تحفه‎ای یافت نکردم که دهم عیدی دوست   ****   یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی اوست

سلام

نوروز و سال نو نزدیک است و سال ۹۵ با همه تلخی ها و شیرینی هایش رو به اتمام است و خوشحالیم و مفتخریم که اعلام کنیم یک سال دیگر نیز در کنارتان بوده ایم و حال نیز آماده ایم تا سالی دیگر را با امید به آینده و آرزوی سلامتی و موفقیت آغاز نماییم!

طبق رسم هر ساله مان ، در این بازه زمانی هدایایی را به رسم شادباش و تبریک سال نو به مشتریان عزیزمان تقدیم و اهدا می‌نماییم تا به امید خداوند متعال با هم اینگونه به استقبال سال نو و بهاری زیبا بریم!

امسال نیز با اندکی تفاوت با سالهای قبل با برند جدید دی بی اس تم یعنی «پرستافا» به رسم دیرینمان عمل نموده و هدایای ویژه ای را بدین منظور تهیه و تدارک دیده ایم، که امیدواریم بتواند گوشه ای از نیازها و مشکلات کسب و کارهای آنلاین و به خصوص فروشگاههای اینترنتی مبتنی بر پرستاشاپ را برطرف نماید!

 

هدیه نوروزی ۱: تخفیف ۱۵ درصدی تا پایان اسفند ماه با کد تخفیف DBS96

این بار هم اولین هدیه ما تخفیف ویژه نوروز است! با خرید هر کدام از محصولات دی بی اس تم/پرستافا میتوانید با کد تخفیف DBS96 از تخفیف ۱۵ درصدی این جشنواره استفاده نمایید! این تخفیف شامل تمام محصولات میگردد!

کد تخفیف نوروزی: DBS96

هدیه نوروزی ۲: ماژول حرفه ای پرستالینک ، مدیریت مسیرها ونشانی های پرستاشاپ

سال گذشته در همین روزها با معرفی ماژول فاکتور پیشرفته توانستیم یکی از بزرگترین مشکلات پرستاشاپ یعنی فاکتور آن را با یک ماژول حرفه ای و پیشرفته برطرف نماییم! خوشحالیم و مفتخریم که اعلام نماییم امسال نیز با معرفی ماژول پرستالینک ، نوید برطرف شدن مشکلاتی مهم را تحت این ماژول در فروشگاه های پرستاشاپی دهیم!

این ماژول به عنوان نیازی مهم و پایه ای برای مباحث سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی مبتنی بر پرستاشاپ بوده و به کمک آن قادر خواهید بود تا نظارت و مدیریت کاملی بر ریدایرکت ها ، مسیرها و نشانی ها و همچنین صفحات خطای ۴۰۴ در فروشگاهتان داشته باشید!

پرستالینک ، با تلاش فراوان و به مناسبت نوروز ۹۶ هم اکنون آماده انتشار بوده و طی چند روز آینده برروی سایت قرار خواهد گرفت و در همان زمان نیز توضیحات کاملتری در صفحه محصول و اطلاعیه های پیرامون آن منتشر خواهد شد!

 

با افتخار ماژول پرستالینک منتشر شد!

هدیه نوروزی ۳: بسته های راه اندازی فروشگاه اینترنتی بهاره ۹۶

همانطور که مطلع هستید ما در دی بی اس تم/پرستافا به منظور تسریع و کمک به راه اندازی فروشگاه های نوپا ، هر فصل بسته های ویژه ای را به منظور ایجاد و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی قرار داده ایم!

 

از مزایا و خدمات مهم این بسته ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • مشاوره رایگان پیرامون راه اندازی فروشگاه اینترنتی از اولین قدم تا یک فروشگاه آماده ثبت سفارش
  • راه اندازی ساده و سریع فروشگاه اینترنتی بر پایه پرستاشاپ
  • خدمات نصب و تنظیمات فروشگاه اینترنتی
  • دارا بودن محصولات مهم و ضروری یک فروشگاه اینترنتی توسعه داده شده توسط دی بی اس تم/پرستافا
  • ماژول سبد خرید یکپارچه و هوشمند پرستاکارت
  • قالب حرفه ای و پرامکانات با همکاری شرکت لئوتم
  • ماژول فاکتور پیشرفته پرستاشاپ
  • ماژول حرفه ای تخفیفات ویژه زمان دار و شگفت انگیز
  • ماژول هدایتگر هوشمند پرستالینک
  • یک سال پشتیبانی تیکتینگ دی بی اس تم/پرستافا
  • و در نهایت تخفیف ویژه بسته های راه اندازی

تمامی این خدمات و محصولات در قالب بسته های راه اندازی فروشگاه اینترنتی بهاره با تخفیف ویژه ۳۰ درصدی به منظور کمک و همیاری شما در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نوپا قرار داده شده است تا با دغدغه کمتری بتوانید کسب و کار خود را ایجاد و تجارت الکترونیک خود را آغاز نمایید!

آماده ایم تا در بسته های بهاره سالها تجربه ، دانش و آموخته هایمان را در اختیارتان قرار دهیم!

همین امروز اقدام کنید!

نکته : توجه فرمایید که تخفیف های اعلامی بسته های راه اندازی بهاره ممکن است پس از جشنواره تغییر نماید بنابر این توصیه میکنیم ، برای بهره مندی از تمام شرایط جشنوار حداکثر تاپایان اسفندماه اقدام نمایید.

 

بسته های راه اندازی فروشگاه اینترنتی با تخفیف ویژه ۳۰ درصدی

 

پیشاپیش سال ۹۶ را به شما تبریک گفته و آرزوی بهترین ها را برای شما در این سال داریم!