شرایط خرید قالب های پرستاشاپ لئوتم از وب سایت دی بی اس تم

کمپانی لئوتم به آدرس leotheme.com یکی از کمپانی های معتبر طراحی قالب برای فروشگاه ساز پرستاشاپ در جهان است. این کمپانی شرایط گوناگونی را برای خرید و استفاده از محصولات خود در نظر گرفته است که به دو شیوه کلی انجام پذیر است:

۱- نمایندگی فروش محصولات لئوتم DISTRIBUTION
در سیستم نمایندگی فروش، هر شخص حقیقی یا حقوقی حائز شرایط نمایندگی می تواند درخواست اخذ نمایندگی خود را به همراه یک اکانت با سطح دسترسی ادمین به بخش فروش و نظارت بر تراکنش های سایت برای این کمپانی ارسال نموده و در صورت تأیید و موافقت کمپانی لئوتم، اقدام به فروش قالب های لئوتم بر روی سایت نماید. در این سیستم از هر تراکنش فروش، باید ۳۲ دلار به حساب پی پال کمپانی لئوتم واریز گردد. نکته مهم آنکه در سیستم نمایندگی فروش محصولات لئوتم شخص نماینده به عنوان یک واسطه فروش عمل نموده و مسئولیتی در ارتباط با نصب، بروزرسانی و دیباگ سورس قالب و ماژول های آن برای مشتریان نخواهد داشت. اما چنانچه قالب به صورت بومی شده تحویل خریدار گردد، فروشنده نسبت به شرایط بومی سازی قالب، دیباگ و اصلاحات در بومی سازی مسئول است.

۲- اکانت سطح دسترسی دولوپر DEVELOPER
شیوه دوم دسترسی و استفاده از قالب های لئوتم، پرداخت هزینه سالیانه ۲۰۰ دلار و اخذ حساب کاربری با سطح دسترسی دولوپر به محصولات این شرکت است. این شیوه مناسب طراحان سایت و برنامه نویسانی است که خدمات طراحی و راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی ارائه می نمایند. دارندگان اکانت با سطح دسترسی دولوپر می توانند به تمام قالب ها و ماژول های این کمپانی به مدت یک سال دسترسی کامل داشته و از آنها در سفارشات طراحی سایت دریافتی استفاده نمایند.
کاربران با سطح دسترسی دولوپر مجاز به حذف لینک کپی رایت و لینک سازنده از قالب ها و محصولات بوده و نیز هیچ محدودیتی در تعداد دفعات نصب و استفاده از قالب ها برای مشتریان کاربران دولوپر اعمال نشده است. مشتریان کاربران سطح دولوپر، مشتریان مستقیم سایت لئوتم نیستند! به عبارت دیگر آن دسته از فروشگاه دارانی که قالب فرشگاه خود را از طریق اکانت سطح دولوپر ما تهیه نمایند، کاربران و مشتریان ما هستند و هرگونه درخواست بابت نصب، آموزش، پشتیبانی، دیباگ، توسعه و بروزرسانی از طرف ایشان در بخش پشتیبانی دی بی اس تم مطرح شده و ما پاسخگوی نیازها و درخواست های شما هستیم.

دی بی اس تم چگونه قالب های پرستاشاپ لئوتم را بر روی سایت عرضه می نماید؟

ما در وب سایت دی بی اس تم، هر دو شیوه خرید قالب از لئوتم از طریق “اکانت نمایندگی فروش” و خرید قالب از دی بی اس تم از طریق “اکانت سطح دولوپر” قالب های پرستاشاپ لئوتم را عرضه نموده ایم. در واقع ما این انتخاب را به شما داده ایم که به هر شیوه که می خواهید قالب پرستاشاپ مورد نظر خود را به صورت کاملاً قانونی، راستچین و بومی شده از ما تهیه نمایید. به عبارت ساده تر، وب سایت دی بی اس تم هم سالانه ۲۰۰ دلار به کمپانی لئوتم پرداخت نموده و اکانت سطح دولوپر را تهیه نموده است و هم نمایندگی رسمی فروش مستقیم قالب های لئوتم در ایران است.

تفاوت دو شیوه خرید قالب از لئوتم و خرید قالب از دی بی اس تم در چیست؟

شیوه خرید قالب از لئوتم: در صورتی که شما از طریق سیستم “نمایندگی فروش“، قالب های پرستاشاپ لئوتم را از ما تهیه نمایید، شما مستقیماً مشتری وب سایت لئوتم خواهید بود و دی بی اس تم تنها واسطه فروش قالب به شماست. مبلغ خرید قالب در این شیوه شامل معادل ریالی ۴۵ دلار قالب اورجینال به وب سایت لئوتم و هزینه پارسی سازی و بومی سازی و پشتیبانی مادام العمر از بومی سازی به وب سایت دی بی اس تم است.
در این شیوه شما قالبی ۱۰۰% سالم، راستچین و بومی سازی شده از ما دریافت خواهید کرد و ما در برابر تمام مسائلی که مرتبط با ویژگی راستچین و بومی سازی قالب شما باشد پشتیبانی یک ساله به شما خواهیم داد. شما در شیوه خرید قالب از لئوتم، پس از پرداخت وجه بلافاصله قالب را دریافت خواهید کرد و مجاز به نصب بر روی ۲ دامنه خواهید بود. شما حق حذف لینک کپی رایت لئوتم و لینک کپی رایت دی بی اس تم را نخواهید داشت در غیر این صورت از شرایط پشتیبانی و دریافت آپدیت خارج خواهید شد.

شیوه خرید قالب از دی بی اس تم: در صورتی که شما قالب مورد نظر خود را از طریق “اکانت سطح دولوپر” ما تهیه نمایید، نسخه اورجینال قالب از سمت ما رایگان به شما داده خواهد شد و در مبلغ خرید خود ۴۵ دلار صرفه جویی خواهید کرد. شما در این شیوه مستقیماً مشتری دی بی اس تم هستید و ما قالب را برای شما رایگان نصب می کنیم و تنظیمات اولیه قالب را رایگان انجام خواهیم داد. در این شیوه خرید، هرگونه درخواست بابت نصب، آموزش، پشتیبانی، دیباگ و بروزرسانی از سورس قالب ها و ماژول ها و نیز ویژگی راستچین و بومی سازی قالب ها بر عهده ما بوده و مادام العمر به شما خدمات پشتیبانی ارائه خواهیم داد.
در شیوه خرید از دی بی اس تم، شما پس از پرداخت وجه بلافاصله قالب را دریافت نخواهید کرد. پس از پرداخت، اطلاعات دسترسی هاست و مدیریت فروشگاه از شما دریافت شده و قالب به رایگان برای شما نصب خواهد شد و یک نسخه از قالب به همراه یک بک آپ از هاست به شما تحویل داده خواهد شد.

آیا تفاوتی در نوع راستچین و بومی سازی در دو شیوه خرید هست؟

خیر!
شما چه قالب را از شیوه “خرید قالب از لئوتم” تهیه نموده باشید و چه از شیوه “خرید قالب از دی بی اس تم”، در هر صورت یک قالب کاملاً یکسان تحویل شما خواهد شد. ما تضمین می کنیم قالب های عرضه شده بر روی سایت را با بهترین کیفیت پارسی سازی و بومی سازی تقدیم شما نماییم. ما ادعا می کنیم هیچ شخص یا وب سایتی در ایران قادر به ارائه کیفیت پارسی سازی و بومی سازی نزدیک به کیفیت محصولات دی بی اس تم نیست.
تفاوت های اصلی شیوه های خرید در این است که در شیوه خرید قالب از دی بی اس تم، نسخه اورجینال قالب رایگان به شما داده خواهد شد و در خرید از لئوتم باید معادل ریالی ۴۵ دلار قالب را بپردازید و دوم آنکه در شیوه خرید قالب از دی بی اس تم ما متعهدیم خدمات نصب قالب، آموزش، پشتیبانی، دیباگ و بروزرسانی از سورس قالب ها و نیز ویژگی راستچین و بومی سازی قالب ها را مادام العمر به شما ارائه نماییم ولی در شیوه خرید مستقیم قالب از لئوتم، ما فقط در مسائلی که مرتبط با ویژگی راستچین و بومی سازی قالب هاست اجازه اعمال تغییرات داریم.

چرا هزینه خرید قالب از لئوتم بیش از هزینه خرید قالب از دی بی اس تم است؟

به دلیل آنکه شما در شیوه خرید مستقیم قالب از لئوتم بابت هر قالب ۴۵ دلار به وب سایت لئوتم می پردازید، طبیعتاً هزینه نهایی نسبت به شیوه خرید قالب از دی بی اس تم که در آن نسخه اورجینال را رایگان دریافت می کنید بیشتر است.

آیا باید ۴۵ دلار را به صورت دلار و ارزی پرداخت کنم؟

خیر!
این مبلغ در هزینه نهایی قیمت قالب لحاظ شده و شما پس از خرید با پول ایران و انجام پرداخت اینترنتی، قالب را از روی سایت دریافت نموده و باقی مسائل واریز به حساب پی پال کمپانی لئوتم بر عهده ماست. کمپانی لئوتم با داشتن حساب کاربری سطح دسترسی ادمین، بر تراکنش های فروش قالب ها نظارت داشته و ماهانه یکبار جمع کل مبالغ فروش از طرف ما به حساب پی پال این شرکت واریز خواهد شد.

چرا قیمت قالب های پرستاشاپ لئوتم بر روی سایت لئوتم ۶۸ دلار است ولی در خرید از دی بی اس تم ۴۵ دلار می پردازم؟

ما نمایندگی مستقیم فروش قالب های پرستاشاپ لئوتم در ایران هستیم و اختلاف قیمت ۶۸ تا ۴۵ دلار، (یعنی ۲۳ دلار) سهم بازاریابی فروش ماست که ما از مشتریان خود دریافت نمی کنیم. این امتیازی است که ما برای شما فراهم کرده ایم که بجای خرید نسخه اورجینال قالب با قیمت ۶۸ دلار بطور مستقیم از لئوتم، تنها با پرداخت ۴۵ دلار می توانید همان قالب را به صورت کاملاً اورجینال از طریق اکانت نمایندگی ما در ایران تهیه نموده و در خرید خود صرفه جویی نمایید. همچنین در صورتی که قالب خود را از شیوه خرید از دی بی اس تم تهیه کنید، نسخه اورجینال قالب رایگان به شما داده خواهد شد.

آیا باید برای درخواست پشتیبانی به زبان انگلیسی با کمپانی لئوتم ارتباط برقرار کنم؟

خیر!
اگر شما قالب مد نظرتان را به شیوه خرید قالب از دی بی اس تم از ما تهیه نموده باشید، تمام امور مرتبط با نصب، آموزش، پشتیبانی، دیباگ و بروزرسانی از سورس قالب ها و ماژول ها و نیز ویژگی راستچین و بومی سازی قالب ها با ماست و تمام درخواست های پشتیبانی خود را در بخش پشتیبانی دی بی اس تم مطرح خواهید نمود.
اما اگر قالب را به شیوه خرید مستقیم از لئوتم تهیه نموده اید، چنانچه به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید با ذکر شماره تراکنش خرید، با مسئولین پشتیبانی لئوتم ارتباط برقرار نموده و درخواست های خود را مطرح نمایید. اما اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید، در بخش پشتیبانی دی بی اس تم درخواست خود را تیکت نموده ما به عنوان واسطه درخواست شما را با توسعه دهندگان لئوتم مطرح نموده و به پاسخ داده شده را به اطلاع شما خواهیم رسانید.

شرایط پشتیبانی از قالب های پرستاشاپ لئوتم چگونه است؟

در صورتی که شما قالب مورد نظر خود را از شیوه خرید مستقیم از لئوتم تهیه نموده اید، تا زمانی که لینک کپی رایت سازنده را از قالب و ماژول های همراه آن حذف نکنید تحت پوشش پشتیبانی کمپانی لئوتم بوده و از شرایط پشتیبانی برخوردارید. همچنین به منظور دریافت خدمات پشتیبانی ما از ویژگی راستچین و بومی سازی قالب ها، موظف هستید لینک کپی رایت دی بی اس تم را در فوتر سایت خود حفظ نمایید. حذف لینک کپی رایت دی بی اس تم به منزله خروج از شرایط پشتیبانی از خدمات ماست و حتی در صورت بازگردانی لینک و متن کپی رایت، هیچ نوع خدمات پشتیبانی به شما داده نخواهد شد.
همچنین اگر قالب پرستاشاپ خود را به شیوه خرید قالب از دی بی اس تم تهیه نموده اید، شما مجاز به حذف لینک کپی رایت لئوتم از قالب و ماژول های همراه آن هستید اما به منظور دریافت خدمات پشتیبانی ما از نصب قالب، آموزش، پشتیبانی، دیباگ و بروزرسانی از سورس قالب ها و ماژول ها و نیز ویژگی راستچین و بومی سازی قالب ها، موظف هستید لینک کپی رایت دی بی اس تم را در فوتر سایت خود حفظ نمایید. حذف لینک کپی رایت دی بی اس تم به منزله خروج از شرایط پشتیبانی از خدمات ماست و حتی در صورت بازگردانی لینک و متن کپی رایت، هیچ نوع خدمات پشتیبانی به شما داده نخواهد شد.

قالب پرستاشاپ خریداری شده را می توانم بر روی چند سایت استفاده کنم؟

در شیوه خرید مستقیم قالب از لئوتم شما می توانید “تنها برای استفاده شخصی” قالب خریداری شده را بر روی دو دامنه که متعلق به سایت های شماست استفاده نمایید. شما حق فروش قالب ها یا نصب آن ها بر روی سایت دیگران را ندارید.
در شیوه خرید قالب از دی بی اس تم، قالب از سمت ما فقط بر روی یک دامنه رایگان نصب و پشتیبانی خواهد شد و برای نصب و پشتیبانی مادام العمر بر روی دامنه های بیشتر، پرداخت مبلغ اندکی بابت خدمات پشتیبانی اضافی الزامی است. شما می توانید بدون پشتیبانی ما “تنها برای استفاده شخصی” قالب خریداری شده را بر روی هر تعداد دامنه ای که متعلق به سایت های شماست استفاده نمایید. شما حق فروش قالب ها یا نصب آن ها بر روی سایت دیگران را ندارید.

کدام شیوه خرید کنم بهتر است؟ خرید مستقیم قالب از لئوتم یا خرید قالب از دی بی اس تم؟

ما هیچ کدام از این دو شیوه را نسبت به دیگری برتر نمی دانیم. در این برگه از سایت تلاش کردیم شما را به طول کامل با هر دو شیوه آشنا سازیم و انتخاب نهایی با شماست که می خواهید مستقیماً مشتری کمپانی لئوتم باشید یا مشتری وب سایت دی بی اس تم.
همانطور که گفته شد، عمده تفاوت این دو شیوه خرید در شرایط خدمات پشتیبانی پس از فروش است. در هر دو شیوه شما یک قالب یکسان را از ما دریافت خواهید کرد اما در شیوه خرید مستقیم قالب از لئوتم، ۴۵ دلار بابت نسخه اورجینال قالب خواهید پرداخت و مادام العمر از سمت کمپانی لئوتم پشتیبانی خواهید شد اما در شیوه خرید قالب از دی بی اس تم، مشتری ما خواهید بود و ما نسخه اورجینال قالب را رایگان به شما خواهیم داد. در این شیوه قالب بلافاصله پس از پرداخت به شما داده نخواهد شد و پس از نصب رایگان از طرف ما بر روی سایت شما، یک نسخه از قالب به شما تحویل داده خواهد شد و پشتیبانی از درخواست های شما با ماست. اگر می خواهید مشتری کمپانی لئوتم باشید در هنگام خرید از شیوه خرید مستقیم قالب از لئوتم استفاده کنید و اگر مایلید مشتری ما باشید، شیوه خرید قالب از دی بی اس تم را انتخاب کنید.