کپی مطالب از طریق خوراک سایت

کپی مطالب از طریق خوراک سایت

جلوگیری از سرقت مطالب از طریق خوراک سایت

کپی برداری غیر مجاز از مطالب سایت از مصادیق فعالیت های غیر اخلاقی موجود در فضای مجازی است که متأسفانه به دلیل کمرنگ بودن قانون و فرهنگ کپی رایت و احترام به حقوق صاحب اثر در ایران، ایرانیان بیش از سایر مردم جهان به کپی برداری غیر مجاز و سوء استفاده از مطالب سایت های پرطرفدار می پردازند.

علیرغم برخورد شدید موتورهای جستجوگر نظیر گوگل با سایت های کپی کننده، باز هم راه های فرار برای دور ماندن از دید الگوریتم های هوشمند موتورهای جستجوگر ابداع شده که از شیوه های مرسوم و عمومی می توان به تغییر در متاهای مطالب کپی شده و تغییر در خطوط ابتدای متن کپی شده اشاره نمود.

 

ممانعت از کپی غیر مجاز مطالب سایت تقریباً غیر ممکن است و قفل کردن منوی راست کلیک یا مسدود ساختن فید سایت فقط تا حدودی جلوی سوء استفاده های احتمالی را می گیرد و البته بیش از آنکه سدی سدید بر اسپمرها باشد، از اعتبار و امکانات سایت شما می کاهد. پیش از این در آموزشگاه دی بی اس تم یک دوره کامل آموزشی آشنایی با فید، مدیریت خوراک سایت و راه اندازی خبرنامه ایمیلی با فیدبرنر را تقدیم شما عزیزان نمودیم و در این مطلب در وبلاگ دی بی اس تم قصد داریم نمونه عملی جلوگیری از سوء استفاده اسپمرها از طریق فید سایت دی بی اس تم را به شما نشان دهیم.

 

دی بی اس تم یکی از معتبرترین مراکز عرضه قالب های اورجینال و قانونی وردپرس و پرستاشاپ در ایران است و محصولات این سایت با بالاترین کیفیت ممکن پارسی سازی و بومی سازی شده و آموزش های ما، بصورت اختصاصی توسط تیم مدیریتی سایت به نگارش درآمده است. همین امر سبب شده که محصولات و مطالب منتشر شده توسط ما همواره مورد سوء استفاده قرار گیرند؛ به گونه ای که حتی قالب های رایگان ما را هم می توانید در فضای اینترنت برای خرید بیابید!

 

همزمان با انتشار دوره آموزش آشنایی و مدیریت خوراک سایت در آموزشگاه دی بی اس تم، فید سایت دی بی اس تم نیز با تغییرات و بهینه سازی های بسیاری همراه بود و امکان استفاده غیر مجاز به صورت اتوماتیک از خوراک دی بی اس تم تقریباً غیر ممکن شد. در هفته گذشته فید سایت دی بی اس تم توسط دو سایت مورد سوء استفاده قرار گرفت که به دلیل حرفه ای تر شدن خوراک سایت مطابق آموزش های موجود در آموزشگاه و به دلیل وجود کپی رایت دی بی اس تم و لینک به سوی مطالب و دسته بندی های مطالب در خوراک سایت، از این پس کپی کننده ها نمی تواند از فید دی بی اس تم استفاده غیر مجاز ببرند. برای مشاهده تصاویر زیر در ابعاد بزرگ بر روی آن ها کلیک کنید تا جزئیات لینک های دی بی اس تم را در مطالب کپی شده ببینید.

 

کپی مطالب از طریق خوراک سایت     کپی مطالب از طریق خوراک سایت     کپی مطالب از طریق خوراک سایت

 

 

اگر می خواهید بدانید فید چیست کلیک کنید و اگر می خواهید با حرفه ای تر ساختن خوراک سایت خود از مطالب سایتتان در برابر استفاده های غیر مجاز محافظت کنید، آموزش مدیریت فید را دنبال کنید.

لازم به ذکر است کپی برداری غیر مجاز از مطالب و فروش یا دانلود محصولات رایگان و تجاری دی بی اس تم غیر قانونی است و خریدارانی که محصولات ما را از سایتی غیر مجاز تهیه نمایند از پشتیبانی و دریافت بروزرسانی محصولات ما برخوردار نخواهند بود. دی بی اس تم علیرغم گزارش کپی برداری سایت های اسپم به گوگل، با هیچ سایتی برای حذف مطالب کپی شده و مورد سوء استفاده قرار گرفته وارد مذاکره نخواهد شد چراکه ما به کاربران و مشتریان خود ایمان داریم و می دانیم که مشتریان ما قادر به تشخیص سرچشمه از سایت های زرد کپی کننده هستند.

 

به امید روزی که فرهنگ رعایت حقوق صاحب اثر در ایران نهادینه گردد.