دانلود بسته زبان پارسی اصلاح شده پرستاشاپ ۱.۶

دانلود بسته زبان پارسی اصلاح شده پرستاشاپ ۱.۶

دانلود بسته زبان پارسی پرستاشاپ ۱.۶

فروشگاه ساز پرستاشاپ ، اسکریپت اپن سورس رایگان، محبوب و قدرتمندی است که وقوع تغییرات بنیادی، افزایش امکانات چشمگیر و اصلاحات اساسی در آخرین ویرایش آن یعنی نسخه ۱.۶ به میزان قدرتمندی هسته اسکریپت، کارایی و اثر بخشی امکانات مدیریتی و جذابیت و پویایی پنل کابری آن به میزان محبوبیت این فروشگاه ساز در همه کشورهای جهان به خصوص کشور ایران افزوده است. از این روی تعداد فروشگاه های اینترنتی ساخته شده با پرستاشاپ در ایران نسبت به سایر ئی کامرس های اپن سورس به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

ما در وب سایت دی بی اس تم تلاش نمودیم تا بسته زبان پارسی پرستاشاپ ۱.۶ را اصلاح نموده و تقدیم کاربران خود و تمام عزیزانی که از این اسکریپت قدرتمند استفاده می نمایند کنیم. در این بسته ترجمه، تلاش شده تا تمام مشکلات تایپی، قواعد دستوری و نگارشی، رعایت فاصله ها و نیم فاصله ها، اصلاح ترجمه های تحت اللفظی، استفاده از واژگاه مناسب زبان پارسی متناسب با جایگاه عبارت روی سایت، اضافه نمودن راهنمایی ها، جایگزینی کاراکترهای عربی با پارسی و حل مشکلات باقی مانده و ترجمه های انجام نشده ترجمه پیش فرض پرستاشاپ ۱.۶ مد نظر قرار گیرد.

این بسته صرفاً ترجمه های بخش مدیریت پرستاشاپ، ترجمه نام فیلدها، ترجمه های PDF و ترجمه های تمامی پیغام های خطای بخش مدیریت و بخش کاربری فروشگاه شما را اصلاح می نماید (بیش از ۶۵۵۰ عبارت برای پرستاشاپ ۱.۶.۰.۶ و بیش از ۶۸۸۰ عبارت برای پرستاشاپ ۱.۶.۰.۱۴) و ترجمه های قالب شما را به هیچ عنوان تغییر نخواهد داد. ترجمه های قالب و ماژول‎های آن با وجود مشابهت های ترجمه در بسیار از کلمات، برای هر قالب مختص به همان قالب است و در فرایند پارسی سازی و بومی سازی قالب انجام می پذیرد.

 

نحوه استفاده از بسته زبان پارسی اصلاح شده پرستاشاپ ۱.۶.۰.۱۴

بسته زبان اصلاح شده پرستاشاپ ۱.۶ از سوی وب سایت دی بی اس تم رایگان عرضه شده است اما محصول این سایت بوده و حق نشر آن برای سایت دی بی اس تم محفوظ است. شما می توانید از آن برای اصلاح ترجمه های فروشگاه خود و دیگران استفاده کنید، شما می توانید استفاده از آن را به دیگران با لینک دادن به این برگه از سایت دی بی اس تم توصیه کنید اما حق انتشار آن را بر روی سایت خود یا انجمن های گفتگو و سایر وب سایت های اینترنتی ندارید.

 

برای دریافت رایگان پکیج ترجمه های اصلاح شده پرستاشاپ ۱.۶، از باکس سبز رنگ زیر بر روی دکمه “دریافت این پرونده” کلیک کنید. این پکیج به پنل کاربری شما افزوده خواهد شد و همواره می‎توانید جدیدترین نسخه آن را دریافت نمایید. در فایل فشرده‎ای که دریافت خواهید کرد، ترجمه‎های بخش مدیریت پرستاشاپ نسخه‎های ۱.۶.۰.۶ و ۱.۶.۰.۱۴ گنجانده شده است. شما می‎توانید ویرایش پرستاشاپ فروشگاه خود را در بخش مدیریت فروشگاه‎تان در پایین تمام صفحات مشاهده کنید.

 

متناسب با نسخه پرستاشاپ فروشگاه خود، فایل فشرده هم شماره با نسخه پرستاشاپ خود را در محل نصب فروشگاه خود آپلود و اکسترکت کنید. به عنوان مثال اگر فروشگاه شما با پرستاشاپ نسخه ۱.۶.۰.۱۴ ساخته شده است، باید فایل فشرده با نام ۱.۶.۰.۱۴ را با FTP یا به وسیله پنل دایرکت ادمین/ سی پنل هاست خود در محل نصب فروشگاه آپلود نموده و اکسترکت نمایید. فایل‎های زبان اصلاح شده در پوشه مورد نظر قرار گرفته و ترجمه‎های بخش مدیریت، نام فیلدها و پیغام‎های خطای فروشگاه شما اصلاح می‌شوند.

 

محل نصب فروشگاه شما، مکانی است که پرستاشاپ خود را در آن نصب کرده‎اید. به عنوان مثال اگر فروشگاه شما بر روی دامنه اصلی نظیر DBStheme.com قرار دارد، محل نصب فروشگاه شما پوشه public_html بر روی هاست است و اگر فروشگاه خود را بر روی زیر دامنه یا دایرکتوری نظیر shop.DBStheme.com یا DBStheme.com/shop نصب کرده‌اید، محل نصب فروشگاه شما، پوشه shop بر روی هاست است.

 

از ترجمه‎های صحیح، کامل و اصلاح شده فروشگاه پرستاشاپی خود لذت ببرید. دی بی اس تم پشتیبان شماست!

هشدار

این مطلب قدیمی است و شما می توانید از ماژول بومی ساز پرستاپلاس استفاده کنید ، برای اطلاعات بیشتر در مورد بومی ساز پرستافا ، مطلب مزایای مهم بومی ساز پرستافا را مطالعه نمایید.

ماژول بومی ساز پرستاپلاس را بصورت رایگان از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی دانلود و نصب کنید.