کانال تلگرام دی بی اس تم

کانال تلگرام دی بی اس تم

با سلام و احترام

به اطلاع مشتریان و کاربران گران قدر وب سایت دی بی اس تم می رساند، بنا به درخواست شما عزیزان مبنی بر ارائه تخفیف در ایام و مناسبت های خاص، از این پس به منظور قدردانی از همراهان همیشگی این مجموعه، برنامه ی اعطای تخفیفات طلایی به کاربران مشترک در کانال تلگرام سایت اجرا می گردد.

 

در این طرح علاوه بر اعطای کدهای تخفیف مناسبتی به کاربران، طرح فروش ویژه در بازه زمانی مشخص پیش از عرضه رسمی و عمومی محصولات نیز اجرا می گردد. بر اساس این طرح تمامی محصولات تجاری دی بی اس تم پیش از عرضه رسمی و عمومی، به مدت زمان معین با تخفیف ویژه ای در کانال تلگرام سایت به کاربران دی بی اس تم عرضه خواهد شد و پس از اتمام مهلت تخفیف مذکور، آن محصول تجاری با قیمت اصلی خود بدون تخفیف بر روی سایت در دسترس عموم قرار خواهد گفت.

 


” به منظور بهرمندی از طرح های تشویقی و تخفیفاتی این طرح، می توانید در کانال تگرام دی بی اس تم به آدرس https://telegram.me/dbstheme مشترک شده و آخرین اخبار سایت را دنبال نمایید. “


در حال حاضر، آخرین اخبار از تازه ها و به روز رسانی های سایت در کانال تلگرام دی بی اس تم درج شده و شما عزیزان می توانید با ایجاد اشتراک در کانال، علاوه بر برخورداری از کدهای تخفیف و بهرمندی از طرح پیش فروش طلایی محصولات ویژه، به سادگی به آخرین اطلاعیه های مجموعه دی بی اس تم دسترسی داشته و از انتشار به روز رسانی های محصولات خریداری شده خود مطلع شوید.

 

با آرزوی موفقیت