قالب وردپرس داستایل TheStyle

قالب وردپرس داستایل TheStyle

قالب وردپرس داستایل TheStyle – قالب مجله آنلاین

یکی از مقوله هایی که در عصر حاضر برای انسان اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، مقوله مُد و زیبایی ظاهری است. تنوع طلبی و مد گرایی یکی از ویژگی های بارز انسان های امروزی محسوب شده و دامنه توجه به مد تمام جنبه های زندگی ما را فرا گرفته است. نکته ای که در مد گرایی حائز اهمیت است، عنصر زمان و نحوه صحیح اطلاع رسانی است؛ بدین معنا که با معرفی یک محصول و الگوی جدید، کشورها و شهرهای کوچک و بزرگ به یک اندازه تحت تأثیر آن قرار نخواهند گرفت. همواره کشورهای توسعه یافته مشتری اول بازار مد و فشن خواهند بود چرا که به دلیل وجود امکانات ارتباطی بیشتر و سریع تر، مردمان آن سرزمین زودتر با پدیده های نو ظهور مواجه خواهند شد.

 

درست به همین دلیل و بنا به همین ضرورت است که اطلاع رسانی و تبلیغات همیشه مورد توجه فروشندگان و تولید کنندگان قرار دارد. در واقع با ابزارهای اطلاع رسانی جمعی می توان تا حد زیادی در معرفی و گسترش یکسان یک محصول در همه جوامع موفق بود. یکی از بهترین راه های اطلاع رسانی که به صورت گسترده و رایگان با کمترین محدودیت ها می تواند همه وقت و همه جا در دسترس افراد قرار گیرد، شبکه جهان گستر وب و فضای اینترنت است. یک وبسایت اینترنتی که در کمترین زمان و با کمترین هزینه قابل راه اندازی است، با ظرفیت های بی شمار خود می تواند به عنوان بهترین ابزار برای معرفی جهانی محصولات به شمار آید. همان طور که تاکنون مجلات و نشریات همواره جزو پرطرفدارترین های حوزه تبلیغات کمپانی های تجاری بوده اند، وبسایت های تبلیغاتی نیز می توانند به مراتب بهتر و قوی تر از آنها در این زمینه ایفای نقش نمایند.

 

به طور کلی راه اندازی یک وبسایت مجله ای معرفی محصولات جدید بازار را می توان در سه مرحله خلاصه کرد: انتخاب سیستم مدیریت محتوا ، انتخاب قالب سایت و انتشار محتوا. در مرحله اول، یکی از بهترین گزینه های موجود، یعنی سیستم مدیریت محتوای وردپرس به رایگان در دسترس همگان است. در مرحله بعد به یک قالب وردپرس مناسب برای کاربرد مجله ای و متناسب با موضوع معرفی محصولات تجاری روز نیاز خواهید داشت. قالبی که انتخاب می کنید علاوه بر اینکه باید از ظاهر مناسب، جذاب و کاربرپسند برخوردار باشد، در هنگام استفاده و کار با آن نیز باید کارایی خودش را به شما اثبات کنید. بدون شک برای مدیریت یک وبسایت بزرگ به قالبی با امکانات متنوع و اختیارات مدیریتی فراوان نیاز خواهید داشت.

 

طراحی منحصر به فرد صفحه خانگی قالب داستایل TheStyle

همان طور که گفته شد، وبسایت مجله شما باید جانشین مجلات کاغذی در عرصه مد و برندینگ شود. بهترین حالت برای چنین منظوری الگو برداری از سبک و استایل این مجلات در طراحی قالب است تا کاربر بتواند در حین گشت و گذار در سایت، همانند ورق زدن صفحات رنگی یک مجله با مطالب ارتباط برقرار کند. اولین نکته ای که در قالب داستایل TheStyle برای رسیدن به این هدف دنبال شده است، انتخاب رنگ بندی مشابه با یک مجله واقعی است. پس زمینه خاکستری تیره میزبان صفحه های سفید رنگ با علائم و عنوان های قرمز و طلایی رنگ شده تا چیزی از ظرافت های یک مجله تمام عیار کم نداشته باشد.

 

در صفحه اصلی سایت شاهد قرار گرفتن لوگو با اندازه بزرگ در بالای صفحه هستیم که در زیر آن آیتم های منوی اصلی قابل دسترسی می باشد. پشتیبانی از زیرمنوها در قالب داستایل TheStyle به جهت وجود دسته بندی های زیاد و متنوع می تواند تا حد بسیار زیادی مفید و مؤثر واقع شود. پس از آن در بدنه صفحه تعداد مشخصی از آخرین پست های شما قرار گرفته اند که هر کدام نمایانگر عنوان، تصویر، تاریخ، دسته و نیز خلاصه ای از متن هر پست می باشد. با قرار گرفتن نشانگر ماوس بر روی باکس مربوط به هر پست، آن آیتم به گونه ای جذاب برجسته شده و با نمایش توضیحات بیشتر، توجه کاربر را به خود جلب می کند. در انتها و در بخش فوتر نیز امکان قرار دادن تعداد دلخواهی از ابزارک ها میسر گشته تا بتوانید امکانات کاربردی و لازم برای کاربران را در آن مکان قرار دهید.

قالب وردپرس داستایل TheStyle

قالب وردپرس داستایل TheStyle

صفحه آرایی برگه های قالب مجله TheStyle

وقتی کاربران در صفحه اول سایت بر روی یکی از پست ها کلیک کرده و وارد صفحه مربوط به آن شوند، درست مانند زمانی است که خواننده یک مجله از فهرست آن مطلبی را برگزیده باشد و به سراغ آن برود، با این تفاوت که این کار در یک وبسایت در کسری از ثانیه قابل انجام است. صفحه آرایی و چیدمان عناصر در صفحات داخلی این پوسته، ظاهر آشنای برگ برگ یک مجله را تداعی می کند. پس زمینه سفید با طراحی دو ستونه و البته رنگ بندی خاص قالب که قبلاً به آن اشاره شد. به طور کلی صفحه مربوط به هر نوشته یا برگه از سه پارت مجزا تشکیل شده است: جعبه مربوط به متن اصلی، جعبه مربوط به کامنت ها و بخش نظردهی و بالاخره ستون مربوط به سایدبار یا نوار کناری سه بخش عمده یک صفحه را تشکیل می دهند. باکس مربوط به متن نوشته نیز خود به دو ستون تقسیم شده است که یکی برای قرار گرفتن عنوان و متن اصلی و دیگری برای نمایش دادن تصویر و سایر اطلاعات پست از جمله برچسب ها و پست های مرتبط به کار می رود. تکلیف بخش کامنت ها که مشخص بوده و اجزای بخش سایدبار نیز از طریق قسمت «ابزارک ها» در پنل مدیریت وردپرس قابل تنظیم است.

 

طراحی به سبک عرض آزاد با استفاده از قدرت jQuery

در پوسته های استاندارد و معمولی، عرض المان های موجود در قالب ثابت بوده و با تغییر اندازه صفحه نمایش، مشاهده بخش هایی از سایت تنها با اسکرول افقی ممکن خواهد بود. این مشکل تا حدی در قالب های واکنشگرا یا رسپانسیو برطرف شده و عرض های مختلفی برای چند حالت محدود (مانند نمایش در موبایل، تبلت و پی سی) تعریف شده است. با این حال باز هم در برخی از حالت ها گریزی از اسکرول کردن نخواهید داشت. اما باید بگوییم که قالب TheStyle با بهره گیری از قدرت زبان جاوا اسکریپت و توابع jQuery توانسته روش جدیدی را تحت عنوان “عرض آزاد” یا “jQuery-enhanced Fluid Width” بکار گیرد تا شما را برای همیشه از اسکرول کردن در جهت افقی بی نیاز کند. در این حالت با تغییر عرض پنجره مرورگر خواهید دید که عرض اجزای موجود در صفحه قالب پیکسل به پیکسل همراه با شما تغییر خواهد کرد. این ویژگی که هیچ گونه محدودیتی در اندازه صفحه نمایش ندارد، می تواند نمایش صحیح قالب شما در گجت های مختلف را تضمین نماید.

قالب وردپرس داستایل TheStyle

قالب وردپرس داستایل TheStyle

 

قالب مجله TheStyle همچون سایر قالب های شرکت الگانت تمز از امکانات جانبی زیر برخوردار است:

پنل تنظیمات اختصاصی

ePanel یا همان پنل تنظیمات قالب های کمپانی الگانت تمز شما را قادر می سازد کنترل همه بخش های قالب را بدست بگیرید بدون آنکه حتی با یک خط کد و برنامه نویسی رو به رو شوید. با پنل تنظیمات قالب ePanel می توان گزینه های مختلف را فعال و غیرفعال کرد، چیدمان صفحات را به دلخواه تغییر داد، محل های قرارگیری تبلیغات در سایت را مدیریت کرد، رنگ بسیاری از قسمت ها را تغییر داد، موارد مرتبط به بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا SEO را بهینه سازی کرد و …

کدهای کوتاه یا شورت کدها

تا کنون چینش و طراحی برگه ها و نوشته ها در وردپرس به این آسانی نبوده است! با استفاده از مجموعه بزرگ کدهای کوتاه Shortcodes قالب وردپرس داستایل TheStyle می توانید صفحه آرایی های پیچیده و زیبایی را بدون سردرگمی در کدهای تو در تو ایجاد نمایید. کدهای کوتاه به شما کمک می کند تا به دور از ناامیدی بابت یادگیری تکنیک های پیشرفته طراحی وب، مطالب و محتوای خود را تا حد امکان متنوع و کاربردی جلوه دهید. بنابراین شما با استفاده از چند تگ ساده می توانید المان های خیره کننده ای ایجاد کنید.

قالب های برگه

قالب های برگه می تواند استایل ها و عملکردهای از پیش آماده شده را در اختیار شما قرار دهد. هر قالب می تواند بر روی یک برگه مجزا اعمال شده و ظاهر و کارایی آن را به یک فرم بی بدیل تبدیل کند. با قالب های برگه قالب وردپرس داستایل TheStyle می توانید گالری تصاویر، فرم تماس، نقشه سایت، خوراک وبلاگ، برگه نمونه کار و … بسازید.

رنگ بندی متنوع با قابلیت شخصی سازی

قالب وردپرس داستایل TheStyle با پنج رنگ متفاوت مشکی، خاکستری، قهوه ای، سرخ و آبی عرضه شده و در کنترل پنل مدیریت قالب می توانید رنگ مورد علاقه و دلخواه خود را انتخاب کنید. انتخاب رنگ دلخواه به سادگی یک کلیک است. همچنین امکان شخصی سازی رنگ های برخی جزئیات قالب در اختیار شماست تا قالب را بیش از پیش به ذهنیت خود نزدیک سازید.

 

 

ویژگی های قالب وردپرس مجله داستایل TheStyle

  • طراحی کاملاً استاندارد بر اساس الگوی یک مجله
  • بهره گیری از قابلیت تغییر عرض نامحدود با کمک jQuery
  • امکان انتخاب ۵ رنگ بندی مختلف با امکان شخصی سازی جزئیات قالب
  • طراحی منحصر به فرد صفحه اصلی متناسب با کاربرد مجله
  • کنترل پنل اختصاصی ePanel برای تنظیمات قالب
  • بهره مندی از مجموعه کامل کدهای کوتاه الگانت تمز
  • پشتیبانی از سبک های مختلف برگه مانند برگه تماس، نقشه سایت، فرم جستجو، برگه ورود، برگه گالری و …
  • پشتیبانی از فهرست ها و ابزارک های وردپرس
  • کدهای استاندارد و سئوی بهینه و سازگار با موتورهای جستجو

 

دریافت سریع و رایگان قالب + نصب و راه اندازی قیمت : رایگان

قالب های رایگان در دی بی اس تم بطور مستقیم به پنل کاربری شما اضافه شده و به روز رسانی های آن همواره در اختیار شماست!
دریافت قالب های رایگان هزینه ای ندارد اما می توانید برای نصب و راه اندازی روی کمک ما حساب کنید.

افزودن به سبد خرید