ با برند جدید «پرستافا» آغاز خواهیم نمود!

 

گام هایی کوچک برای اهداف بزرگ

متنفریم که از جملات شعارگونه استفاده کنیم اما باید بگوییم که پرستافا قرار هست تغییر و تحولی نسبتا بزرگ رو در حوزه راه اندازی و توسعه فروشگاه اینترنتی بر پایه پرستاشاپ ایجاد نماید!

 

ما به دلایلی متعددی از جمله تمرکز بر فعالیتهای مبتنی بر پرستاشاپ ، یکپارچه سازی محصولات و خدمات و همچنین گسترش فعالیتها و محصولاتمان (حتی در عرصه های بین المللی در آینده) ، تصمیم به انتقال تمامی فعالیتهای مرتبط با راه اندازی فروشگاه اینترنتی و پرستاشاپ به برند جدید یعنی پرستافا گرفته ایم.

بدیهی است تمامی مشتریان بخش پرستاشاپ ما به مرور زمان به پرستافا منتقل خواهند شد. تثبیت این امر نیاز به زمان خواهد داشت بنابراین در این بازه زمانی ما همچنان خدمات و محصولاتمان را در دی بی اس تم و پرستافا به صورت موازی دنبال خواهیم نمود تا زیرساختهای لازم در پرستافا نیز آماده گردند.

 

شرایط خدمات و پشتیبانی به روز شد!

بدین جهت شرایط خدمات و پشتیبانی دی بی اس تم/پرستافا به روز رسانی شده و توصیه میکنیم حتما  شرایط خدمات و پشتیبانی را مجددا مطالعه نمایید. (لازم به ذکر است تمامی تعهدات قبلی دی بی اس تم پابرجا میباشد.)

 

در نهایت طبق سیاست های پرستافا ، تصمیم داریم به مشترکانمان در شبکه های اجتماعی و همچنین خبرنامه ایمیلی پرستافا ، اهمیت بیشتری را قائل شده و در این سامانه ها اقدام به انتشار کدهای تخفیف یا شرایط و هدایای ویژه اعطا نماییم ، بنابراین همین حالا در شبکه های اجتماعی و خبرنامه ایمیلی ، پرستافا را دنبال کنید!

 

وبسایت : http://Prestafa.com

تلگرام : https://telegram.me/Prestafa

وبمستران : https://webmasteran.com/Prestafa

اینستاگرام : https://www.instagram.com/Prestafa

 

با احترام

گروه دی بی اس تم/پرستافا