قالب جدید وب سایت دی بی اس تم

قالب جدید وب سایت دی بی اس تم

وب سایت دی بی اس تم به پوسته جدید پوشانده شد

با رونمایی از قالب جدید وب سایت دی بی اس تم، مفتخریم از این پس با ظاهری بهتر و مناسب تر میزبان مشتریان گرانقدر خود باشیم. در حقیقت قالب وب سایت دی بی اس تم از یک هسته و یک ظاهر تشکیل شده که طراحی و برنامه نویسی هسته این قالب در نسخه‌ی پیشین انجام شده و در طول زمان توسعه یافته بود. اما به دلیل کثرت سفارشات مشتریان و مشغله های رسیدگی به درخواست های پشتیبانی، زمان لازم برای طراحی ظاهر مناسب تر فراهم نشده بود که پس از گشایش دفتر جدید دی بی اس تم، توانستیم با جذب نیروی کار جدید، زمان بیشتری برای رسیدگی به برنامه های درون گروهی اختصاص داده و پروسه طراحی قالب سایت را به اتمام برسانیم.

 

در حدود یک سال پیش، برنامه نویسی نسخه ابتدایی سیستم فروش اختصاصی وب سایت دی بی اس تم به اتمام رسید و سیستم فروش و پنل کاربری مشتریان به سیستم اختصاصی جدید تغییر یافت. تا پیش از این زمان، بسیاری از مشتریان سابق در سایت ثبت نام نشده بودند و پنل کاربری در اختیارشان قرار نمی‌گرفت اما در سیستم فروش اختصاصی جدید، پس از ثبت نام اعضا، تاریخچه سفارشات و آخرین نسخه از محصولی که خریداری کرده‌اند در پنل کاربری ایشان موجود است و اطلاع رسانی و دریافت تازه‌ترین نسخه‌های به روز رسانی شده محصولات بسیار آسان‌تر است.

 

از آغاز به کار سیستم جدید مبتنی بر ثبت نام تا زمان نگارش این مطلب در تارنمای دی بی اس تم، جامعه مشتریان دی بی اس تم از مرز ۹۰۰۰ مشتری فراتر رفته است و تعداد سفارشات موفق انجام و تحویل داده شده به مشتریان از ۱۱۰۰۰ سفارش تجاوز نموده است. قطعاً تعداد مشتریان واقعی و سفارشات موفق دی بی اس تم در طول بیش از ۴ سال فعالیت این وب سایت چند برابر گزارشات ثبت شده در سیستم فروش نوپای سایت است با این حال آمار در دسترس مشتریان و اعتمادشان در خرید و استفاده از محصولات و خدمات این مجموعه، ما را بر آن می‌دارد تا در راستای خدمت رسانی شایسته‌تر به این مشتریان، هر آنچه در توان داریم اجرا نماییم.

 

امروز وب سایت دی بی اس تم به نسخه جدید قالب خود پوشانده شد و امیدواریم با دریافت بازخوردها و گزارشات شما دوستان در کاستی های احتمالی به جا مانده در این طراحی بتوانیم به مرور زمان به توسعه این قالب و بهتر نمودن آن اهتمام ورزیم. در نسخه جدید سایت، امکانات بخش آموزشگاه افزایش یافته و به زودی دوره‌های آموزشی دی بی اس تم در موضوعات اختصاصی دانش‌های وبمستری آغاز خواهد شد.

 

قالب جدید وب سایت دی بی اس تم

قالب جدید وب سایت دی بی اس تم

طراحی ریسپانسیو

در نسخه جدید قالب دی بی اس تم شاهد طراحی فول ریسپانسیو قالب و سازگار بودن تمام قسمت های قالب، منوها و دکمه های خرید و همچنین آموزشگاه و وبلاگ دی بی اس تم با نمایشگرهای تبلت و موبایل در دو زاویه عمودی و افقی هستیم. بسیاری از کاربران وب که از دیوایس های همراه برای مرورگری وب استفاده می کنند، برای در اختیار داشتن پهنای بیشتر، تمایل به استفاده از خرچش صفحه و نمایش سایت بصورت عرضی دارند.

در قالب جدید دی بی اس تم می توانید با چرخش دیوایس های کوچک نظیر موبایل به حالت افقی، نمای طراحی شده برای این زاویه را مشاهده نموده و از پهنای بیشتر مرورگر خود و مشاهده سایت در ظاهری مشابه به ظاهر دیوایس های بزرگتر نظیر تبلت لذت ببرید.

همچنین به زودی بخش تایم لاین (نوار زمان) به روز رسانی قالب ها و ماژول ها به روی سایت اضافه خواهد شد و از این پس به آسانی می توانید تاریخ ارائه به روز رسانی های محصولات و تغییرات انجام شده در هر به روز رسانی را در بخش اختصاصی به روز رسانی ها مشاهده نمایید.

لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با قالب جدید برای ما ارسال نمایید.

آرزوی موفقیت