سیستم فروش اختصاصی دی بی اس تم

سیستم فروش اختصاصی دی بی اس تم

اطلاعیه انتقال حساب کاربری مشتریان به سیستم فروش جدید دی بی اس تم

به اطلاع کاربران و مشتریان وب سایت دی بی اس تم می رساند، سیستم فروش اختصاصی و یکپارچه دی بی اس تم در تاریخ یکم بهمن ماه ۱۳۹۳ فعال و به مدت ۳ روز مورد آزمایش، بازنگری و اصلاح قرار گرفت و در روز شنبه مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۴ بطور رسمی رونمایی شد. لطفاً دقت فرمایید در سیستم جدید، نام کاربری اعضا، آدرس ایمیل ایشان بوده و الزامی است در اولین ورود به حساب کاربری، رمز عبور خود را بازیابی نمایند. لطفاً برای بازیابی رمز عبور حساب کاربری خود اینجا کلیک کنید.

 

لازم به ذکر است تاریخچه سفارشات مشتریان دی بی اس تم بطور کامل به سیستم جدید منتقل شده و در پنل کاربری جدید خود می توانید قالب یا ماژول خریداری شده را بصورت نامحدود دریافت نمایید. از این پس دریافت بروزرسانی قالب ها و ماژول ها تنها از طریق پنل کاربری میسر خواهد بود.

 

آن دسته از مشتریانی که در گذشته بصورت نقدی و بدون داشتن حساب کاربری از دی بی اس تم خرید نموده اند، می بایست در اولین فرصت نسبت به افتتاح حساب کاربری خود اقدام نموده و از بخش پشتیبانی دی بی اس تم درخواست اضافه شدن محصول خریداری شده به پنل کاربری خود را ثبت نمایند. بدیهی است هرگونه کوتاهی در ایجاد حساب کاربری و عدم ثبت درخواست، به معنی عدم برخورداری از بروزرسانی های محصولات خریداری شده و عدم تعهد دی بی اس تم در برابر مشتریان فاقد حساب کاربری است.

 

در سیستم جدید امکانات مناسب تری در اختیار شما عزیزان قرار گرفته و از این پس اطلاع رسانی از انتشار آبدیت ها فقط از طریق پنل کاربری خریداران محصولات صورت می پذیرد. برای ثبت نام در سایت بر اینجا و برای ورود به حساب کاربری خود اینجا کلیک کنید. لطفاً چنانچه در هنگام استفاده از سیستم فروش یا پنل کاربری خود با خطا مواجه شدید، ما را از طریق بخش پشتیبانی در جریان قرار دهید.

 

با آرزوی موفقیت