جشنواره عیدانه دی بی اس تم

جشنواره عیدانه دی بی اس تم

۷۰ هزارتومان عیدانه دی بی اس تم ویژه عید فطر

با سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در ماه مبارک رمضان به استحضار می رساند، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، مجموعه دی بی اس تم به کاربران خود ۷۰ هزارتومان اعتبار حساب کاربری اعطا می نماید. شما عزیزان در صورت داشتن حساب کاربری در سیستم فروش دی بی اس تم می‌توانید با کلیک بر روی دکمه موجود در انتهای این خبر، عیدانه ۷۰ هزارتومانی خود را دریافت نمایید.

 

  • تذکر۱: مهلت استفاده از این اعتبار در حساب کاربری شما تنها تا تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۹۵ خورشیدی است. پس از این مدت، اعتبار حساب کاربری شما منقضی شده و صفر خواهد شد.
  • تذکر۲: شما از این اعتبار تنها می‌توانید در خرید پکیج های عرضه شده در جشنواره تابستانی دی بی اس تم استفاده نمایید. استفاده از این اعتبار در سایر محصولات سایت غیر مجاز است.
  • تذکر۳: پکیج عرضه شده در طرح جشنواره تابستانه دی بی اس تم با ۱۱۷۰۰۰ تومان تخفیف ارائه شده است که این هدیه بر مبلغ تخفیف جشنواره اضافه می شود. پیشنهاد می شود فرصت ویژه و تکرار نشدنی استفاده از دو تخفیف همزمان را از دست ندهید.

۲۰ هزارتومان عیدانه دی بی اس تم به کاربران قدیمی

در صورتی که یکی از مشتریان قدیمی ما هستید، به پاس قدردانی از شما عزیزان مبلغ ۲۰ هزارتومان عیدانه عید سعید فطر برایتان در نظر گرفته ایم. این عیدی به صورت کد تخفیف DBSFetr در خرید هر یک از محصولات سایت بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده است.

 

  • تذکر۱: مهلت استفاده از این کد تخفیف تا تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۹۵ خورشیدی است و پس از این تاریخ، کد تخفیف منقضی خواهد شد.
  • تذکر۲: شما عزیزان تنها قادر به انتخاب و دریافت یک عیدی از وب سایت دی بی اس تم هستید. دریافت عیدی خود را با توجه به نیاز خود با دقت انتخاب نمایید.
  • تذکر۳: امکان دریافت و استفاده بیش از یکبار از این طرح مجاز نیست. هر مشتری تنها مجاز به دریافت یک عیدی از مجموعه دی بی اس تم است.

 

دریافت ۷۰ هزارتومان عیدانه اعتبار حساب کاربری

 

با آرزوی موفقیت