Mohammed-Mossadegh

با سلام و عرض ادب و احترام

وب سایت دی بی اس تم به نشانه قدردانی از زحمات بزرگمرد تاریخ معاصر کشور، رهبر ملی شدن صنعت نفت دکتر محمد مصدق ، در سالزور درگذشت ایشان مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ میزبان بزرگداشت یاد و خاطره ایشان در فضای مجازی شده و در این راستا به تمام عزیزانی که در این بزرگداشت با ما همراه باشند، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد نمود.

 

دکتر محمد مصدق (۲۹ اردیبهشت یا ۲۶ خرداد ۱۲۶۱ – ۱۴ اسفند ۱۳۴۵) سیاست مدار، دولت مرد، نماینده چند دوره مجلس شورای ملی، و نخست وزیر ایران در سال های ۱۳۳۰ تا ۱۳۳۲ بود. وی رهبر ملی شدن صنعت نفت ایران شناخته می شود چرا که تا پیش از آن نفت ایران زیر سلطه ی دولت بریتانیا و به واسطه ی «شرکت نفت ایران و انگلیس» اداره می‌شد. مصدق پس از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ در دادگاه نظامی محاکمه شد و علیرغم دفاعیه مستندی که از کارها و دیدگاه های خود ارائه کرد، به سه سال زندان محکوم شد. پس از تحمل سه سال زندان، به دستور محمدرضا پهلوی، دکتر مصدق به ملک پدری خود در احمدآباد تبعید شد و تا پایان زندگی زیر نظارت شدید دولت در انزوا زیست؛ تا این که سرانجام در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ بر اثر بیماری سرطان در ۸۴ سالگی چشم از جهان فروبست.

 

به اطلاع شما عزیزان می رسانیم به منظور ساده سازی شرکت در این طرح فرهنگی ارزشمند، یک موضوع اختصاصی در انجمن فروشگاه های اینترنتی ایران با عنوان بزرگداشت دکتر محمد مصدق ایجاد شده و از کاربران تقاضا میگردد تا روز چهاردهم اسفندماه، آواتار خود را به تصویر دکتر محمد مصدق تغییر داده و در تاپیک مشارکت نمایند. همچنین خاطر نشان میگردد حامیان مالی از میان مدیران فروشگاه های اینترنتی فعال و موفق با دی بی اس تم همراه شده و از این طرح فرهنگی حمایت نموده و جوایز بسیار ارزنده ای تقدیم شرکت کنندگان در این طرح نموده اند.

 

جوایز اهدایی به شرکت کنندگان در این بزرگداشت تا به این لحظه، راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با پرستاشاپ و قالب تجاری به ارزش ۲۵۰ هزار تومان از سوی وب سایت دی بی اس تم، اهدای ۱۰۰ هزارتومان هدیه نقدی به گرافیست های شرکت کننده در این بزرگداشت از سوی وب سایت دی بی اس تم، اهدای یک عطر مردانه یا زنانه از سوی فروشگاه اینترنتی مرکادو به ارزش ۱۰۰ هزارتومان به انتخاب دریافت کننده هدیه و نیز اهدای یک گیفت ست کامل مردانه یا زنانه بدون سقف قیمت از میان محصولات فروشگاه اینترنتی عطر شاپینگ به انتخاب شخص دریافت کننده است.

 

در صورتی که در ادامه این طرح حامیان مالی جدیدی به طرح اضافه شوند، از همین طریق به اطلاع شما عزیزان خواهیم رسانید. از همه شما ایرانیان میهن پرست دعوت به عمل می آوریم در بزرگداشت دکتر محمد مصدق این چهره شناخته شده ملی گرایی و جلوه گاه میهن پرستی شرکت نمایید.

 

بعد نوشت:

اضافه شدن اسپانسر جدید: هدیه مرکز خدمات اینترنتی به نفر پنجم، یک عدد لایسنس ورژن جدید نرم افزار ارسال پیامک انبوه از طریق وایبر NetScViber از سوی جناب آقای مصطفی هادوی

 

برای مشارکت در این بزرگداشت اینجا کلیک کنید