جشن باستانی یلدا مبارک

جشن باستانی یلدا مبارک

دانلود ۱۹۰ عکس باکیفیت انار سرخ

درود بر شما همراه همیشگی مجموعه دی بی اس تم. خیلی خوشحالیم که فرصت تبریک گفتن یک جشن باستانی دیگه برامون فراهم شده و می خوایم در این جشن، شادی خودمون رو با شما سهیم باشیم. یلدا به معنی تولد دوباره خورشید و جان گرفتن و طولانی تر شدن روزهاست. امیدواریم هر روزتون نسبت به روز قبل پر نورتر و روشن تر باشه.

به مانند هر جشن دیگه ای، قصد داریم یکی دو هدیه ناقابل تقدیم شما خوبان کنیم. نخستین هدیه ما به شما، در حدود ۱۹۰ عکس باکیفیت و بزرگ از انار هست که گلچین بهترین عکس ها در مجموعه گرافیکی ما بوده و تمام این مجموعه رو یکجا براتون آپلود کردیم تا با داشتن این مجموعه هم آرشیو کاملی از تصاویر باکیفیت این میوه خوش رنگ و طعم در آلبوم های خودتون داشته باشید و هم برای تبریک جشن باستانی یلدا در سایت، وبلاگ، کانال یا پیج خودتون بتونید از بهترین و زیباترین عکس های ممکن استفاده کنید.

 

دانلود 190 عکس باکیفیت انار سرخ

دانلود ۱۹۰ عکس باکیفیت انار سرخ

 

برای دریافت این مجموعه کافیه در انتهای همین مطلب بر روی دکمه “دریافت این پرونده” کلیک کنید و این مجموعه رو بدون هیچ هزینه ای از روی سایت سفارش بدید و سپس در پنل کاربری خودتون لینک های دانلود رو مشاهده و دریافت کنید.

 

هدیه دوم، کد تخفیف ۱۵ درصدی yaldDBS95 ویژه شب یلدا

برای اون دسته از عزیزانی که قصد دارن به تازگی به جمع مشتریان ما اضافه بشن یا محصول تازه ای رو از ما تهیه کنن، تا شب یلدا مهلت استفاده از کد تخفیف ۱۵ درصدی yaldDBS95 فراهم کردیم. کافیه در مرحله پایانی خرید، کد ذکر شده رو درج کنید و ۱۵% از ما تخفیف بگیرید.

همونطور که می‌دونید قیمت محصولات دی بی اس تم بر حداقل میزان قابل ارائه ثبت شده و ما در هیچ شرایطی امکان ارائه تخفیف نداریم اما در مناسبت های خاص به کاربران‌مون بطور محدود کدهای تخفیفی رو به عنوان عیدی یا هدیه اعطا می کنیم. پس اگر به محصولات ما نیازمندید، مهلت رو از دست ندید و تا شب یلدا با استفاده از کد yaldDBS95 با ۱۵% تخفیف محصول مورد نیاز خودتون رو تهیه کنید.

 

شادی، سلامتی، امنیت و موفقیت رو براتون آرزومندیم
مدیریت دی بی اس تم

 

دریافت سریع و رایگان + پشتیبانی

فایل های رایگان در دی بی اس تم بطور مستقیم دریافت میشوند و شما میتوانید روی کمک ما حساب کنید!
دریافت فایل های رایگان هزینه ای ندارد پس راحت، رایگان و سریع اقدام به دریافت بفرمایید.

دریافت این پرونده